Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ok mooi! Dus ik laat mn locatie gewoon op Nederland staan en kies dan voor Italiaans als gesproken taal, zodat ik Italiaans heb met Nederlanse ondertitels? Bedankt :)!
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ondertiteling zou ik Engels maken. Nederlands klinkt/staat gewoon echt niet!
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vond ik meevallen. In het begin is het wennen, maar daarna merk je het niet eens meer.

    Over het algemeen vind ik de Nederlandse vertalingen van Ubi best goed gedaan (itt bv Saints Row 2. :emo:)
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Als ik de gesproken taal in Italiaans doe, lijkt me Nederlandse ondertiteling wel handig ;)! Ik kijk t wel ff aan, als t echt te slechte vertaling is, verander ik t naar Engelse ondertiteling!
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ja, heb het Nederlands ook gewoon laten staan. Al had dat er ook mee te maken dat ik te lui was om mijn System Settings te veranderen. :+ Vond de vertalingen wel goed op elkaar aansluiten, alleen "Sluipmoordenaar" ipv "Assassin" vond ik een beetje jammer. Lijkt totaal niet op elkaar.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die speren zijn vet idd. Heeft iemand als eens gehad dat de tegenstander hem doormidden hakt bij een counter van jou en dat je die twee stukken in je tegenstander ramt? Eentje in het hoofd en eentje in de buik. Erg gaaf. Dan ligt die gast daar met twee houten delen in zijn lijf.

    Die finishmoves zijn echt de vetste die ik ooit in een game heb gezien. Zoveel mogelijkheden, bizar gewoon.
     
  7. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het altijd wel lekker om zo'n nietswettende guard een speer in z'n rug te planten. Dan steek je hem helemaal doorheen en laat hem dan vallen. Dan zie je z'n lichaam langzaam naar beneden zakken door de speer heen.
     
  8. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Die finishing moves zijn inderdaad vet! Een leuke is ook als hij met zijn hidden knifes als een gek 10x na elkaar in de buik van de vijand begint te steken, love it ^^
     
  9. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mag dan wel niet op elkaar lijken, het is natuurlijk wel de letterlijke vertaling. Maar ik vond die leap of faith wel beetje jammer.. Dodensprong:x
     
  10. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Uitgespeeld voor de 2e keer. 1000/1000 :). Ik wou het spel helemaal niet overnieuw spelen maar ik miste die achievement dat je iemand van het dak af moet schoppen, dus maar overnieuw begonnen. Veren waren ook niet heel moeilijk als je een guide gebruikt. Met Uplay de echte Altair Outfit gekregen, een leuk thema voor m'n dashboard en een geheime Auditore famillie tombe. Die tombe was niks aan eigenlijk, alleen 2000f en een beetje informatie over je famillie. DLC ga ik zeker kopen.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Gefeliciteerd man! :thumbs:
     
  12. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Viel me trouwens op, dat het helemaal niet zo moeilijk is om 1000/1000 te halen :p
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    In tegenstelling tot deel I niet nee. Ik heb alleen wel eens frustratie met die camera en dan willen bepaalde moves niet lekker. Ik moet dan zand strooien nog leren, maar kennelijk kan dat nog niet bij de trainer. Heb jij misschien een idee wanneer ik dat kan leren in het verhaal? Ik wil die achievement wel proberen te halen namelijk. ;)
     
  14. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Echt geen idee wanneer dat kan, sorry. Had het verhaal al uitgespeeld toen ik die achievement had gehaald. Het is wel erg vervelend om te doen. Net als je zand wil pakken om te gooien slaan die guards je. Je kan ook rookbom gooien, en dan zand gooien :).
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Deel 1 had ook hele makkelijke achievements, je moest alleen de tijd er aan besteden om 92130173028 vlaggetjes te zoeken en 50 templars te vermoorden. Voor de rest was alles makkelijk haalbaar.
     
  16. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja gewoon bij de trainer kun je dat leren.

    http://www.msxbox-world.com/features/Assassins-Creed-II/achievement-tips.php

    Hier kan je lezen hoe en tevens nog veel meer tips en tricks. Let OP!!!! Spoilers aanwezig :thumbs:
     
  17. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  18. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg ebay foutmelding als ik op de link klik. Op hoeveel euro staat hij nu?
     
  19. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    405 euro.

    Edit: Link doet het nu :)
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    werkt ie ook? D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina