Nou'ja het staat op veel grote site's. (shops meer) Al is voor zover ik weet hij officieel uit in januari maar het lijkt erop dat hij gewoon 23 december hier uit komt.
Het was een speciale pre-order actie. Als je Bayonetta pre-ordered, dan ontvang je het in week 52 (23 december).
http://www.dimensionplus.nl/bestellen/Xbox-360/Bayonetta/781590 22 december gewoon te krijgen bij dimensionplus. Ik heb die van mij uit Duitsland gehaald, engelse taal en engelse ondertiteling. Gamertag klopt, heb ondertussen een andere, maar ik kom ook nooit op Xbox Live want ik speel alleen single player games.
Niet verkeerd, maar wel duur. EDIT: Adviesprijs 69 euries voor een 360 game? Is dat niet de prijs voor PS3 games? Zo kan ik natuurlijk ook 17% korting geven... cheats.
Ik heb hem vorige week ook besteld.. Echt zin in om me weer eens te gaan verdiepen in een game net als DMC 4.. Alleen hier doe je er rond 60 uur over om alle achievs te halen en in DMC 4 150
Alle sites die ik gezien heb geven ondertussen 23 december aan. Dimension Plus was eerst alleen uniek omdat ze als enige 18 december aangaven. Maar dat hebben ze waarschijnlijk gedaan om meer pre-orders binnen te halen. Aangezien ze dus niet eerder kunnen leveren dan de andere winkels.
Precies Mark. Was volgens mij ook om mensen te lokken. daarom had ik ze ook gemaild Donderdag en vroeg toen of die Vrijdag binnenkwam maar dat wisten ze toen nog niet.. Ze hoopten op Maandag of Dinsdag,. Dus gewoon zelfde datum als de rest.
Nee er was weldegelijk een mogelijkheid dat de game er vorige week zou kunnen zijn. Dat is helaas niet gelukt.
Had hem gepreordered met gun bij FRS. Ben benieuwd of het een van deze dagen wordt verzonden. Pre-order editie ziet er goed uit.
Er zijn 3 mogelijkheden om het rond of onder de €50 te krijgen zonder te wachten. Gamehubs FHM Abonnement icm Bayonetta voor €47 FRS > ANWB pas zorgt voor 10% korting, en dan nog een €5,39 met Addiscount (= €48,60) Just sayin'... voor het geval je de mogelijkheden nog niet kende.
Kweet niet of ik dat op dit forum al eerder gezegd heb maar ik ga eens een maand of 2 wachten. Batman en Borderlands en Dirt2/Brutal Legends kon je al kopen voor 20-25 euro een maand of wat na de release.
Als je mij een link kunt geven waar je die titels voor die prijs kunt kopen ben je mijn held. Zonder creditcard plz.
Dat wordt een probleem dan. Gelukkig heb ik die wel, van me pappie dan maar zolang ik die kan gebruiken vraag ik er geen aan. Maar je weet dat er Wirecard en dat soort gedoe is. www.zavvi.co.uk o.a. Batman voor 18 pond + 1 verzend. Dat mag je zelf allemaal bekijken.
Was ik al bang voor. Ach ja, dan wacht ik nog wel. Geen zin om aan dat Wirecard gedoe te beginnen (ja ik weet dat die bestaat )