Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb net ff een uurtje gespeeld en ben nu in Megaton,
    ik heb die vent van het cafe gevraagd naar mijn vader, en hij vroeg er 100 caps voor. Ik heb er 186 maar vind het vrij veel geld, moet ik het doen of moet ik gewoon verder gaan?

2. SqueakyClean

SqueakyClean Jobbie

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar gaan... Er zijn genoeg andere dingen te doen... Zoals de survival guide van die vrouw in de winkel... En de quest van de sheriff... En lekker ontdekken buiten megaton... Echt zoveel te doen!

3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0

Volgens mij moet je die doen voor de main story

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Niet doen! je kunt er op een andere manier aankomen.

Ik zet het even in een spoiler mits je het niet wilt lezen en er zelf achter wilt komen >
    Je kunt gemakkelijk zijn kantoor binnen sneaken en daar zijn computer hacken. Daar staat alle info. Zorg ervoor dat je niet gezien wordt.

5. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    He bedankt,
    maar ik ben niet zo'n ster in hacken, dus hoe kom ik aan zijn pass?

Laatst bewerkt: 20 dec 2009
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zeker aan te raden. Ik heb die van Oblivion ook en daar zit dan wel minder DLC in, maar Bethesda stelt je in beide gevallen niet teleur. :9

7. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt Colin ook ompraten via speech en hem de informatie voor niks laten vertellen. Hier kun je de speech glitch toepassen als je beroerd bent in speech. De glitch: Save de game voordat je met Colin gaat praten, vervolgens ga je met Colin praten, op het gegeven moment kun je er voor kiezen om een speech check te gebruiken, klik op de speech check. Als de speech mislukt laad je de savegame opnieuw net zolang totdat je speech succes krijgt, deze glitch werkt op bijna alle NPC's in fallout.
    Of je kunt naar Springvale gaan, naar de ''Small Ranch" en ene Silver daar een kogel tussen de ogen mikken en vervolgens 100 tot 400 caps van haar lenen.

8. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is toch geen glitch? Is toch gewoon slim saven.

9. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik vind best wel heel erg vaak sigaretten, kun je die oproken? Of kan je ze alleen verkopen?|:-

10. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je kunt meer dan verkopen. Je kunt ze namelijk ook nog op de grond gooien ;)

Je kunt ze niet oproken.

11. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Hacken is erg simpel - Je hoeft alleen maar het juiste woordje eruit te pikken, er wordt na elke poging gezegd hoeveel letters er juist waren. Hack altijd 3x, als je het 4x doet sluit de computer zich af en kun je er niet meer inkomen. Maar als je steeds 3x doet en je drukt op B, krijg je al je kansen weer terug.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    is alleen niks aan zo! Gewoon spelen zoals het spel komt toch? Dat is juist de gein van een rpg.

13. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt Jericho in Megaton inhuren, hem een pakje sigaretten geven en vervolgens kijken hoe hij ze oprookt.

14. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik kijk nu in die winkels, en ik heb maar ongeveer 500 caps, terwijl de spullen best duur zijn (+/- 1000 caps),word dat snel meer? Of duurt dat nog wel even?

15. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

Door blijven spelen, uiteindelijk heb je genoeg geld :eek:

Word snel meer dus :9

16. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Inderdaad ik weet bij god niet hoe ik mijn caps kwijtraak XD gewoon lekker handelen in troep en vanzelf zakken de inkoopprijzen.

17. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je inkoop prijzen wilt laten dalen moet je de Master trader perk nemen die zorgt ervoor dat alles 25 % goedkoper wordt, of je kunt veel skillpunten besteden aan Barter.

18. hobytje112

hobytje112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje hè
    Ik heb voor kort een nieuwe 360 aangeschaft, op mijn oude 360 had ik content staanvan fallout 3, als ik deze ook op mijn nieuwe xbox wil hebben moet ik deze dan opnieuw betalen voor het downloaden?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die aanschaf is gekoppeld aan je gamertag dus die mag je op je nieuwe xbox nog een keer downloaden (zolang je dus dezelfde gamertag gebruikt)

20. hobytje112

hobytje112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks voor de snelle reactie, dan ga ik dat dalijk eens proberen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina