[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Jij: Yes nuke
    Tegenpartij: leaven!
    Jij: 0 kills met nuke

8)

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wie gebruikt er allemaal een thermal scope op hun sniper op mappen zoals wasteland en afgan etc, want ik heb het geprobeerd en ondanks dat het soms makkelijk is om mensen te spotten vind ik het zo inaccuraat als wat. Constant mis schieten en heeft niet de range van de normale scope, ow en raffica als secondary is goddelijk, weg met die akimbo model 1887:+

3. White Muscle

White Muscle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.|:-

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Goed nieuws!

Van de twitter van fourzerotwo!

5. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    JA JUIST!!! op schieten gvd!!

6. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    En iedereen vind die 1887's afschuwelijk (ik ook), maar eigenlijk vind ik Rangers erger.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Rangers vnd ik minder erg omdat die een kortere range hebben waarbinnen ze een one shot kill maken. Het ongebalanceerde van die 1887's is dat ze voor een shotgun veel te effectief zijn op middellange afstand

8. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    idd geen One Shot Kills, maar daarmee schiet je vier kogels in een seconde en met een Shotgun ben je dan wel erg dood. Range van de ranger is alsnog te groot.

9. bombach

bombach Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je makkelijk extended mags krijgt, want ik speel al een hele lange tijd met fmj maar het wil maar niet lukken.

10. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit ook een ongelooflijk kut spel soms. Ik had een 22 killstreak. Leaved de host. Host migration duurd wel 10 minuten. Is hij eindelijk klaar. Is er super veel lag. Weer host migration 3 minuten weer super veel lag. En dan staat er server timed out. Jesus komop, ik had bijna een nuke:mad: Ik stop ermee.

11. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Om die 40 kills te maken met FMJ moet je door objecten heenschieten: Bijvoorbeeld jouw kogels gaan door een dun muurtje heen en zo vermoord je iemand.

Heb er met de M240 324kills over gedaan voordat ik die 40 kills met FMJ had.

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou niet van opscheppen, maar dit was toch wel erg netjes. Khad net de laatste killcam van een TDM potje, waarop te zien was hoe 5 man mijn tactical knife bonjourde. Nummer 6 zat voor m'n neus klaar, maar toen was het potje afgelopen.

Ik had ze wel geflashed, maar toch, zag er netjes uit ;), altijd leuk om door die headset te horen hoe mensen aan het meetellen zijn haha. Mijn mw2 egotripje van de dag heb ik ook weer gehad.

13. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Nice. Heb je niet toevallig gefilmd? :p

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    OMG!!!!! Gisteravond had ik een killstreak van iets in de 20, 25 ofzo. Mn vorige record was 15... verder stond ik met 44-17 eerste van de server.

Toen in de laatste seconde van het potje (sabotage overtime) echt in de fucking laatste milieseconde staat er: Connection Interupted.. word iedereen eruit gegooit en ben ik mn fucking nieuwe killstreak kwijt.....:mad::mad::mad:

15. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Niiiiiiice!:D
    Met Hardcore Ricochet HQ Pro gaat het redelijk snel, omdat je weet waar de vijand uithangt (bij de HQ dus) en je ze ook door de muur veel sneller dood hebt.

16. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    soms heb je idd geen killcam. dat is volgens mij bijvoorbeeld als ergens een bom is geplant zodat je niet kan zien waar iedereen zit. en als de tijd van een potje bijna verstreken is zie je het volgens mij ook niet meer

17. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je ook geen game-winning-killcam als degene die jij hebt gekilled als laatste de game leaved.

18. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    speel veel 3rd person matches. dan ga naast een deuropeningstaan, je hebt door 3rd person gewoon zicht op de hal (terminal). terwijl je door de muur schiet.

het is best een beetje vaag, maar ik kan niet beter:9

: willen er nog mensen vanmiddag een potje spelen? alleen mijn headset is kapot dus das wel jammer.

Laatst bewerkt: 19 dec 2009
  19. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Die akimbo 1887 is nog steeds niet goed gefixt hoor?

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Patch is er ook nog niet. Voor de PS3 al wel, PC/360 komt eraan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina