2010: Beter dan 2009? (56k warning!)

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 dec 2009.

1. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    www.dullenl.nl dan :+

2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    dat plaatje is een link? ooh, nvm then :)
    Er is veel om enthousiast te zijn, maar laten we wel nuchter blijven. het gros van de games uit 2009 staan ook op het 2010 lijstje :D

3. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    geef mij maar splinter cell
    dat is mooier dan parijs..\o/

4. killaaar

killaaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het enige waar ik nog niets over gehoord heb is de rcegames. ik zou niet weten watvoor er uit zouden komen.

5. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    racegames zeg je?
    Blur
    SplitSecond
    Sonic&SEGA Racing
    MX vs ATV Reflex

wel allemaal echte arcade titels

na ze nog eens allemaal doorgekeken te hebben klinkt inversion ook wel intressant, k ga maar eem kijken of daar ook een topique van is :)

6. Ashavan

Ashavan Guest

Zie er zo 11 games tussen staan die ik wel wil. En dan laat ik troep zoals Fable 3 op een reserve lijst staan anders kom ik op 16 games uit. Is aardig wat :eek:

Nieuws over MMO's voor de xbox neem ik niet meer serieus tot er daadwerkelijk 1 goede uit is gekomen. Tot nu toe hebben we tig beloftes gehad en 1 crappy MMO die daadwerkelijk uit kwam.

7. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi topic , en openings post !:)

Voor mij was dit jaar wel redelijk , een paar goeie games

Ik kan persoonlijk niet wachten op MMA EA en Mafia 2

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Stond Alpha protocol niet in het lijstje? Stiekum hoop ik dat dat toch nog wat wordt...

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hulde Dulle .. je bent de nieuwe Fardo ;) nu mijn post count inhalen :)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooi weer Dulle. :)

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is er maar 1 waar ik met smart op wacht, en dat is F1 2010.

12. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Die ook nog ja, hoe heb ik die kunnen vergeten in mijn lijstje. Dat is toch wel de game waar ik naar uit kijk. Ik hoop dat codemasters waar maakt wat ze hebben gezegd. Dat ze met een realistische F1 game komen. Kan niet wachten op een "nieuwe Grand Prix" game :+

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Top werk weer Dulle \o/

Maffia 2 gaat denk ik echt super vet worden. Verder de nieuwe Splinter Cell, Crackdown 2, Just Cause 2 en Bad Company 2. Max Payne 3 lijkt me ook cool, moet maar eens snel de eerste 2 delen gaan spelen.

Ook staat Skate 3 natuurlijk nog op het menu. Ben liefhebber van de 2 voorgaan de games. Toch moet ik zeggen dat ik er niet zo op zit te wachten. Ben niet onder de indruk van wat er tot nu toe is laten zien. Uit eindelijk zal de game wel in mijn collectie belanden maar of ik hem koop bij de release, even afwachten.

14. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    QFT, Zou die er niet bij moeten trouwens?

15. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Dat heb ik dus precies hetzelfde. Toen ik ook maar het minste van Skate 2 had gezien en gehoord stond ik al op mijn bank te springen nadat Skate 1 zo vet was, maar bij Skate 3 heb ik dat gevoel veel minder.

16. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Suuuuper veel vette spellen komen er uit, helaas zijn de enige spellen die ik koop waarschijnlijk Final Fantasy XIII (Die sowieso) en heel misschien Pokemon Heart Gold voor de DS, omdat het de remake is van het beste Pokemon spel dat bestaat.

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, Blazblue en Bayonetta zijn zowieso al toppers voor mij. Alleen haal ik Blazblue natuurlijk voor de playstation 3.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vind 2010 eigenlijk helemaal niet leuk meer hoor :+. Er worden maar steeds nieuwe games aangekondigd die ik wil hebben en ondertussen wordt mijn lijst steeds groter. Tot Juni wil ik al 6/7 games hebben, en dan hebben we de herfst en winter ook nog. 8)

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hier maar even verder dan :)

Ik vind dat absoluut geen nadeel, heo kan het nu nadelig zijn dat er MEER goede games uitkomen en ook nog eens beter verspreid over het jaar.

Ik vind het juist vervelend dat je in oktober/november 10 games koopt en je daar dan tot augustus volgend jaar mee moet vermaken (nu overdrijf ik een beetje).

Ik vind het fijn dat ik tot en met +/- Juni volgend jaar al voor elke maand een pre-order klaar heb staan, hoe meer hoe beter. Die paar games die me op dit moment niet zo heel erg aanspreken (bijv Darksiders, Just Cause 2) kan ik altijd later nog halen als ze toch heel goed blijken te zijn.

Tuurlijk is het zo dat je op deze manier minder tijd per spel besteed maar als ik eerlijk ben ben ik de meeste games na een paar avonden toch al wel zat.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mhm, uiteindelijk valt het nog wel mee.

Eigenlijk alleen maar 3 echte titels die ik wil hebben. Bad Company 2 is nog niks zeker, moet ik een demo van checken. Crackdown 2 koop ik sowieso, maar dan via Gamehubs. Just Cause 2 is ook nog niet zeker, deel een vond ik mwah maar zal wel een Gamehubsje worden. PoP lijkt me tof, maar weinig over bekend. Heb er in ieder geval wel zin in, Gamehubsje. En de laatste moet ik echt een demo voor hebben.

Deel Deze Pagina