Wat heb je gekocht? Op de Wii heb je Metroid Prime Corruption en de MP Trilogy. De voorgaande delen zijn uitgebracht op de Gamecube en zijn geport naar de Wii in de MP Trilogy. Als je dus gewoon Corruption hebt gekocht, dan heb je de foute game gekocht (het is de laatste).
Ja dat snap ik. Ik heb gewoon Trilogy gekocht op de Wii. Heb de Trilogy-hoes, alleen in het hoesje zit de Corruption disc... Vraag is dus, of er eigenlijk bijvoorbeeld 3 discs in horen te zitten, 1 voor elk deel. Waarschijnlijk is dus de verkeerde disc er in gestopt?
Denk dat één disc is en dat er moet opstaan dat het de MP Trilogy is. Als er dus duidelijk (enkel) Corruption opstaat heeft hij je de verkeerde disc gegeven en/of te weinig. Terug gaan is de boodschap.
Je hebt inderdaad de verkeerde disk. Op de disk van Metroid Prime: Trilogy staat de titel heel duidelijk, en het ontwerp is hetzelfde als op de hoes. Als er Corruption opstaat hebben ze er gewoon de verkeerde disk ingedaan en ben je dus genaaid. Snel terug naar de winkel dus. En stop maar niet te veel tijd in Corruption: je kunt die savefile niet gebruiken voor Corruption op de Trilogy schijf.
Metroid Prime 1 & 2 uitgespeeld op de Wii, en ik ben nu bezig met 3. Ik zit nu op 25%, dus dat schiet al aardig op. Ik ben benieuwd wat het laatste deel van deze geniale trilogie in petto heeft.
Maar is dat ook in Europa? Waarschijnlijk heeft hij het over de US release. Misschien dat de data hetzelfde zijn.
Bij E-Plaza hebben ze MadWorld ook voor €10. Vandaag gehaald, samen met wat andere afgeprijsde spellen.