[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Die fix is gemaakt, maar nog niet gelanceerd zeg maar. Microsoft moet er eerst naar kijken ofzo :{.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Lees: PS3 ;)

    Edit

    o.o
     
  3. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik heb echt nog geen ene keer die glitch gehad , 1 x een avond TDM met 18 man gespeeld maar dat was ook de enige bug ;)

    jammer want had het wel een x mee willen maken :p
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook gewoon Ground War zijn, en dat de playlists dan door de war raken.
     
  5. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ahh oke :) Toen die patch bekend was zag ik opeens veel minder 1887, en net was het hele team van de tegenstander vol met 1887. Ik werd HE-LE-MAAL GEK.
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Om Cold-Blooded Pro makkelijk te halen zonder dat je steeds een launcher moet gebruiken is er een simpele glitch. Als je een Helicopter van de tegenstander ziet en hij gaat bijna kapot (dan draait die wat rondjes en komt er rook uit), dan moet je er gewoon op blijven schieten. 1 kogel = 1 punt, je hebt er maar 40 nodig :+
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat lekker zeg vandaag, ik ga echt als een beest, 30-2 en 36-3 scores echt constant op groundwar. Ben even bezig om alle challenges te halen voor de M16, voor ACR alles nu binnen. Jeuj. Nu hopelijk binnen 2 uurtjes nog 2 lvltjes binnenhalen voor lvl 70.

    Btw, check: http://www.youtube.com/user/h4xorninja

    Nederlandse gast met handige tips om je gameplay beter te maken, verdient wat support imo.
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ie zegt over dropshot klinkt wel aardig, ga ik zeker ff uitproberen. Mensen hier die het gebruiken?
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dropshot? Sure.
    Maar met een M16 niet.
     
  10. martijn-2

    martijn-2 Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik nu de laatste tijd veel doe, is een cagematch(tegen een vriend)
    ik start een 3rd person cagematch, en een vriend 'joint session in progress..
    dan kan je samen dingen afspreken, en dus veel challenges halen!

    lvlen gaat op die manier ook redelijk snel!
    per match 1000 punten standaard (20 kills)
    +matchbonus van rond de 3000 xp
    + alle gehaalde challenges!

    hoogste tot nu toe gehaald was ong. 32.000 xp \o/
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, zal het zo even proberen. Gebruik namelijk best vaak Coldblooded, maar heb nooit een launcher als 2de wapen
     
  12. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik merk wanneer ik een dropshot probeer ik een beetje scheef aim altijd, wat resulteert in een death. Als ik gewoon crouch meteen helpt dit ook al en dan schiet ik meestal wel raak. Met de ACR en andere full auto wapens is het heel handig, met de m16 doe ik het idd niet.

    Even aan het spelen met de Akimbo Model 1887, sorry maar ik kan het niet laten. Voordat de patch er is wil ik wel weten waar erover gepraat wordt. En idd, nu iets van 10 potjes ermee gespeeld en ze zijn echt beast. Niet normaal gewoon, het is serieus een sniper als je met dubbel barrel schiet. Ben blij als die dingen generfed zijn straks.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Haha 't zelfde hier, best wel fijn als ze je naam niet kunnen zien als je Coldblooded-pro hebt. Want ik zie best wel vaak dat ze me juist daardoo zien en dus killen.
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij had k met de M16 30 punten in 1 keer, gewoon op blijven schieten tot hij helemaal ontploft.
     
  15. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook wel eens een keertje zo een nukie halen, maar wat is volgens jullie het beste gametype om dat te halen. ik had het ff geprobeerd bi HQ maar toen had mijn team al genoeg punten toen ik hem bijna had :confused:
     
  16. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij Groundwar zit je wel redelijk makkelijk zo tegen een nuke aan als je een beetje sneaky speelt = paar kills maken, weer terugvallen, weer een paar kills maken. En je killstreaks kunnen vreselijk veel enemies meenemen, heb regelmatig een multikill met een predator missile.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sorry maar die gast is best slecht en speelt ook nog eens tegen mongolen...

    Wat boeit je killstreak nou? Je hebt ook van die idioten die alleen maar bezig zijn met een K/D ratio omhoog te halen terwijl ze iedere game verliezen. Altijd jammer als die gasten in mijn team zitten. Gooi altijd 2ndairy grenades op ze als ze in mijn team zitten. Niks is erger om steeds HQ te verliezen met 200 als jij de enige bent die voor de HQ gaat...heel jammer dat sommige gasten niet begrijpen hoe het spelletje werkt...
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2009
  18. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Mij hoor je ook niet zeggen dat hij heel goed speelt:+.
     
  19. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb al sinds gister het spel en ben pas op lvl 18, lol. K/D is helaas 0.61, maar dat is omdat ik ongeloofelijk zuigde in het begin. 'k Hoop dat ik er minstens een 1.00 nogwat van kan maken.

    Ikzelf gebruik meestal:

    SCAR-H + ACOG Scope
    USP .45 + FMJ
    Throwing Knife
    Flash Grenade
    Sleight of Hand Pro
    Stopping Power
    Steady Aim

    Ik heb niet echt verstand van perks, of welke wapens het best bij me passen, maar het gaat best goed met deze Class. Heb ook nog een Sniper class met Intervention + Silencer en nog wat zooi.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kijk het gaat ook om wat je leuk vind om te spelen. Throwing Knife is waardeloos vergeleken met granaten, maar wel leuker om mee te spelen.

    Verder ligt het ook aan de gametype die je speelt. In SnD heb je bv geen scavanger nodig (eigenlijk waardeloos daar) terwijl je als je de meeste core modes zonder Stopping Power speelt eigenlijk altijd Scavenger nodig hebt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina