Ik heb alleen nog maar de tutorial achievement Ik snap echt niet dat ze het weer net zoals in COD4 hebben gedaan waar je alleen maar achievements kreeg voor de SP (heb daar ook maar 60G mee ofzo). Nu zijn het wat SP achievements, een paar voor spec-ops en 1 of 2 voor de MP. Wel jammer dat ze er niet gewoon wat "10.000 kills" etc. achievements in hebben gegooid. Het is immers een spel wat toch om de MP draait.
Ik vind online achievements ook top , net zoals in deel 3 bijvoorbeeld. Maar volgens mij doen ze dat niet omdat mensen zonder live ook de mogelijkheid moete hebben om (G)1000 te halen
Je kan al zoveel unlocken in de MP met Challenge, titles, emblems, perks, etc dat het voor mij echt niks uitmaakt dat er geen MP achievements in zitten. Je wordt namelijk al veel beloond
Ik vind het wel leuker als ze er wel inzitten. De spellen zijn tegenwoordig veel te makkelijk kwa achievements. Laat ze er maar een paar pittige ingooien zodat je er nog wat moeite voor moet doen.
Neen hoor dit kan je ook best alleen doen. Kost alleen ziekelijk veel tijd en veel uithoudingsvermogen. Want je kan niet weer tot leven worden gewekt als je dood gaat.
oke dat vind ik weer jammer.Maar single player kan ook leuk zijn.Ik vind single player altijd leuker maar soms speel ik wel eens online
Heeft iemand een map met de intels? Ik zit op 19 van die krengen. Maar ik ben het schijtzat om 6 keer die levels door te rennen om 1 zo'n ding te vinden.
Vind de filmpjes van AchievementHunter leuker. Daar praten ze ook nog in. Echt hilarisch waar ze het over hebben soms. "Who the hell puts their valuable intel in a Taco Bell?"
kan iemand me helpen met 2 achievements? (moet nog 6 sterren in special ops (Homeland security, Snatch&Grab & wetwork)) en moet nog 4 enemy's killen in last stand! hoop dat iemand me kan helpen!
Je doet in Alpha de derde map (Kill 30 enemies, 6 hostages). Gewoon easy. Bij de plek waar je start, zit ook een inhammetje bij de auto's. Daar zet je 1tje neer. Vervolgens pak je het andere kereltje en zet je die achter de auto. Vervolgens kill je die ene achter de auto. De andere weer in dat inhammetje drukken. En dan heb je 2 minuten de tijd om 4 mensen te killen. Af en toe even goed schuilen en dan schieten. Easy Doing!