FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Haha idd in deze versie heb je er veel meer aan dan 09. Fake shot in '10 werkt zoals deze in de beste tijden van pro evo (5/6) werkte. Heerlijk.

2. RapidWouter

RapidWouter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal, kheb even een vraagje..

Als je een heel goede opstelling hebt gemaakt voor je ploeg, kan je die dan ergens in het spel opslaan? Of moet je op je matchen altijd hem opnieuw instellen..?

Mvg.

Wouter

3. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Maak die opstelling in Team Management via het hoofdmenu.

4. RapidWouter

RapidWouter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, ;)

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Wtf, ik krijg steeds de melding dat mijn team niet compleet is terwijl dit zo is en ook de bank klopt allemaal zonder gele kaarten.
    Maar nu krijg ik die foutmelding nog steeds stom spel:mad:
    Hoe kan ik dit oplossen?

6. wonkyfurball

wonkyfurball Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm je moet die spelers die geschorst zijn buiten het team doen dus niet op de bank of zo.

Maar kan iemand mij helpen ik heb die 100x 1tegen 1 gewonnen en heb die achievement nog steeds niet:eek: ik heb nou 101x gew ik snap dat egt niet plzzz helppppp

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wedstrijden die niet afgemaakt zijn(door bijv. quitters) tellen niet mee. Waarschijnlijk moet je dus nog ff doorspelen.

8. wonkyfurball

Leuk Bevonden:
    0
    omgggg dan:eek:

bij mij stoppe altijd zoveel neeeeeeeeeeeeeeee

9. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat begin ik een hekel te krijgen aan Fifa 2010 (Doe mij nog steeds 09 maar)
    Waarom?

- Als je met 2 op 1 Xbox speelt, kan je niet ingelogd zijn, anders crasht Fifa bij het begin van de wedstrijd
    - Ik zit nu met manager mode in seizoen 5 of iets, en constant na een bepaalde wedstrijd (90 minuten, afgefloten, man of the match scherm verschijnt) freezet alles, en kan ik niks meer doen
    - Accomplishments van je Virtual Pro die niet goed opgeslagen worden, en bij de volgende x Xbox opstarten, opnieuw gehaald moeten worden.

En zo zijn er nog een aantal dingen. En het lijkt me opzich ook niet dat er (snel) een patch verschijnt?

10. Avan

Avan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ALs je je teamopstelling enzo aanpast via team management... wordt dat dan ook meegenomen voor live wedstrijden?

11. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik win net 5 wedstrijden op rij online ranked.. laatste wedstrijd maak ik de 4-0 gaat de tegenstander weg.. krijg ik de achievement niet:confused:?

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen wedstrijden die zijn afgemaakt tellen mee voor die achievement, net als met de "Win 100 online matches"-achievement.

Maar kan trouwens ook dat je hem dan nog niet hebt, zoals mij gebeurde. Sowieso een vage achievement.

13. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    kansloze achievement dus.. de helft leaved
    heb nu 10 gewonnen 4 verloren en 7 of 8x is de tegenstander weggeaan zo haal ik nooit die achievementa

Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Als ze nou een regel hadden in de trant van: Quitten= 1 uur niet online. Dan had iedereen er veel meer plezier in en krijg je de achievements voor online makkelijker.

15. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hallo

Heb ik het goed begrepen dat als online iemand leaved je geen overwinning krijgt toegewezen? dat zou wel tamelijk wack zijn. Bij pes 2008 kreeg je dan gewoon de overwinning automatisch 3-0 werd het dan. Dit is voor mij toch wel een reden om gewoon weer pes te halen als dat zo is. Ik twijfelde wel omdat ik die demo van fifa erg goed vond, en pes viel tegen volgens veel mensen. Maar pes 2008 vond ik de bom dusja word toch weer pes dan denk ik!

16. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je krijgt de overwinning wel, hij telt alleen niet mee voor de achievement(s).

17. wonkyfurball

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb nou 105x gew en weet dus niet hoeveel x ong mijn tegenstander geleaved is dus dat word door spelen:p

18. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En als je eruit gekickt wordt dan ? daar kan je niets aan doen en mag je een uur niet online !!

Gewoon puntenaftrek is het beste denk ik

19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    ... en 1ste minuut mag je ongestraft quiten ivm maybe slechte verbinding ofzo.

20. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een slechte verbinding is wel klote maar niet onoverkomelijk, toch ? je moet zorgen dat je je niet ergert en super geconcentreerd blijft. maar het is en blijft klote ! na 1 minuut leaven is net zo iri als 5 min. dus.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina