Dit is van het komend jaar alleen de eerste paar maanden aan games wat ik wil (zo uit mijn hoofd gedaan, fouten en missende games gegarandeerd dus ) Bayonetta (januari) Army of Two: The 40th Day (januari) Mass Effect 2 (januari) Splinter Cell Conviction (februari) Crackdown 2 (geen idee) Alan Wake (geen idee) Just Cause 2 (maart) LEGO Harry Potter (ja, serieus... maart zeggen ze) Red Dead Redemption (April) Prince Of Persia The Forgotten Sands (mei) En dan heb ik nog niet alle games uit 2008/2009 gespeeld die ik eigenlijk ook wil hebben. En dan is er / komt nog DLC van Borderlands Assassin's Creed II Trials HD Misschien nog een Arcade game hier en daar... Mja... Het is natuurlijk niet een probleem dat er meer goede games uitkomen met een ogenschijnlijk betere spreiding... Het probleem is gewoon dat ik door die 'betere' spreiding niet meer aan de oudere games toekom die ik ook nog wil spelen / moet inhalen. Een luxeprobleem dus.
Mafia 2 niet? Cultuurbarbaar! Ik heb een heerlijk simpel lijstje tot aan de zomer: Darksiders (januari) Final Fantasy XIII (maart) Red Dead Redemption (april) Mafia 2 (mei/juni) Prince Of Persia The Forgotten Sands (mei) End Of Eternity (maart, mei of juni?) Zullen wat gamehubsjes bij zitten, maar ik wil sowieso de CE van Mafia 2 als er eentje komt! En dan natuurlijk enkele non-Xbox game, zoals Heavy Rain en wat PC adventures.
Mijn lijstje dan ook maar: * Bayonetta (eigenlijk is dit 2009 want ik krijg hem volgende week, maar boeiend ) * Darksiders (januari) * Dante's Inferno (februari) * Split/second (maart?) * Final Fantasy XIII (maart) * Red Dead Redemption (april) * Mafia II (mei/juni) * Alpha Protocol (juni) Zo ongeveer
Bayonetta Battlefield Bad Company 2 Blazblue Super Street Fighter 4 Final Fantasy XIII Megaman 10 King of Fighters Skystage Castlevania
mmmh. Mooie Startpost Maar ik vind hier eigenlijk niet zo gek veel interessants.... (voor mij dan) Naast Maffia II en SC:C lijkt het hier een rustige Q1+2 te worden.. (Mag ook wel met mn exames in aantocht )
Je vergeet toch geen Bioshock 2 he.. @ Dikgedrukte, ja daar zit ik ook mee. Door alle drukte van laatste tijd (niet alleen qua games maar ook door school) moet ik ACII nog aanschaffen en ik heb m'n oogje ook laten vallen op The Saboteur en Borderlands. Maarja het is ook weer niet dat je nu 2 weken volop tijd hebt want er zijn ook dingen zoals kerst, vuurwerk enzovoort.
Geen Mass Effect 2? Cultuurbarbaar! Mafia blijft maar uitgesteld worden, en dus begin ik langzaam mijn interesse te verliezen. Maar zo tegen de release zal ik denk ik toch weer zwichten en er een Gamehubsje van maken Ik wist dat ik wat vergat!
Must-have Bayonetta Dante's Inferno Army of Two 40th day (ivm coop campaign) Lost Planet 2 (ivm coop campaign) Budget Darksiders (misschien) Dead Space 2 Prince Of Persia The Forgotten Sands Bioshock 2 Alan Wake Aliens vs Predator (alleen als coop campaign in zit) Metro 2033 Signualary Spellen die door mijn broer gekocht wordt Battlefield: bad company 2 Halo Reach Uit 2009: Batman AA Call of Juarez: BB AC2 Aan mijn lijst te zien heb ik genoeg games voor komende 4 jaar
Ik heb Mafia 1 niet (uit)gespeeld, dus dat is mijn reden dan. Ik moet eigenlijk eens de releaselijst van 08/09 eens gaan bekijken en op een lijst zetten wat ik nog 'moet'. Ik zie hierboven op de vorige pagina Batman staan, die was ik dus bijna weer vergeten. Net als Call of Juarez.
Dat is geen reden, want omdat je Mafia 1 niet hebt gespeeld ben je juist een nog grotere cultuurbarbaar. Overigens wordt volgend jaar een geweldig adventurejaar, maar helaas niet op de 360.
Dat ik Mafia niet gespeeld heb komt door mijn PC die het destijds niet trok. Daarna ben ik de game vergeten, dus niet meer op de Xbox gekocht. Sorry. Adventueres zijn wel leuk en aardig, maar ik wil weer eens wat platformers. Banjo...Kameo... Dát soort games mist de 360 nu al jaren.
Wees blij dat je de Xbox versie niet hebt gekocht, die zoog aan alle kanten. Je hebt verdomme een Wii, koop Super Mario Galaxy en je bent er zoet mee tot deel 2 uitkomt. Ik hoop overigens wel dat er een nieuwe platforming Banjo wordt aangekondigd in 2010
Ik (eigenlijk mijn zusje) heb New Super Mario Bros. Wii... Ook goed? Over Natal (is immers ook 2010): Ik zal Natal wel gaan kopen, maar ik hoop dat het bij geen enkele game verplicht/belangrijk wordt. Dat zie ik helaas wel gebeuren bij Rare games... Ik heb geen zin om bij mijn Banjo game op en neer te gaan springen.
Mijn ''lijstje'' dan ook maar ff; (must have's zijn dikgedrukt). Januarie; 08 - darksiders. 29 - Mass Effect 2. Februarie; 09 - Bioshock 2. 12 - Dante's Inferno. 19 - Alien vs. Pedator. 25 - Splinter Cell 5. Maart; 05 - Battlefield 2. 09 - Final Fantasy XIII. 26 - Just Cause 2. ?? - Metro 2033. April; 30 - Red Dead Redemption. 2e kwartaal; Maffia 2. Skate 3. TBA; Alan Wake. Dead Space 2. Castlevania. Crackdown 2. Kane & Lynch 2. Al uitgekomen; Assassins Greed 2. Borderlands. Dragon Age. Saboteur. .... Hoezo luxe probleem...
Gelukkig leven we nu nog in het prenatale tijdperk (sorry, moest even ). Overigens wil ik wel eens snel een exacte datum weten voor Perfect Dark Arcade.
Voor volgend jaar wil ik hebben: Vast nog een heleboel, veel standaard games. Moet echt nog een keer Bioshock, Mass Effect en Oblivion uitspelen. Ik wil het wel, maar ga er nooit echt voor zitten.