Mafia II

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AgentSmith

AgentSmith Guest

Kan het zijn dat deze eind februari uitkomt?

2. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Het is een beetje stil rond dit spel. Op zich nogal logisch met AC en COD, maar toch. De feestdagen komen eraan en ik had toch beetje verwacht dat ik het spel in de kerstvakantie helemaal kon uitspelen.

Ik lees op play.com 26 maart... zucht, ik hoop een beetje eerder. :)

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Mwah, ik heb liever dat ze goed de tijd nemen en die game zoveel mogelijk polishen, ipv dat je straks met een matige draw-distance en pop-up en frame-drops etc etc zit. :)

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Als je dat had verwacht liep je toch wat achter, want de game is al een behoorlijke tijd geleden naar Q1 2010 verschoven. Alleen maar beter, want dan kan ie hopelijk Mafia 1 als beste free-roam verhalengame ooit verslaan.

5. Royalnoobie

Royalnoobie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je bij Mafia ook weer iemand helpen? Ben het slaafje zijn bij GTA een beetje zat.

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Tja, je moet ergens je missies krijgen....

In mafia ( wat ik me kan herinneren) is het echt niet anders. Het is gewoon een free roaming mafia game ver voor the godfather games die veel nieuwe dingen deed (boetes voor door rood rijden :/)

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    So much voor een Februari release dan he. Wat mij wel is verteld, ik zag dit al wel aankomen.

Mafia II out in T2’s fiscal Q3

Take-Two said in its full-year earnings call last night that Mafia II will hit in its Q3.

The means it’ll launch between the beginning of May and the end of July.

So yeah. Via Joystiq and EG

8. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme had me er zo op verheugd. Nou dan maar die andere toppers spelen tot mei.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Mooie tijd toch? In mei - juli komt momenteel weinig goeds uit en dan kan deze game mooi deze periode opvullen. Scheelt ook weer tijd in de enorm drukke periode in februari-maart.

Daarnaast is het alleen maar mooier dat de game later uitkomt. Nog meer tijd om te perfectioneren, waardoor dit straks niet alleen de beste game van 2010 wordt, maar ook de beste sandbox game ooit! _O_

10. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Red Dead Redemption komt 30 april uit. Dus daar ben ik de maand mei wel mee bezig. Maar dan kan ik daarna gelijk overstappen naar een ander sandbox game.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Daar begin ik dus steeds meer over te twijfelen. Ik heb een aardig lange gameplay demonstratie gezien in Keulen dit jaar, en dat was absoluut heel cool. Maar de game-wereld staat niet stil, ik hoop gewoon echt dat de game zéér goed is straks. Wie weet hebben ze dit ook besloten omdat juist de eerste maanden in 2010 zo druk zijn qua games en er inderdaad weinig is in
    mei/juni/juli.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Beter. Mass Effect 2 in Januari, Splinter Cell/Bad Company 2/Just Cause 2 in Februari en Maart, Red Dead Redemption in April/Mei en dan Mafia 2 in Mei/Juni. Damn, en dan vergeet ik er vast nog een paar. :+

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Eigenlijk is Mass Effect 2 een februari release he....29 januari...feb begint echt bijna dan ;).

Volgens Tothegame komt Dark Void ook januari,maar dat betwijfel ik. En die game haal ik toch niet.

In maart : FFXIII
    Mei: Prince of Persia

En Tothegame zegt augustus voor Max Payne 3, maar das onzin.

14. AgentSmith

AgentSmith Guest

Alan Wake anyone ....

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En Bayonetta, Darksiders en Dante's Inferno dan??

Ja zo kunnen we allemaal wel beginnen.

Het gaat hier over Mafia II :)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bioshock 2 en Bayonetta :D

Wel mooi dat in 2010 het hele jaar door topgames uitkomen, eigenlijk elke maand wel 1ttje zoals het er nu uit ziet :)

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Even nog verder offtopic dan
    Ben ik de enige die dat een nadeel vind? Normaal gesproken kon je in de zomerperiode games die je het vorige jaar had gemist inhalen, maar dat zit er nu dus niet meer in. =(

Het blijft maar doorgaan...Ik zit al met moeite iedere keer wat titels weg te strepen waar ik dan maar mee moet wachten. Maar zoals het er nu naar uitziet heb ik voor die titels pas in 2011 tijd. 8)

Voor meer slap gelul over 2010, zie hier!

:+

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat sowieso, en ik moet leren van mijn gewoonte af te raken. De gewoonte om gewoon games te blijven kopen en amper wat uitspelen. Games als Fable 2 en Dead Space bijvoorbeeld moet ik nog altijd uitspelen, en nog veel meer.
    Dus of ik stop met elke keer een game te kopen zodra ie uit is, of ik ga gewoon games echt uitspelen en ook niet de hele tijd maar weer uitstellen ofzo ;)

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Klinkt me zo bekend. Dan heb ik weer zo'n opvlieging en koop ik weer bepaalde games. Terwijl ik eigenlijk alleen games als Fifa, Call of Duty en GTA (PC) blijf spelen. Mafia II wordt wel een instant-buy, daar niet van :+

20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Nieuwe shots:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina