[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat had ik ook ja, maar na de Favela's werd het inderdaad erg vet!
     
  2. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het zelf een hele goede single player. Wat ook leuk is om te doen. Is recruit instellen en dan de gulag gaan doen. De enemies zijn zo makkelijk dat je het hele level naar voren kan sprinten.

    Toen Soap en het team net bij de badkamers aankwamen. Stond ik al bij de muur van Price :p.
     
  3. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, Veteran uitgespeeld. :) Duurde wel 2 dagen, maar ik ben er wel trots op. :p
    En nu 69 sterren krijgen op Special Ops. Heeft iemand dit al? Is het lastig?
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Middagje/avondje en dan kun je hem wel hebben. Zorg wel voor een Co-Op partner ;)
     
  5. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er zelf 20 in me eentje gehaald. Maar zoals al meerdere zeiden. Was de veteran van MW2 makkelijker dan MW1. Moeilijkste stukje vond ik zelf het gedeelte in die grot. 1 na laatste level dat je word geassault vanaf de andere kant van het ravijn.
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die missie in de grot juist makkelijk, op een gegeven moment moet je een Riot Shield pakken (aangezien ze je van afstand neer willen knallen) en vanaf dat moment hield ik hem gewoon de hele tijd bij me. :)
     
  7. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja sommigen mensen vonden die badkamer in the gulag moeilijk. Terwijl ik deze in 1 keer had.
     
  8. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Badkamer stukje in The Gulag valt opzicht wel mee. Ik ging gewoon de eerste paar enemies killen, daarna een paar flashgrenades gooien en er doorheen lopen, lol.

    En het stukje in de grot van "Just Like Old Times", bedoelen jullie het stukje dat er een stuk of 10 mensen met laser lichtjes(?) door de muur heen komen? Dan was inderdaad wel een lastig stukje, maar je moet ze een beetje flanken zonder dat je te dichtbij komt. Ging wel een stuk of 6 keer dood, lol.

    Het irritantste stukje vond ik eigenlijk het stukje dat je je Thermal wapens moest gebruiken in "The Only Easy Day...Was Yesterday". Maarja, ook daar vond ik ineens een goede plek om te campen en het ging ineens goed.

    Veteran vond ik best lastig in MW2, ik kan me de horror van CoD4 niet eens voorstellen. D:
     
  9. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Veteran in MW2 vond ik eigenlijk best easy. En voor die kamer met die lasergasten moet je als een gek doorlopen naar zo'n gangetje dan kun je wat mensen voor je neerknallen en heb je twee keer een kritiek momentje als achter je iemand komt maar daar ben ik maar een keer doodgegaan.
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel sinds kort ook CODMW2, de laatste tijd vooral veel online, moest wel ff wennen want had net nog heel veel MW1 gespeeld, vind hem qua singleplayer nog niet evenaren naar MW1.

    Ik zit online steeds te schuiven en te doen in de classes met wapens, perks, waponupgrades etc maar ben er nog niet uit wat de perfecte combo is. Ik speel vooral veel met de UMP45 en ook wel af en toe met M4A1 of hoe die Assault Rifle ook heet. Ik ben nog maar level 20, dus heb nog niet alle upgrades etc, maar ik ben wel benieuwd naar jullie tactieken en afwegingen.

    En ook vroeg ik me af wat nou het verschil is tussen red dot en holographic sight behalve een ietsje andere marker. En ik vroeg me af wat bij die Pro perk van sleight of hand ofzo die fast aiming precies doet, ik merk geen verschil. Ik vind trouwens die perks niet zo goed verdeeld, bij perk 2 heb je wel 3 super goede en bij perk 3 wat mindere. Ik gebruik zelf vaak fast reloading, fast movement, infinite sprint, stopping power, scrambler, maar ik blijf bijvoorbeeld de afweging fast movement of stopping power een lastige vinden.

    Owja, ik zag trouwens dat er een speciale controller is, zijn er mensen die die gebruiken en wat zijn de ervaringen? Voor mij zou het een verrijking zijn omdat ik linkshandig speel, maar de button lay-out wel rechtshandig is. Ik loop dus met de rechterknop en als ik de a,b,x,y knoppen wil gebruiken moet ik om te blijven lopen de rechterstick overpakken van mn rechter naar mn linkerhand en dan ben je met die 4 knoppen dus langzamer. Een ander nadeel is dat de melee onder mn loopstick zit ipv onder mn rondkijkstick waardoor hij minder goed te gebruiken is en ik wordt dan ook nogal vaak gemeleed. Ik kan dit wel omdraaien, maar dan zijn de triggers en shoulder buttons ook omgedraaid en dat ben ik totaal niet gewend, dus dat werkt ook niet. Met die controller zou dat opgelost moeten zijn, ik weet trouwens niet of ie ook bij andere games volledig werkt?
     
  11. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je beter vragen in het custom class topic.

    Als je moeite heb met mensen neer te knallen. En dat je vaak verliest in 1vs1 gevechten. Zou ik voor stopping power kiezen.

    Als ik de veel reviews is het een k*t controller. Op www.gamert.nl stond er een review volgens mij.
     
  12. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was een update? Wat heeft het verbeterd ?
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Model 1887 is beter gebalanceerd (lees: slechter gemaakt), geglitchde servers zijn gefixed.
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Het grootste verschil is waarschijnlijk dat tijdens een EMP de holographic sights wel gewoon blijven werken i.t.t. de red dot. Er wordt ook gezegd dat de holographic sight je target wat zou tracken bij beweging, maar dat zal dan toch maar minimaal zijn. De grootte van de red dot is bij de holographic wat groter, en daardoor vind ik hem zelf eerder minder handig, maar dat is persoonlijke keuze.

    Sleight of Hand
    [​IMG]
    Die faster aim down you sight zou je nochtans toch iets of wat moeten opmerken, en if not dan is het voor jou misschien een reden te meer om de perk te vervangen door een andere.
    Stopping power pro heeft het meeste nut bij LMGs en sub machine guns. Eventueel ook in combinatie bij de 2 zwaardere snipers (zonder silencer dan) voor longshot torso one-shot-kills. Bij ARs zou het verschil niet te merkbaar mogen zijn.
     
  15. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Die holographic sight werkt net als een red dot sight ook gewoon niet meer tijdens een EMP hoor. :)
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ah dat is dan gewoon een hardnekkig internet gerucht. Heb het zelf nog niet getest aangezien ik bijna altijd voor de kleinere red dot opteer. Vraag me wel af waar het verschil dan nog zit tussen beide buiten de grotere crosshair.
     
  17. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Wat wel een verschil is als je beweegt tijdens het richten met een red dot sight. Dan blijft hij niet in het midden.
     
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik dacht dat dat juist bij de holographic was ;)
     
  19. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoeld dat de holographic niet in het midden blijft (volgt de enemy een beetje) maar de RDS blijft wel in het midden. ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook gehoord dat de holographic sight blijft werken tijdens een EMP. Klopt dat?
     

Deel Deze Pagina