[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    De maps vind ik over het algemeen vrij slecht. Vooral Derail, Highrise en Scrapyard vind ik echt niet goed. De rest is wel oke. Ik hoop op meer maps zoals Favella, daar heb je tenminste veel keus waar je heen gaat, en hoe je het aanpakt, niet rechttoe zoals Scrapyard.

2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Scrapyard en Highrise vind ik best wel vet, maar Derail vind ik echt een schijtmap. Favela en Skidrow zijn ook erg goed ja en Quarry vind ik echt niks qua opbouw, maar qua uiterlijk is het een van de betere (hoewel het me daar niet om draait tijdens het spelen). Wasteland vind ik ook heerlijk, lekker snipperen. Sub-base heb ik een beetje een neutrale mening over.

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik vind eigenlijk alle maps bagger in MW2. Ik heb me erover heen gezet, maar goed vind ik ze zeker niet :9.

Als ik moet kiezen...

Nee, geen favoriete map voor mij....

Maar ik moet wel toegeven dat ik Wastelands erg ben gaan waarderen nadat ik de snipers ging proberen :) Het ligt er ook een beetje aan of het Domination is of Team Deathmatch (ik speel vooral Groundwar)

Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    klopt, veel maps zijn gewoon bagger. Mijn favoriete zijn zonder twijfel rundown en favela (rundown met domination is gewoon standaard chopper gunner, al die gasten komen aanrennen en je haalt ze zo simpel neer)

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Vind de maps ook wel wat tegenvallen.. Scrapyard is dan nog het beste vind ik.

6. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enige minpunt van skidrow vind ik dat je bijna niks hebt aan chopper gunner of een ac130.

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Rundown vind ik wel zo'n baggermap, maar als het waar is wat je zegt ga ik dadelijk eens proberen daarop een nuke te halen (hoewel ik Domination echt haat, maar die nuke moet ik eens een keertje hebben) :9.
    Des te beter, krijg je wat meer variatie in Killstreak Rewards. Die CG en AC worden zo saai om iedere keer tegen te komen :{.

8. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah een pavelow is een goede vervanger voor een CG of AC

9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Die doet ook niet bijzonder veel in Skidrow. Voor skidrow pak ik liever gewoon UAV, Care Package en Sentry Turret aangezien die alleen veel effect kunnen hebben op Skidrow (ik vind dat je uit de Care Package op Skidrow niks slechts kunt krijgen, aangezien je vaker de dingen krijgt voor minder kills en die zijn al best wel handig op die map).

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, maar ik vergeet het altijd te doen :+
    Shit, net te laat. Heb nu Counter-UAV, Harrier & AC130 op Skidrow :+

Haha, heb nu een class met Scar-h & RPG. Scar blijft awesome.

Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alle maps wel goed, behalve Rust haha :+

12. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is de patch er al?

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja. Alleen merk ik maar weinig verschil bij die shotties :emo:

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm zal mij benieuwen , kwam gister bijna alleen maar in Rust.. zonder einde zal ik maar zeggen.

15. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1

ze hebben geloof ik de range IETSJES verkort, niet zo heel veel

en volgens mij doetie ook IETS minder damage

zover ik nu heb ervaren

oftewel : je owned er nog steeds (te makkelijk) mee

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ach, zolang ik maar van dichtbij geowned wordt. Als ik iemand op 100 meter afstand zie, en hij schiet me dood met een shottie, dan vind ik het erg :9

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb net 6 potjes gehad waar ik minimaal 25 kills had en niet boven de 5 deaths uitkwam, dat was wel nice. Ook heb ik een callsign gekregen waar je 2500 Intervention kills mee moest hebben...was best wel een wtf moment 8) Die patch met shotties heb ik ook nog bar weinig van gemerkt, word nogsteeds geowned door die akimbo model 1887.

18. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    nuke kan je ook in sabotage halen, je moet gewoon de goede killstreaks en wat geluk hebben.

19. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat vind iedereen zo chill aan die Intervention? Vind em ronduit bagger, is volgens mij niet eens zo heel veel sterker als de Barrett en laad langzamer.

20. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    ^Ben ik best wel met je eens. 'k Gebruikte hem eerst omdat veel vrienden zeiden dat hij goed was. Schoot een paar keer en dat ding vloog alle kanten op. Zie geen enig verschil tussen Intervention en Barret .50. Barret heeft wel een betere Fire Rate.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina