Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je net begonnen in venetie? Want dan moet je nog wel veel regios, waar je ook veel viewpoints kan bezoeken. Je hebt daar namelijk 5 regios die je moet bezoeken.

    De Tombs vond ik allemaal erg meevallen, maar ligt er natuurlijk aan welke je nog moet. ;)
     
  2. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Even vraagje tussendoor:
    Hoe kom je aan die auditore cape?
    Ik wil die achievement namelijk halen, maar heb geen idee hoe ik aan die cape kom.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    100 Feathers (veren) vinden. ;)
     
  4. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dankje, maar geen zin in. Die achievements moeten ze echt niet meer in spellen stoppen.
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk eens wat tijd voor deze game, start hem nu op. Ben pas in het begin, had als laatst die ene missie gedaan dat je een brief moet bezorgen voor je pa.
     
  6. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0

    Dan moet je ongeveer 25 uur spelen nog ;)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik ben inderdaad nog niet zo lang geleden begonnen aan Venetie, maar ik kon eerst niet die laatste viewpoint opkomen vanwege een missie met de dieven. Nu wel gelukkig.

    Er is ook nog een geheime scroll waar ik nog niet bij kan, maar dat komt omdat dat stukje van Venetie nog niet vrijgespeeld is in het verhaal.

    Heb nu wel dikke stalen armor en nieuwe wapens gekocht. Vijanden gaan een stuk sneller dood dan met die standaar shit die ik eerst had.

    Mijn broertje zal vanmiddag/vanavond nog ff een lastige missie voor me halen. Ik hoop daarna ook weer een AS tomb tegen te komen en dat ik bij die laatste scroll kan.

    Venetie is wel leuk, maar ook best wel lastig. Wel gebieden krijg ik dan nog meer te verwerken? :eek:
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit nu in Forli en heb net een nieuw zwaard en een nieuw item van small weapons gekocht. Maar moet ik nu elke keer persé terug naar mijn villa als ik wil switchen tussen wapens die ik al heb? Das wel irritant...wel realistisch, maar niet fun :)


    Heb net ook die Metal Cestus gekocht voor mijn hand, die zorgt er gewoon voornamelijk voor dat de schade die je aanricht als je met je vuisten mept erger is? Ik ga het wel even uitproberen op zo'n waaaaalgelijk irritant mannetje met banjo!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2009
  9. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, het is niet een apart wapen dat je gebruikt en voor moet kiezen ipv een dagger maar gewoon standaard op je vuist zit als je hem eenmaal hebt gekocht.
     
  10. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    heb er zelf voor gekozen om de tombs zo snel mogelijk te halen zodra het kon.
    tis wel zo fijn om Altairs armor en zwaard te hebben.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Die puzzels moet je zelf zien te vinden toch? Die gekke tekens op de muren. Je krijgt niet echt een uitleg waar je ze moet vinden he? Dan moet ik echt opzoek ernaar, opzich heel cool. Hou ik wel van.

    Oh nu naar Venetie toe...hopelijk krijg ik nog wel wat meer te doen in Forli.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2009
  12. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn genoeg guide's te vinden op internet voor die puzzels als je ze zat bent;)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Stukje over als je naar Venetie gaat

    Zo wat vet zeg, dat stukje met die animus..dat je ineens als Desmond al die moves krijgt van Ezio. Het deed me echt denken aan die scene in Spiderman, dat Peter over die daken loopt en allerlei gekke dingen uithaalt. En nu ben ik even Altaír, echt vet. Maareuh...die gast waar Altair achteraan zit..gaat een toren in. En je moet dan bovenop zien te geraken...maar wat ik ook doe..ik krijg altair niet op die balk die er hangt..wtf?

    Edit: Nevermind. Ik moest een bepaalde manier springen..nogal raar,maar goed.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2009
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Serieus? Ik dacht al dat het mijn mes zou vervangen aangezien bij de aankoop die ook bij de messen stond.

    Dalijk dan toch maar even kopen*)


    Lees ik nu goed dat je niet alleen kan trainen maar ook skills kan leren ( tegen betaling ) bij die gast voor de villa?




    En wat zijn de 2 modellen die je moet verzamelen om de waarde van je villa op 100% te krijgen?
    Ik heb al 1 model maar weet bij god niet wanneer ik die heb gehaald of wat het inhoudt.
     
  15. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    de 2 modellen zijn de koets waarmee je door de bergen scheurt en de vliegmachine van Leonardo.
    Deze krijg je dus zowiezo wanneer je verder komt in het spel
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb nu al die Glyphs gehaald maar ik krijg geen achievement, heb ze toch echt allemaal...

    Edit: Laat maar, wist niet dat die 'rode ogen' betekende dat ik ze niet had afgemaakt :D
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2009
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    De enige uitleg die je krijgt is dat je weet op welk gebouw ( of meerdere gebouwen ) je de tekens kan vinden.

    Het is dus even zoeken maar 9 van 10 keer heb je ze binnen een paar seconde gevonden.

    Ik loop zelf het hele gebouw rond met eagle vision zodat je het teken sneller ziet.




    Kan iemand mij vertellen hoe ik op de top van De Santa Maria Gloriosa Dei Frari kom in Venice? Het is namelijk een view point maar ik heb geen idee hoe ik de top bereik?!
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2009
  18. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk gewoon verder spelen, er is 1 viewpoint die je pas kan beklimmen na een bepaalde missie in het spel.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Die uitleg kan ik terugvinden in de database?
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitleg is het niet echt. Je hebt in je Database Locaties, en bij sommige daarvan staat een rood oog-icoontje. Bij die Locaties kan je dan de Glyphs vinden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina