Ninja Gaiden 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pasquale NL, 1 okt 2008.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dragon Sword...is die beter dan die twee zwaarden?

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Het Dragon Sword owned alles :+

BTW ben met de game gekapt toen ik:

Niet verder kwam bij dat baas gevecht van Chapter 9.
    Die kut draken, zie hier:

3. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ik vond van wel alleen de laatste baas heb ik met die twee zwaarden gedaan

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

In het filmpje lijkt ie niet eens zo moeilijk maar dat was ie echt wel?

5. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg moeilijk was hij helemaal niet, er waren wel moeilijkere eindbazen. Vond vooral missie 10 en 13 ergnstig moeilijk.

6. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Zag hem gisteren liggen voor 15 euro bij Mediamarkt Middelburg. Toch maar niet meegenomen, lijkt me een beetje te pittig voor mij.

7. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game vanmiddag gekocht voor een leuk prijsje.
    NG1 echt heel veel gespeeld. Te vaak opnieuw gestart, nooit uitgespeeld! (verkoop xbox, verkoop game of wat dan ook) Laatste keer ging ik er vol voor. Was in chapter 12 of 13 volgens mij, zijn m'n savegames op mysterieuze wijze beschadigd. Geen zin om die game nog eens van begin tot eind door te spelen.

Vandaar nu deel 2. Lees dat 'ie wat minder is dan deel 1. Kan ook bijna niet anders! Helaas kan ik maandag pas beginnen.. ben heel benieuwd.

8. maxje1992

maxje1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gister binnen gekregen.

Lastig hoor, moet ik toegeven. Maar de actie is smooth en hard hard hard.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dit dus.

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Gruwol

11. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog altijd aan dit deel beginnen. Hij ligt wel in de kast, maar is zijn hoesje nog nooit uitgekomen. Ik ben bang dat hij mij te moeilijk is :+

12. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    te moeilijk niet, te saai wel 8) ben er snel weer mee gekapt

constant hetzelfde je kan het met de double dragons van vroeger vergelijken dan maar dan in 3d en next gen graphics

13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Que????? Saai? Je kan veel over NG2 zeggen, maar saai is het echt niet 8) Mss zuig je gewoon in de game :+ Probeer hem ff serieus te spelen (lees redelijke moeilijkheidsgraad) voor een uurtje of 4 en zeg dan nog eens hetzelfde. Deel 1 was beter, maar het is en blijft simpelweg een briljant spel. Moeilijk? Ja. Frustrerend? Soms. Redelijk? Zeker. Saai???? Hell no... ;)

14. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik volg je niet helemaal.. saai heeft toch niks met moeilijkheidsgraad of hoe goed of slecht ik in die game ben

Dat jij het er niet mee eens ben en de game wel vet vind kan heel goed, dit was alleen mijn mening wat ik van de game vond;)

15. Jynx

Jynx Shirtjes maker

Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Je onderschrift past niet bepaald goed bij wat je te melden hebt. ;)

Ik ben hem, inmiddels al weer een poos terug, meteen op de moeilijkste niveau gaan spelen. Uiteindelijk (wel met behulp van enkele youtube voorbeeldjes) wel uit kunnen spelen. Maar lastig was het wel. En heel erg vet trouwens ook.

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De moeilijkste difficulty unlock je pas als je 'Mentor' hebt uitgespeeld. Je zult dus nog een keer moeten wil je hem op 'Master' uitspelen.

Inderdaad is dit 1 van de meeste uitdagende games voor de 360. Dat je hem te makkelijk en te saai vindt snap ik niet helemaal. Op Mentor speel je hem echt niet zomaar even uit, zonder guide of zonder ervaring. Daarnaast is de game in mijn beleving helemaal niet saai! Natuurlijk kun je alleen maar vechten, waar je in een schietspel alleen maar schieten kunt en in een race spel alleen maar racen.

Echter de variatie die je nodig hebt in gevechten is aanzienlijk, zeker op de hogere niveau's. Voor elk type enemy of bij verschillende aantallen zul je je strategie moeten aanpassen. Bossfight's zijn leuk en spannend, maar gelukkig minder moeilijk dan in NG 1/Black.

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap echt niet dat mensen NG1/Black moeilijker vinden dan deel 2... De eerste Ninja Gaiden had echt logische vijanden eindbazen, je kon ze leren, je kon jezelf trainen om in te spelen op wat je weet van je tegenstanders. Ook al gaan ze snel, er zijn openingen en patronen. In Ninja Gaiden 2 zie ik die bijna nergens, zeker niet bij de eindbazen. Daarom vind ik ze ook zoveel moeilijker, veel van de eindbazen heb ik maar op staan rammen en springen. Vreselijk.

18. Jynx

Jynx Shirtjes maker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond 1 ook makkelijker, of laat ik zeggen minder moeilijk, dan deel 2. Hoewel ik 1 volgens mij niet meteen op het moeilijkst mogelijke niveau begon te spelen.

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    In NG2 vind ik de 'normale' gevechten veel moeilijker. Elke eindbaas heeft wel een weak-spot die je alleen maar hoeft te vinden.

Weet iemand of er nog een nieuwe NG aan zit te komen? Ninja Blade heb ik me op verheugd, maar dat was slechts een treurige gebeurtenis.

20. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ik ben nu weer eens begonnen aan deze game op Mentor,,
    Damn,
    Ik werd echt in het begin zoveel afgeslacht zeg,haha
    Ben nu halverwege Chapter 1.
    Iemand nog wat goede tips voor de Mentor run?:b:

Deel Deze Pagina