[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    lvl 36 1e prestige , K/D is nu 2.02 en ik speel voor de fun. Maar daar moet ik wel bij zeggen dat als ik niet win ik niet heel veel fun heb :+

    favoriete mappen zijn karachi en invasion denk ik. De iets ruimere mappen die niet te geschikt zijn voor snipers (dat kan ik namelijk niet :D )
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    2.76 kd ratio, accuracy > 23%, win ratio rond de 2.0. Geef mij maar de grotere maps zodat ik niet steeds geshottied (<- woord?) wordt. Ik gebruik ze zelf ook, maar dan alleen als t nodig is.
     
  3. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, krijg je ook xp als je Private Matches speelt? (Die uiteraard ook meetellen)
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je in zon geglitchte game zit wel, anders niet.
     
  5. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    die kom ik de laatste tijd vanzelf tegen. denk dat een op de 6 games die ik join tegenwoordig al een private glitch is. vaak ga ik er dan ook weer uit als ik geen zin heb om potje van anderhalf uur te spelen:lol:

    hehe ze worden ook al moe van mij online. zodra en een harrier of iets anders voorbij komt vliegen knal ik hem met m'n stinger al stuk voordat hij uberhaupt iets geschoten heeft:) heerlijk
    alleen de choppergunner dingen is ff tricky want daar heb ik er 2 voor nodig, maar die jaag ik ook stuk:)

    had zelfs een harrier en apache tergelijk neergehaald. schoot de harrier stuk, die plofte en de apache ging mee naar beneden.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik dacht, laat ik even chill FFA spelen.
    Na een paar minuutjes sta ik op 11 en het gaat goed, opeens een Tactical Nuke8)
    Die kerel had binnen 5 minuten 25-0 en eindigte dus met 30-1, ik was 2de met 11 kills:+
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Lvl 63, 2.14 K/D. Speel alleen maar TDM, voor de fun en toch ook wel lettend op mn K/D.
     
  8. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin in een potje tactisch spelen? Want ik zit nu constant in van die matches waar niemand een headset heeft, en dat ben ik een beetje zat :p
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Probeer die Model 1887 even akimbo te doen, dan heb je ook geen probleem met dat reloaden omdat je kan afwisselen. Zelf ben ik een tegenstander van het gebruiken van dit geweer.


    Lvl 65 1e prestige, een k/d van 1.32.
    Favoriete mappen: Sub Base
    Afghan
    Highrise
    Karachi
    Ik speel echt voor de fun, k/d kan me weinig schelen maar een behoorlijke killstreak krijgen is natuurlijk niet verkeerd:+
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Net wel 2 keer achter elkaar gewonnen, bij de eerste was me laatste kill in last stand en bij de 2de was het een CV en won ik 30-14 (had niks met de choppergunner in me care package te maken..)
     
  11. jeffie112

    jeffie112 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie de tegenstanders op de ps3 ook slechter vergelijken met de xbox 360. Want op de ps3 haal ik steeds potjes met tdm van 25-6 en op de xbox potjes van 15-10 bijv.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [yt]u91LVZiYsuk[/yt]

    :lol:





    ELPRESADOR _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    "i got an 0.80 death ratio, i'm a fucking beast at that game" :+
     
  14. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha... kon er wel om lachen, met z'n 0.80 K/D _O_

    Maar hij beukt wel gewoon ff 2 verrotte bomen om :x:D
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 67/68, k/d 1.25. Hoe ik speel verschilt per potje, soms ga ik voor de kills en soms om te winnen.
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat een zeikvent is dat toch. denkt ie ook nog dat hij stoer is door videos te maken en grof te praten waar alleen maar puberjongens naar kijken...=(
     
  17. x IElementZ

    x IElementZ Trusted User

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu level 63 2e prestige, K/d 2.15 hij was 2.25 maar omdat ik begin 2e prestige het aan het verkloten was is die naar beneden gegaan.
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin ging ik echt dramatisch, daarna stond ik 1.18, daalde ik naar 1.1 omdat ik ging kloten en nu 1.25.
     
  19. x IElementZ

    x IElementZ Trusted User

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook, in het begin eerst wennen aan de wapens, de maps en de attachments. ik heb me k/d van 1.17 opgebouwd naar 2.25 . en nu heb ik zoveel kills dat het gelukkig wat langer duurt voordat me K/D weer zakt.
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Die man heeft wel gelijk, in deel 2 is het nog erder dan in deel één. Het draait alleen maar om de kills zodat er weer killstreak rewards kunnen worden opgeroepen. In Modern Warfare 1 was het soms ook al erg maar het viel wel mee. Het kon nog net, in deel 2 is het echt alleen maar campen.

    Ik vraag me ook af, waar zit de skill in het potje? ik zie het niet, de skill omdat je het beste in een hoekje kan liggen bij een SPAWN plek en een wapen hebt waarmee je snel veel gasten kan killen om naar de volgende spawn plek te gaan om daar te liggen?

    Bij dit spel mis ik meer dan ooit de echte battles, de UT99 battles. Je zag iemand, en je kon zo een vuurgevecht hebben van een halve minuut. Optimaal gebruik van het level, het wapen en je vaardigheid om te ontwijken. Niet dat domme in een hoekje zitten en killen enzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina