[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, als je bij zo'n geglitchte game eerder weggaat krijg je dan wel je EXP ofniet?
     
  2. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag level 70 gehaald, en die AK-47 is echt een beestachtig wapen _O_ Ga denk ik ff alle unlockables vrijspelen voor de title :D en dan prestigen.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik nu ook :+. Ben nog bezig met de ACR. Ik zit nog te twijfelen of ik prestige ga. Ene kant wel, andere kant niet :+. Je doet er zo lang over om weer omhoog te komen.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij ben ik je nog tegen gekomen vandaag, eerste potje zaten we bij elkaar daarna zat je in t andere team


    eerste keer prestige is wel leuk, dan krijg je er per wapen allemaal langere challenges bij. 2e en hoger zie ik t nut niet zo van in
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanaf dat ik de ACR heb vrijgespeeld heb ik ook bijna alleen nog dat wapen gebruikt ( op sniper na ). Maar volgens mij is prestige wel te doen, beginnen met de M4A1, daarna de TAR21, M16A4, ACR, en weer die geniale AK-47. Denk dat ik het wel doe, vooral ook voor die challenges die je erbij krijgt. Maar eerst nog ff genieten van die AK-47 :D

    Ja inderdaad, nu je het zegt. Op Rundown toch? De eerste keer trouwens dat ik iemand van XBW tegenkwam.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2009
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Weet iemand of we nog een 'DOUBLE XP WEEKEND" krijgen? Want normaal rond de feestdagen verwacht je een gratis snow map / nieuwe gamemodes of op z'n minst dubbele xp weekend...
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Leaderboards zijn sowieso fucked up, gasten met een killstreak van 500, k/d van 30+, winstreak van over de 1000. :mad:

    Die heb je liever niet. :9
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2009
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Daar is volgens mij nog niks over bekend!
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ach, dat heb je eigenlijk wel met elk spel dat leaderbords heeft. Ik noem een BF2, een CoD 4 etc.
     
  10. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze die glitch snel fixen :+
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ligt die patch weer bij MS te wachten op validatie ofzo? Het duurt weer lekker lang :mad:

    Ik heb de laatste 2 dagen mijn speelstijl (met veel moeite) een beetje aan kunnen passen. Niet meer achterlijk rondsprinten, maar gewoon rustig aan :9. Ik ben de laatste 2 dagen zowaar vaker positief dan negatief geindigd qua k/d. Maarjah, ik ben al lang blij dat ik nu iets meer plezier aan het spel beleef :eek:

    Alleen jammer dat veel mensen ineens die 1887 akimbo gaan uitproberen, zo vaak ben ik nog nooit neergeschoten door shotties :mad:
     
  12. wonkyfurball

    wonkyfurball Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    zou er nog een dubbel xp weekend kome voor mw2 voor mw1 enzo was dat best vaak :eek:
     
  13. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    zie een paar posts terug
     
  14. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok:9
    Maar je kan er wel zeker 450 XP meer door krijgen bij een kill. Tenminste, een jongen uit m'n klas die was zo net begonnen, hij stond iets van 1-16 ofzo, en toen maakte hij een kill, en toen kreeg hij iets van 450 extra omdat hij een kill had na een lange streak van deaths.
     
  15. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    heb vrijdag prestige gedaan en ben nu alweer lvl 46 :)
    gaat hard. zeker met al die 10k challenges.
    en zat 1x in zo'n private match geval. had toen 453 kills en 139 deaths. was 112k punten dat rondje:) toen was ik het zat en mijn gespaarde nuke maar gegooid. had er 3 maar mocht er maar 1 gooien. zo jammer:p
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die RPG echt chill :D. Als ik op een Harrier of wat dan ook schiet en hij gaat niet kapot heb ik maar 3 kogels ofzo nodig om hem te vernietigen. Heb er net gewoon een Attack Helicopter en Chopper Gunner mee neergehaald, samen met iets van 3 Harriers :9.
     
  17. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Met private match krijg je toch geen xp???
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dat is die glitch/bug match, dat je massive spray festijn krijgt op Rust.
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ik dacht laat me eens wat HQ spelen (vond ik erg tof in Cod5). In MW2 heeft echt iedereen Akimbo 1887 of een silenced Spas.
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja want iedereen die dat speelt is lvl 67+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina