[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke. Bedankt voor de tips. :) Ik heb tot nu toe alleen maar Team Deathmatch en Free-for-All gedaan, maar ik zal de andere game modes ook proberen.
     
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Fuck die shotguns en launchers, handguns is where it's at :+ Die M9 en USP is zo lekker :9
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou gewoon alles even proberen en kijken wat je het leukste vind. Hardcore modes zijn in het begin even wennen als je ze nog nooit gespeeld hebt.
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou gefeliciteerd!
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er altijd gasten zijn zoals jij. Alhoewel, het is wel handig als men tegen jou moet, aangezien je waarschijnlijk toch zuigt
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, laat die jongen toch als hij het leuk vind. Persoonlijk vind ik het leuker om een challenge te halen door normaal te spelen maargoed, ieder z'n ding.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Haalde net ".....the harder they fall" challenge toen ik een gast 2 keer achter elkaar kilde. Was ook pas mijn 2e kill die map dus 5x kan sowieso niet. Is die misschien bugged of zouden er kills van het vorige potje meetellen?
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien, maar sommige challenges zijn sowieso bugged. Zo heb ik al eens gehad dat ik een UMP challenge kreeg, terwijl ik een throwing knife kill had
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat zou me inderdaad niets verbazen. Veel van de hoge prestige gasten die je nu tegenkomt bakken er ook niets van aangezien de meesten toch lopen te boosten met die riot shields en in FFA.
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Heb wel eens gespeelt tegen een prestige 9 speler, maar die stond 2 rondes achter elkaar stijf onderaan. Toch vrij kansloos...
     
  11. wonkyfurball

    wonkyfurball Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een vraagjexD

    als je een pavelow krijgt in care pakage die telt dan tog niet meer voor je killstreak alleen als je hem bijv met 9 kills krijgt ?^^
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Net echt m'n 2 lekkerste potjes ooit gehad, alles lukte gewoon.
    1e potje was 38-5
    2e potje was 54-6.

    Ik heb ik die potjes wel 3 Attack Helicopters gehad, 2 Harriers, 2 Helicopter Gunners en 1 AC130. Ik kreeg constant allemaal van die leipe dingen uit m'n care packages.

    MAAR, ik heb gvd niet meer kills kunnen maken omdat de tegenstanders echt goed samenwerkte. Dus met de 2 helicopter gunners heb ik 6 kills gemaakt ofzo. En toen ik de AC130 had stonden ze gewoon met een groepje van 4 man hun Stinger op me te locken.
    Leuk zo'n multikill maar dan is het ook meteen dag dag AC130. :mad:
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Die telt inderdaad niet mee. Zelfde geldt natuurlijk voor AC-130, Chopper Gunner etc.;)
     
  14. wonkyfurball

    wonkyfurball Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    maar het telt wel mee als je het uit een killstreak reward heb tog dus van bijv 7kills harrier?
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb ook al tegen lvl10 prestige gespeeld. Zei al tegen mensen in mijn party "wedden dat hij afgemaakt wordt". Die gasten bakken er niks van. Volgens mij kun je lvl10 prestige nog niet eens gehaald hebben als je 'eerlijk' xp gehaald hebt.

    Dan wel ja. Alle dingen die je uit een Care Package of Emergency Airdrop krijgt tellen niet mee voor je killstreak. Echter zijn er wel bugs bekend dat het wel meeteld. Heb zelf al gehad dat hij gewoon doortelde. Heb echter ook gehad dat ik een Harrier had en uiteindelijk als 15 killstreak had en kreeg nog steeds geen Choppers Gunner.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2009
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ja
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, of je moet echt 24/7 hebben gespeeld. Valt me trouwens op dat ik de hoogste accuracy heb uit mijn friendslist, namelijk 22,8%, iets in die richting. Met CoD 4 had ik 18%, wel groot verschil
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zat in 4 op 16% ofzo. Nu heb ik 22%.
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik sta toch echt boven je:+
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, kom ik eindelijk eens een keer zonder problemen op het dak bij Highrise is er een slechte host waardoor ik alles mis. Uiteindelijk een Harrier gehaald, heeft iemand uit het enemy team een AC130 = dag snipespot/dag Harrier. Daarna wel weer een Harrier gehaald met sniper maar potje was net na m'n bombardement afgelopen. Wel kut trouwens, op Highrise bij de spawn blijven ze allemaal bij een doorgang staan omdat je via daar de enemy's makkelijk kan spotten. Flikker op.
    Potje wel afgesloten met 20-4 :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina