[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Deze staat ook bij mijn favoriete films, hele sterke film. Voor het eerst gezien bij CKV2 :+, onder het mom van 'ja de regisseur gebruikt telkens maar 1 camerastandpunt'. Ik houd helemaal niet van oorlogsfilms maar dit is veel meer, zoals je zelf ook al zegt dus.
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanavond dan eindelijk naar 2012, haha veel te laat maargoed8)
     
  3. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik heb in de middag bij Spui Pathe (den haag) gelijk 2 kaartjes gekocht... en ja de zaal was vol :D
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Crossing Over
    [​IMG]
    Wel aardige film, gaat niet heel diep maar probeert wel het truukje te doen van verweven verhaallijnen.
    Alice Eve was ook zeer welkom trouwens :+

    7.5/10

    Max Brogan (Harrison Ford), werkzaam bij de Immigratiepolitie in L..A., hanteert met gemengde gevoelens de regelgeving tegenover de duizenden immigranten die hem passeren. Via zijn ogen, maar ook door die van zijn collega Hamid Baraheri, immigratieconsultant Denise (Ashley Judd), en haar man Cole (Ray Liotta) die voor de beoordelingscommissie werkt, is te zien hoe talloze mensen van verschillende nationaliteiten trachten de grens van L.A. over te steken, in de hoop daar een beter leven te vinden. Door de verhalen van deze mensen wordt pijnlijk duidelijk wat het verschil is tussen de Amerikaanse Droom en de harde realiteit die de vele immigranten in het L.A. van de 21e eeuw aantreffen.
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gister paranormal activity gezien. Veel mensen die ik ken vonden het wel wat maar las hier van veel mensen dat het niks was. Vond hem ook niet echt spannend en daarom geef ik hem 5/10.

    Morgen naar Avatar 3d in den haag. Word volgens mij echt supervet!
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Morgen om 14.00 uur zit ik ook naast de ArenA naar een Imax scherm in 3D aan het loeren. Overdag naar de bios is lame maar het moet nu maar met dit openbaar vervoer. :emo:
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    wilde zelf zaterdag naar avatar imax 3d in pathe arena die om 21:10 begon. Was er al vroeg om kaarten te halen (half 7 was ik er, kon daarna nog naar huis van vriend die in de buurt woont). Was het gewoon al uitverkocht 8) iedereen had gewoon online gekocht.nu ga ik volgende week maar doordeweeks.
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Zojuist ook Avatar gekeken. Wat een film _O_ prachtig verhaal, animaties. Volgens mij zaten er nog verwijzingen in naar de oorlog in irak, maar vond het uitermate boeiend en mooi. gewoon een 10
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Mooi dat je het verhaal ook goed vond. Ik lees van heel veel mensen dat het verhaal niks was etc. Ikzelf vond het verhaal ook prachtig.

    Even kijken of ik morgenmiddag weer naar de Imax kan :9 .
     
  10. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Paranormal Activity.

    Wat een ongelofelijke bagger:9. Snap heel die hype hier omheen niet. Alleen het einde kwam een beetje in de buurt van eng en verwachtte het ook niet. verderrest zeer voorspelbare film met maar weinig schrik momenten..

    4/10
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wel belachelijk duur zag ik net. Heb ook al gereserveerd en betaald voor morgen maar bijna 15 eu per seat?
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Wat vond je dan precies prachtig aan het verhaal? Het hele 3d gebeuren was erg leuk maar ik vond persoonlijk het verhaal echt 13 in een dozijn.
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik denk dat je verhaallijn en opbouw door elkaar haalt. Het is gewoon weer een amerikaanse film dus natuurlijk kun je voorspellen dat het wel weer goed komt en kon je misschien ook sommige dingen voorspellen, maar dat heeft niet met het verhaal opzich te maken; overigens buiten dat ik het gewoon een hele boeiende film vond waarin je wordt meegezogen. Ik vond het verhaal juist wel origineel en dan met name waarop de hoofdpersoon in zo'n cultuur wordt opgenomen. En dat is buitengewoon fantasievol en mooi geanimeerd weergegeven.
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Het was inderdaad allemaal erg voorspelbaar en je wist bijna altijd wel wat er zou gebeuren; maar hoe het verhaal in elkaar steekt en verteld wordt spreekt mij gewoon heel erg aan. Het verhaal hoeft voor mij niet altijd complex/orgineel te zijn om er van te genieten.

    En zoals Lord_Armada al zei, de manier waarop de hoofdpersoon leert en wordt opgenomen.

    Maarja, ik ben zowiezo geen persoon die het verhaal van een film snel kut vind. Ik stoorde me zelfs niet aan het verhaal van Transformers 2, en die had er geen :+ .
     
  15. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Public Enemies

    Vond het een goede film. Heerlijk sfeertje. Krijg nu wel zin in Mafia 2:) 8
     
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ok, maar die was wel echt heel slecht :+
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat daar uberhaupt een verhaal in :+

    Avatar moet zeker ook kwa 3D super zijn! Maar kwa verhaal hoef je het niet te doen zeggen ze :+

    Twilight
    Tja...twilight...eh...die ene chick alice ofzo? Was wel leuk...en daar bleef het eigenlijk ook wel bij...wou nog net niet mijn geld terug vragen terwijl het gratis is :emo:

    3/10
     
  18. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren dan 2012 gezien.
    Tja, een heerlijke no-brainer met leuke special effects_O_
    Het verhaal doet er verder niet echt toe in dit soort filmsO-)
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dude, waarom ga je daar dan ook heen :lol:

    Avatar
    Wat een film! Verhaal is idd een beetje dertien in een dozijn (maar niks om je aan te gaan ergeren oid), maar wat verschrikkelijk pleurismooi is deze film. Niet te geloven _O_ Ook wel mooi dat het verhaal je toch wel aan het denken zet, want in feite is dit dus precies hetzelfde als wat wij bij de Maya's, Inca's en Aboriginals gedaan hebben. Zat bij sommige stukken echt van 'Jezus wat is de mens toch een zielig tyfusvolkje...'
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zelfde idee had ik bij District 9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina