In Co-op is hij ook wel te doen, je moet alleen heel erg verdacht zijn op wanneer de juggernauts getriggered worden.
kan iemand met helpen met wetwork, (de 1e van echo) dat is de enige die ik nog moet en ik ga steeds af bij de laatste slo-mo breach
TIP: let daarbij op het geluid, de juggernauts verschijnen zodra er een luide gong klinkt! Iemand tijd en zin om Wet work op veteran te doen, dat is de enige die ik nog moet. Het zal fijn zijn als je ook over een headset beschikt, is wat makkelijker en maakt het voor mij iig leuker
Wat is de bedoeling bij de spec op missie "Big Brother" moet degene in de helicopter springen waar de schutter inzit. Of moet degene wachten tot er een andere helicopter komt?
Als ik jou was zou ik wetwork alleen doen, dan is ie veel makkelijker. Zeker die stukken met slomotion zijn met z'n 2en kut. Je moet ten eerste gewoon weten waar die enemy's staan bij die slomo stukken. De rest is niet zo heel moeilijk imo, je moet gewoon heel rustig lopen. Als het echt niet lukt wil ik je wel een x helpen
Ja, op het einde moet de 'speler op de grond' naar de helikopter toe lopen en springen (springen hoeft niet per sé). Mission Accomplished.
Ah dan was ik gister redelijk dichtbij. Vriend van een meter van de helikopter in z'n rug geschoten door russen.
- Hoeveel juggernauts zitten er in Snatch and Grab? - Tips om Wardriving op veteran te doen? Zijn de enige 2 waar ik niet doorkom.
Ik heb er uiteindelijk maar 2 gespot op veteran. 1. In het begin 2. Net als je de intel heb gepakt en je dat kapotte vliegtuig ingaat die uitkijkt over een groot veld.
Tsjah ze zijn erg random. In 1 poging was ik het hele eerste gedeelte geen juggernaut tegen gekomen. En toen we iedereen aan het dood sniperen waren kwam er opeens achter ons 1 vandaan.
Die juggernauts zijn erg random, ze kunnen komen van bepaalde plekken maar ze komen niet altijd. Bij wardriving moet je eerst huis 1 clearen, maar nog niet die computer aan zetten, dan naar huis 2 gaan, ook alle enemy's killen, dan loop je naar huis 3, kill je ook weer alles, loop je terug naar huis 2 en pak je alle sentry guns en neem je mee naar huis 3. Daar staan ook sentry guns en die zet je ook neer. Overal claymores leggen enzo, dan zet je als eerst de computer in huis 3 aan, daarna 2 en dan 1 en dan rennen voor je leven naar de tank
Wilt iemand een keer samen met mij die spec-ops spelen?Tenminste iemand die het geen probleem vind dat ik geen headset heb?Want wil ze graag een keer halen.Wel doordeweeks een keer als het kan?
Ik denk dat het zonder headset met z'n 2en een stuk moeilijker word, omdat je totaal niet kan communiceren...
Oke jammer dan.Dan haal ik ze niet.Want ik ga er niet speciaal een headset kopen.Dat vind ik zonde.De vorige is stuk gegaan.Maar je hoeft toch niet te praten?Je loopt toch alleen maar?
Ja daar heb je wel gelijk in, maar in een paar missies is het toch wel heel handig als je met elkaar kan praten, je moet elkaar wel dekken enzo Volgens mij kan je ook gewoon met z'n 2en op 1 xbox die missies halen, dan heb je geen headset nodig (ik weet niet zeker of dit kan hoor)
En hoe doe je dat dan?Want als ik een andere controller heb dan moet je toch een profiel aanmaken?en is de mijne dan weg?of blijft die altijd?