Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Voor een spel als Assassin's Creed ben ik wel bereid om voor de DLC te gaan betalen maar wel spijtig om dit te horen :emo:
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mogen we straks dus extra gaan betalen omdat zij hun deadline niet haalden. :+
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Das wel lelijk inderdaad:x
    Bied het dan gewoon vlak na de game aan, gratis.
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Diep triest! Ik ga beetje betalen omdat hun niet aan de deadlines komen. Mis ik nu dus een deel van de game en die kan ik dan later wel downloaden tegen betaling, ik denk er niet aan_0/
     
  5. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    pffff wij 'hebben het recht niet' om ons bestolen te voelen? De 2 hoofdstukken heb ik inderdaad niet heel erg gemist hoor, maar heb ook niet het idee dat de game goedkoper was omdat zij de deadline moesten halen. Deze DLC zou iig niet veel mogen kosten. Dit is een voorzetje van waar de game industrie naar toe wil: je koopt voor veel geld een stukje van een spel en blijft betalen voor de rest mocht je het willen uitspelen, zo kunnen ze net zo lang verdienen als mmorpg's met abonnementen.

    Dat de replayfucntie er niet in zit is gewoon schandalig en zou absoluut gratis moeten worden als het DLC wordt en anders voel ik me alsnog bestolen

    PS
    Game was vet en zonder dit te weten wel het geld waard hoor! ;)
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, volgens mij wouden ze gewoon extra cashen maar dat kunnen ze natuurlijk niet toegeven.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben het wel met die man van Ubisoft eens, er zit meer dan genoeg in het spel om er de volle prijs voor te betalen. Als zij wat teveel hooi op hun vork hadden genomen en wat dingen uit de game naar DLC hebben moeten schuiven vind ik dat persoonlijk minder erg dan uitstel of een afgeraffelde game
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik ben bij Sequence 14 en ik moet 2 codexpagina's vinden om verder te gaan. Probleem is dat ik niet weet waar ze zijn. Ik zou zogenaamd een kaart hebben met de locaties maar die kan ik niet vinden. Iemand die me kan helpen ?

    EDIT: Heb het al :) Thanks
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2009
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je moet even andere steden bezoeken. Je ziet op je map de plaatsen van die pagina's. Dus als je ze allemaal in Firenze hebt gehaald dan zie je niks, maar stel je moet er nog een in Venetiƫ dan moet je eerst daar heen gaan om hem op je map te zien.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wat vinden jullie van het einde ? Ik vond het nogal open en heel erg space van wat er allemaal gebeurde. Nou snap ik er helemaal niks meer van :p
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het einde heeft ervoor gezorgd dat ik zeker AC3 ga kopen :9
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Jammer dat je geen speer kan kopen bij de blacksmid:eek:
     
  13. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Die speren hebben inderdaad een mooie finish move :p. Jammer dat je ze kwijt bent als je een enemie goed raakt. Maar wat ik nog steeds niet begrijp is dat mensen nog steeds zeggen dat de DLC zich afspeelt in de Sequences die ontbreken. Terwijl Ubisoft dit zelf nooit zelf heeft gezegt. En bovendien kwamen deze sequences al in de DS versie. Is een beetje dubbel op om dan 2x hetzelfde te releasen.
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dubbel? Ik heb nooit in mijn leven een DS vastgehouden, dus zo dubbel is het niet hoor :)
     
  15. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerder dat ze soort van lui zijn als ze 2x hetzelfde verhaal gaan gebruiken ;). En heb jij het gevoel dat je iets mist qua verhaallijn wat de gemiste sequences zeker oplost?
     
  16. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou net niets mogen missen in de verhaallijn zonder de sequences die er niet in zitten vind ik! Mensen die de DLC niet willen kopen moeten toch ook een volwaardig verhaal kunnen hebben, niet?
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb ff een vraagje! Ik krijg AC2 voor kerst en ik vraag me af met welke taal instellingen ik t beste kan spelen?! Als ik mn locatie op Italiaans zet, is dat alles in het Italiaans? En zijn er dan Engelse ondertitels? Of zijn er helemaal geen ondertitels en kan ik m het best op Engels zetten? Of kan ik m op Nederland laten staan en dan in t menu ofzo kiezen voor een taal? Mooiste zou natuurlijk Italiaans met Nederlanse ondertitels zijn ;)!
     
  18. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    zo heb ik het ook gedaan _O_
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    En hoe dan?
     
  20. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Gesproken taal is gewoon te veranderen in het menu. De ondertiteling past zich aan op wat je xbox is ingesteld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina