Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel inmiddels een keer doorgespeeld, playthrough 2 is dan ineens best wel pittig nu iedereen wat hogere levels heeft. Maar wat duurt het toch lang om op die lvl 50 te komen .... ben inmiddels lvl 42 en heb denk ik wel tientallen uren gespeeld.

2. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik co-op splitscreen met iemand en ik complete een mission krijg alleen ik de xp. Die andere gast kan ook niet met die mensen praten. Hoe komt dit??

Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je hoort allebei een reward en de XP voor de quest te krijgen, tenzij de ander al die quest gedaan heeft of inligible was. Misschien was dat het probleem?

Nog wat vids en screenies van IGN, de interface en opzet is duidelijk van ODST gepikt, maar dat is aleen maar goed dacht ik zo :b:!

De twee vids van een Horde wave en Badass Wave

Moxxi: 8)
    Begin round :
    Wave 2 van Round 1:
    BANK! "Take your crap"
    Bankert ClapTrap:
    Arena Kiezen:
    Mega Ammo Pickup:

4. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van ODST gepikt? Eerder GoW :p Of d'r moet een spel nog eerder zijn geweest.

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik denk dat ie bedoelt dat enemies extra health, damage en shields krijgen naarmate de waves en round vorderen.

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Idd ;) Het hele survival arena bestaat trouwens al HEEL wat langer dan GoW, Ut99 had het en vast nog wat games daarvoor.

7. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    12 slots! Hoop op meer maar we zullen wel zien.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar dankzij GoW2 is het weer hip :cool:

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Denk ook wel meer hoor, die zul je vast ergens moeten kopen of verdienen dmv van de arenas, of misschien is het gewoon level gebonden. De persoon is pas level 30 dus er kan nog een hele berg bijkomen.

Al moet ik zeggen dat ik al een tijd niet meer vol heb gezeten met 63 bagslots :b:! Dat Claptrap farmen is dik de moeite waard geweest.

10. Sound

Sound Iwrestledabearonce

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel gisteren gekregen van me meisje en ze vond het leuk even mee te kijken maar ben toen onder de druk bezweken en (omdat zij die het tofst vond) als de sniper/revolver dude begonnen. Moet zeggen dat ik die class tot nu toe niet zo heel erg tof vind, maar ik ben zoiezo altijd eeuwen aan het twijfelen wat voor class ik moet kiezen als een spel je die keuze laat maken (zelfde gaat me opzeker ook weer gebeuren met ME2)

Mensen die een duidelijke voorkeur voor een class hebben? Is de sniper de moeite waard om verder mee te gaan of kan ik beter opnieuw starten met een ander nu ik nog niet zo lang bezig ben? (net 9toes afgeknald)

11. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de verschillen tussen de classes sowieso niet ENORM groot. Een siren zal iets beter zijn met een SMG, brick met een bazooka, roland met een rifle en die sniper met een sniper. De action skill zal wel behoorlijk anders zijn, misschien moet je ze allemaal even tot de action skill levelen en dan beslissen.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb het spel gespeeld als een sniper en ik vond dat erg prettig spelen. Ik ben met mijn sniper voor zoveel mogelijk damage en crits gegaan en ik heb weinig geinvesteerd in de bloodwing. Ik doe het allemaal liever zelf :)

13. Sound

Sound Iwrestledabearonce

Leuk Bevonden:
    0
    ja ben inmiddels verder gegaan en heb een redelijk sterke sniper rifle en was blij dat ik die had tijdens een missie dat ik die planten moest verzamelen. Die grote skags van een afstand in de fik zetten hielp wel.
    alleen jammer dat de pistols die ik tot nu toe heb nogal lame zijn

leuke game verder, maar die skags elke keer weer om je heen is wel erg irritant trouwens spawn spawn spawn, wordt eentonig...

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb zelf een soldier. Hoop van dichtbij knal ik gewoon af met een rifle, zoals die skags en andere gasten die snel op je af komen lopen. Voor iets verder wil een SMG erg prettig zijn, of een sniper, maar die twee soorten gebruik ik nog niet zo veel. Zitten iig behoorlijk veel wapens in.
    Heb zelf zo een turret als action skill en met de skillpoints kan ie me nu ook healen als ik erbij sta. Vind die echt super fijn. Doet niet extreem veel damage, maar als het druk is even een turret neerzetten, zodat je even weer je shield kan laten laden, of weer van wat leven kan voorzien, of wat minder enemies tegelijk hoeft af te knallen.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zo'n sniper is wel een goede damage dealer, alleen is ie niet zo goed in solo, co-op vind ik hem wat beter. Probleem is vaak dat een sniper langzaam is tegen grote hoeveelheden enemies en weinig health heeft.

Beste classes IMO zijn:
    Soldier met Rifle en Shotgun
    Brick met SMG en Launcher

Vergeet niet dat elke klasse, elk wapen kan gebruiken. Een tank met een sniper kan ook als je dat bevalt.

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Kun je ergens zien op hoeveel procent je zit?
    Map is echt huge. Dan kom je weer bij een nieuw stuk en zie je dat je van daar uit ook weer naar nieuwe stukken gaat.

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nee maar op level 35-38 zonder DLC ben je wel bij/richting het einde.

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dan heb ik nog wel even te gaan. Net bij New Heaven aangekomen en van daar uit ga je naar Rusty Commons ofzo, met ook weer vele missies. Hoef ik me niet te vervelen deze vakantie. :+
    Grafisch stijltje bevalt me ook nog steeds wel.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik snap er nog steeds geen reet van, ben nu maar gewoon elke keer random games aan het joinen omdat het alleen ongelofelijk saai is en het verhaal ook niet boeiend is. Beetje boosten, maar maakt me niet uit. Vanochtend met 2 gasten van rond de level 50 gespeeld, tikt toch wel hard aan met mijn levels als hun alles doen en ik goeie wapens aan het zoeken ben. Voelt een beetje als vals spelen aan maar maakt me niet uit. :+ Vanochtend level 20, nu 28 dacht ik.

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dan gaat het hard inderdaad.
    Verhaal zit er weinig in, volg het zelf ook amper. In de meeste games volg ik het verhaal amper, maar in Borderlands had ik ook wat meer verhaal verwacht. Zo nu en dan komt 'the vault' eens naar boven, maar wat dat in houdt...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina