[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    +1 voor Chorus :cool:

2. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh zag de typefout niet..

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    deurklink dat je bent;)

4. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja kan gebeuren op het einde van een lange dag!

5. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nee, je bent dan niet zichtbaar. Alleen als je geen silencer gebruikt zien ze je als je schiet. Met silencer, ninja en cold blooded ben je totaal onzichtbaar voor alle rader apparatuur.

Zo speel in namelijk altijd, omdat ik wil dat mensen me in het echt moeten zien voor ze weten dat ik eraan kom. Veel eerlijker. Dan krijg je gewoon iedere keer een leuk duel, wie het snelste is. Niet wie via de radar als eerste ziet waar die je op moet gaan wachten.

:thumbs:

6. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, klopt niet. Dat is een bug ; in de killcam zien ze je wel op hun HBS'en, maar eigenlijk niet. Dus je argument klopt niet.

7. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel sinds kort ook CODMW2, de laatste tijd vooral veel online, moest wel ff wennen want had net nog heel veel MW1 gespeeld, vind hem qua singleplayer nog niet evenaren naar MW1.

Ik zit online steeds te schuiven en te doen in de classes met wapens, perks, waponupgrades etc maar ben er nog niet uit wat de perfecte combo is. Ik speel vooral veel met de UMP45 en ook wel af en toe met M4A1 of hoe die Assault Rifle ook heet. Ik ben nog maar level 20, dus heb nog niet alle upgrades etc, maar ik ben wel benieuwd naar jullie tactieken en afwegingen.

En ook vroeg ik me af wat nou het verschil is tussen red dot en holographic sight behalve een ietsje andere marker. En ik vroeg me af wat bij die Pro perk van sleight of hand ofzo die fast aiming precies doet, ik merk geen verschil. Ik vind trouwens die perks niet zo goed verdeeld, bij perk 2 heb je wel 3 super goede en bij perk 3 wat mindere. Ik gebruik zelf vaak fast reloading, fast movement, infinite sprint, stopping power, scrambler, maar ik blijf bijvoorbeeld de afweging fast movement of stopping power een lastige vinden.

Owja, ik zag trouwens dat er een speciale controller is, zijn er mensen die die gebruiken en wat zijn de ervaringen? Voor mij zou het een verrijking zijn omdat ik linkshandig speel, maar de button lay-out wel rechtshandig is. Ik loop dus met de rechterknop en als ik de a,b,x,y knoppen wil gebruiken moet ik om te blijven lopen de rechterstick overpakken van mn rechter naar mn linkerhand en dan ben je met die 4 knoppen dus langzamer. Een ander nadeel is dat de melee onder mn loopstick zit ipv onder mn rondkijkstick waardoor hij minder goed te gebruiken is en ik wordt dan ook nogal vaak gemeleed. Ik kan dit wel omdraaien, maar dan zijn de triggers en shoulder buttons ook omgedraaid en dat ben ik totaal niet gewend, dus dat werkt ook niet. Met die controller zou dat opgelost moeten zijn, ik weet trouwens niet of ie ook bij andere games volledig werkt?

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een verhaal op zo'n tijdstip :+
    Maar het verschil tussen de Red Dot en de Scope is volgens mij gewoon wat je fijner vind.
    Ik gebruik als ik nog geen hoog level ben de Famas met een n00bTuber en ACOG, nu speel ik (vanaf lvl 40) met een MG16 (die assault rifle).
    Met daarbij de Thermal Scope, Heartbeatsensor en als Perks de '2 attachment' perk, de last stand en de stopping power (volgens mij)
    Bij Hardcore gebruik ik als Perks de Cold Blooded en Ninja omdat vrijwel iedereen daar met een HeartBeatSensor speelt.

Als je lang speelt merk je wel wat het beste werkt

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    MG16? :9

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja dacht al dat er iets aan mankeerde8) zou ook niet weten hoe hij anders heet..

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11

Whatever

13. Barloef

Barloef Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, weet ik. Was een reactie op een klager die 't spel op niets vind trekken omdat hij geen campers kan vinden, maar het zelf vreselijk vind dat hijzelf wel altijd gevonden wordt.

14. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je gister zo goed bezig. Heb je een killstreak van 20. Krijg je letterlijk een bom van een stealth bomber in je kruis. :mad:. Gelukkig was het geen winning kill.

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    \o/

Aldus fourzerotwo! Zou dus ongeveer nu moeten zijn, ervan uitgaande dat ie 2AM PST bedoeld ;)!

16. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    ^Wat voor patch?

17. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Voor de geglitchde matches enzo.

18. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan hopen dat het eindelijk stopt met alle glitches :).

19. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Die patch dus, maar dan voor de xbox dus ;)!

20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Idd, na de andere patch kwamen al deze glitches los :9. Het zou tijd worden, nu eens kijken of die 1887's me nog steeds van 100 meter blijven neerschieten :) (alhoewel ik er al aan het wennen was!)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina