[PC] Games for Windows - Live

Discussie in 'Games' gestart door Lenny-t, 15 dec 2009.

1. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wacht wel op een Youtube walkthrough, dan ff splitscreen en uitspelen :+

Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  2. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Wattefuck hoe wil je level 18 van de tutorial op 3 sterren? 8) ik krijg steeds 15 energie.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Een hint: Moet je perse het ijs smelten? ;)

En Chorus, ik hoop dat dat een grapje was, want dat is erg zwak ;)

4. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had ondertussen wel een tutorial op YT gezien :9 alleen dat verrekte Tinker start nu niet op :mad:

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Damn, leuk spel. Moet wel zeggen dat ik set 2 stukken makkelijker vind dan set 1. :p Ben in set 2 al lekker ver, zit nu vast bij opdracht 9 van set 1. :+

6. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Vraagje kan je nu ook Halo 2 op XP spelen met Games for windows live op moet je nog steeds Vista hebben ??????

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je moet nog steeds Vista hebben, aangezien het een DirectX10 spel betreft, en XP doet daar niet aan.

8. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Iemand die toevallig weet hoe je de taal kan veranderen naar het Engels? Er staat bv. wel marketplace / downloads > full games, etc. Maar op de marketplace staat er dan ineens weer tussen 'volledige games' & 'bladeren in catalogus'. Ik irriteer me daar eigenlijk mateloos aan.
    Zelfde probleem als je een spel opstart, en dan op Home drukt om je 'vrienden' ipv 'friends', berichten en dergelijke opties te krijgen.

Ik heb overal bij settings of instellingen gekeken, gezocht op de support site, maar nergens een optie. Nochtans staat in m'n xbox.com profiel al alles wat mogelijk is op Engels of UK. Ik heb wel een Visa kaart gebruikt gelinkt aan een Vlaams bankaccount aangezien ik die meer gebruik dan m'n Engelse, maar kan dat nu echt al die taal'problemen' opleveren?

9. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het trouwens dat je niet tegelijkertijd aangemeld kunt zijn op XBL en op Games for Windows?

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Klopt inderdaad, hij signed het andere profiel gewoon uit. Kan je trouwens je friends/message list enzo niet zien bij het Games for Windows LIVE programma zelf?
    Hij signed automatisch in als je een spel speelt, en dan krijg je die opties. Maar kan je ook niet gewoon zo inloggen zonder dat je een spel open hebt?

11. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je friendslist/messagelist wilt zien op de pc zonder een spel te spelen moet je naar xbox.com gaan en daar aanmelden ;).

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Toch bedankt maar die kende ik reeds. ;)
    Maar op zich zou het wel fijn zijn mochten ze zo ergens een tab bij Games for Windows- LIVE gemaakt hebben, dat je niet telkens hoeft te refreshen op xbox.com om te kijken of je vrienden online zijn en/of ze al iets hebben gereplied bijvoorbeeld.

13. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Heb de startpost geupdate met de huidige games die er te koop zijn, moet alleen Dulle's tabelletjes layout ff lenen :+.

Laatst bewerkt: 19 dec 2009
  14. Crit

Crit Guest

Mooi dat Microsoft nu ook een eigen service heeft om games te downloaden. Ik krijg binnenkort een eigen pc en ga er dan zeker gebruik van maken. :)

Edit: trouwens heel erg tof dat ze gebruik maken van Achievements bij Tinker. Hopelijk zien we dat meer bij pc games! Of loop ik soms achter en wordt het al langer gebruikt?

Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2010
  15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Er zijn al wel meer games zoals o.a. Shadow Run, Halo 2 Vista, Warhammer 40k, etc.

16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Lijst met alle PC games met achievements:

Dan weet je dat ook weer :)

17. Crit

Crit Guest

Vet! Dan ga ik maar is Achievement hunten zodra ik mijn pc'tje heb.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Fallout 3 hoef je niet eens de game voor te spelen. :+

19. Crit

Crit Guest

Microsoft komt nu met iets nieuws, als antwoord op Nintendo's Virtual Console, Game Room. In Game Room kan je net als in de Virtual Console retro games spelen. Je loopt met je avatar door een wereld waar allerlei arcade kasten staan. Game Room zal vekrijgbaar zijn voor Games for Windows - LIVE en uiteraad ook op Xbox LIVE.

http://www.youtube.com/watch?v=q0JJOaRlHrw

Ik dacht echt wauw toen het Games for Windows - LIVE logo kwam. :+

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Xbox Live? :eek: Ook in Europa?

Deel Deze Pagina