[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    mijn neefje heeft een probleem om zijn silver weer naar gold te krijgen via een maandkaart, na de code vragen ze elke x om meer contactinfo en uiteindelijk klopt de postcode niet ???

    bekend probleem bij iemand ?
     
  2. al3z

    al3z Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo iedereen,
    Ik heb een probleem met mijn xbox live aansluiten. Ik heb letterlijk alles al geprobeerd maar bij verbinding testen stopt die gelijk al bij het begin voor netwerk dus. Heb mijn xbox direct aan een modem aangesloten en automatisch gezet dat werkte niet. Heb hem op manuel gezet alles ingevuld werkt ook niet. Ik heb een router en een draadloze netwerk adapter van een vriend geleend dan vind hij ook niks. Ik word er helemaal gek van heeft iemand misschien een tip?
    grtjss
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    meer info zal helpen .. (zie start post)
     
  4. al3z

    al3z Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:Vind geen netwerk
    Welke provider?:Caiway
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:10,0 mb/s

    Modem

    Welk merk modem heb je?:
    Modem type?:confused:taat niks op gewoon van de provider gekregen (hoor t wel te doen voor xbox live een vriend heeft de zelfde)
    USB/ Ethernet?:Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:windows

    Router

    Welk merk router heb je?:"
    Welk router type?:"
    Welke firmware?:"
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:cant connect to your network hardware using a static ip adress. En verder steeds een andere als ik op volgende stap doe.
    Wat heb je geprobeerd?:alles wat hij aangeeft.
    Waar stopt de test?:gelijk voor netwerk
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
    modem resetten etc.

    En error op knop Y:
    W: 0000-000B
    X : C000-400B
    Y : 0000-0000
    Z : 0000-0000
    ID: FFFF-FFFF Ik ben al zolang bezig om t te maken mensen komen langs niemand lukt het!
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    welke modem en router heb je? zonder die gegevens kom ik niet ver
     
  6. al3z

    al3z Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de modem staat helemaal niks een blauwe gewoon gekregen van caiway. En router is linksys maar router gebruik ik normaal gesproken niet mij leek t me het beste om hem rechtstreeks op me modem aan te sluiten want ging er van uit dat die het zo wel moest doen.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan beter de router gebruiken
     
  8. al3z

    al3z Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook als ik de router gebruik, automatisch of manuel hij doet niks? ik vraag me af of er iets in me xbox zelf kapot gegaan kan zijn maar lijkt me sterk maar omdat ik echt alles al geprobeerd heb?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee er is niets kapot met je xbox.. hoe is je router aangesloten op de modem... weet je zeker dat de router werkt?
     
  10. al3z

    al3z Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Via de modem gaat er een kabel naar me router (alle lampjes kloppen) en in me xbox draadloze adapter dan. Me xbox vind gewoon naam van router. Ik denk zelf dat me modem geen ip geeft me moeder gaat vanmiddag langs de winkel van caiway om te kijken of onze modem klopt. kan zelf nl niet weg zit met een gebroken sleutelbeen thuis daarom moet me xbox het ook echt doenn.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hoe is je computer aangesloten .. gaat deze via de router? Staat je xbox op automatisch?
     
  12. al3z

    al3z Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee computer gaat alleen via het modem. De router heb ik net 3 dagen ofzo is van een vriend die heb ik alleen even om te kijken of me xbox t zo wel doet. xbox staat op automatisch. Heb het ook zelf geprobeerd met alles invullen op manuel maar vind alleen vaag dat me pc nu steeds een andere ip geeft als ik ipconfig /all doet want vorig jaar deed me xbox het gewoon en toen had ik altijd een vaste IP.
     
  13. al3z

    al3z Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    De caiway winkel zei je moet je modem 2 uur lang uit doen en je pc en xbox omdat ik hem een tijdje niet gebruikt had en dat die t dan wel weer moest doen. ik ga dat zo maar proberen je hooort t wel of het geholpen heeft.
     
  14. al3z

    al3z Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Modem heel de nacht uitgelaten heeft niks geholpen :mad:
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Het is weer zo ver. Opeens doet het internet het niet meer op mijn xbox. Settings zijn hetzelfde als altijd, maar opeens kan die niet meer verbinden.

    IP-adres is op laatste cijfer na hetzelfde als de pc, net als de gateway. dns is 255.255.255.0 en die andere zooi, ben even de naam kwijt is hetzelfde als de gateway.

    Fucking irritant want ik heb net nieuwe live gekocht en had afgesproken om online te gaan spelen.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Probeer eens het volgende.

    1. Kabelmodem en Router uitschakelen.
    2. Verwijder de utp-kabel uit de kabelmodem.
    3. Start kabelmodem weer op.
    4. Als modem volledig is opgestart , druk je de utp-kabel weer in de kabekmodem en start de router opnieuw op.

    Het kan namelijk zijn dat je van Ziggo een nieuwe ip-adress heb gekregen !!
     
  17. stijngabriel

    stijngabriel Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360 probleem

    Hallo,

    Ik heb een probleem met mijn xbox 360. De internet kabel is aangesloten achter op de xbox, maar ik krijg het volgende probleem:

    Ik ga naar:
    System Settings > Network Settings > Test Xbox LIVE connection.

    Als ik de test doe, gaat het 1e balkje: Xbox 360 - Network helemaal vol, 2e: Network - Internet gaat ook vol, 3e: Internet - Xbox LIVE gaat voor 1/3 vol en na ongeveer een minuut krijg ik de volgende melding:

    A system update is avalaible from Xbox LIVE. If you decline, you will be signed out of xbox live. For more info, visit www.xbox.com/update.

    Do you want to apply the update now?

    Als ik op Yes druk, krijg ik een nieuw schermpje:

    Please wait while the update is applied. Do not turn off the console or unplug the console. Your console may restart when te update is complete.

    Het balkje gaat dan voor een klein stukje vol, en dan krijg ik de volgende foutmelding:

    Can't download the update. To test your connection, open system settings and select network settings, test xbox live connection.

    If the problem persists, go to www.xbox.com/support.

    Ze zeggen dus dat ik nu weer naar Test Xbox LIVE connection moet gaan, maar als ik dit doe herhaalt het hele gedoe zich weer.

    Op www.xbox.com staat dat ik ook de benodigde update op die site kunnen downloaden, op een dvdtje branden en dan in de Xbox doen. Hij zou dan automatisch de update moeten doen, maar dit is niet het geval.. Ik ben ook bij iemand anders thuis geweest, die wel Xbox LIVE heeft, en daar kon ik de update ook niet downloaden.

    Ik hoop dat je mij kunt helpen, want dit is niet bepaald wat ik verwacht had van mijn Xbox.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  19. stijngabriel

    stijngabriel Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb nog geen gamertag, maar het lijkt mij dat je toch eerst verbinding moet hebben met Xbox LIVE?

    Ik heb net een gamertag aangemaakt op www.xbox.com, moet ik deze dan ook aanmaken op mijn Xbox?
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is niet meer nodig.
    Je moet op de Xbox360 kiezen voor Recovery Gamertag.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina