Vond het zelf ook niks aan gelijk van me xbox afgemietert wat een bout spel. Logisch dat ik nooit heb gehoord van nummer I en II.
Ja inderdaad. En eigenlijk mag je na een paar seconden nog niet oordelen maar voor deze werkelijk....fantastische demo maken we een uitzondering.
Maar dit spel heeft teminste wel schade.. En zeg nou zelf dit doet toch even aan je kinder jaren denken zoals A2 racer
Is gemaakt door Synetic, een bedrijf dat in 2003 een spel uitbracht dat Mercedes Benz World Racing heette. Ik heb het toen gespeeld, en kan je vertellen dat ze exact dezelfde engine gebruikt hebben voor dit spel
Dacht ik net even AoT demo te gaan spelen, 'oja, moet co-op', niemand online (ook geen public match dus). Dan maar geen AoT demo spelen.
Ook maar even in de queue zetten. Ben benieuwd, al heb ik momenteel wel even genoeg aan Borderlands en Sacred 2.
Is er eigenlijk een mogelijkheid om demo's op dvd te branden en zo te spelen op je xbox? Ik heb namelijk geen internetverbinding nr m'n xbox en zou toch af en toe es iets willen meepikken zo. Of gaat dat niet?
als je hem ergens kan vinden, dan kan je de content folder op een dvd zetten en afspelen. De 360 herkent hem wel als een mixed media dvd, maar je kan de demo vanuit het demo-tabblad spelen.
Demo van Dante's Inferno™ - Gates of Hell Bestandsgrootte: 1 GB edit: LEGO Indiana Jones 2 Demo Bestandsgrootte: 425 MB
^Had de demo van Dante al gespeeld op de ps3, maar is absoluut de moeite waard Aanrader, die shit wordt goed!