Hallo allemaal, Ik heb een (klein) probleempje met mijn xbox360 waar ik wat tips voor nodig heb. Als ik een game opstart met mijn Xbox360 krijg ik regelmatig een melding dat de cd onleesbaar is en schoongemaakt moet worden. Dit doet hij met menig spel wat ik heb, ook als ze net uit de winkel komen. Is het verstandig om mijn Xbox360 open te maken en de laser voorzichtig schoon te maken? Mvg, Silv
nee dat is niet verstandig! Misschien moet je je xbox opsturen naar ms ... je hebt 3 jaar garantie op een RROD en 2 jaar op hw failure .. dit klinkt als een HW probleem
Oke dan, En dit is niet handig omdat..? Mijn garantie vervalt zodra hij open is geweest o.i.d? Bedankt, Silv
Dat klopt inderdaad. Zodra jij de Xbox 360 openmaakt om zelf even te gaan puzzelen daarbinnen, ben je je garantie kwijt. Het beste kun je even bellen met het nummer dat je www.xbox.nl kan vinden. Duidelijk aangeven wat het probleem is. Zij sturen je vervolgens een mailtje met wat info. Daar zal ook een pick-up label van UPS zitten. Over het algemeen is je 360 op z'n hoogst 2 weken weg.
Dat is iig wel de melding die 2 van mijn 5 stukke 360's gaven voordat ze helemaal de geest gaven. Zo'n wit kader met donkere tekst er in
Bij welke spellen hebben jullie er last van? Als dat bij GTA 4 het geval is, dan komt het omdat het gewoon een zwaar spel is, maar dat heeft ms gewoon kut geregeld. Als het goed is heb je dat met de nieuwere xboxen niet meer. mvg
ik heb ook een probleem hij ziet soms niet de games dan zeg die dat het een dvd is wat kan ik er aan doen