Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Risen heeft inderdaad andere geweldige kwaliteiten zoals het verhaal wat nooit echt van de grond komt. Dat je na 10 uur afvraagt...waar de fuck ben ik mee bezig. Ben voor me gevoel nog net zover als toen ik de cd er in deed. ruk game dat het is. Kun je nog beter Div2 spelen tot ME2 er is.
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Even een vraag over het dialogen systeem in Dragon age, is het hier ook zo dat je bepaalde antwoorden moet vrijspelen door je dialogen skill up te levelen? En hoe groot is het spel precies aan uren gameplay, want ik lees dat sommige vrij snel zijn met uitspelen maar dat kan aan mij liggen. ;)
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De persuade skill helpt je bij het overtuigen van NPCs in dialogen. Een hoge strength zorgt dan voor een "intimidate" optie / een hoge cunning voor "persuade" optie.

    Het spel is nog redelijk groot; ik denk dat je ergens tussen de 40 en 80 uur ermee kwijt bent. Het ligt eraan hoeveel tijd je besteed aan het oplossen van alle sidequests.
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt voor je antwoord, in een RPG speel ik alles normaal rustig door alleen de relatie opbouw en skills van je team lijken me hier nogal erg hardcore met op juiste manier ze te levelen, maar dat houd me dan wel even bezig.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dit spel begint echt meer en meer een frustratie te worden. Constant vastlopers en nu kan ik waarschijnlijk ook niet meer de elven aan mijn kant krijgen. Zie spoiler voor meer.

    Omdat ik nu niet meer kan praten met die oak en ik die dief al gedood heb. Heb geprobeerd dat ding te zoeken wat die oak wilde hebben. Volgens mij zat het in die kleine stam die die dief had. Ik kan nu niks meer met die stam, dief is dood, en de oak wil ook niet meer praten. Echt focking frusterend is dit. Dit zal zeker betekenen dat ik voor de zoveelste keer overnieuw kan. Zware minpunten voor BioWare hoor.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Jij hebt ook echt pech he. Maar dat je zoveel vastlopers hebt, dat zou niet moeten gebeuren. Tenminste, ik hoor de rest er niks over zeggen. Een keer de cache van je 360 cleanen? Het kan ook zijn dat je 360 bijna stuk is; die van mij begon toendertijd ook steeds meer vast te lopen en na een paar weken was het game over.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb geen enkel probleem gehad met vastlopers op de 360. Ik heb wel de game op de HD geinstalleerd. Als spllen vaak vastlopen dan is er echt iets mis met je 360 en zou ik MS gaan bellen!
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Het zou kunnen. Mijn garantie is ook verlopene en ik heb geen zin om 90 euro voor een reparatie te betalen als ik een bankje extra neerleg voor een nieuwe xbox 360. Als die echt stuk gaat, zoals je misschien zegt dat zou kunnen, dan koop ik een nieuwe.

    Vastlopers heb ik ook veel met AC 2, maar bij deze game is het op moment echt huilen met de pet op. =(
     
  9. Ashavan

    Ashavan Guest

    Heb de laatste 2 playthroughs in totaal ook iets van 8-9 vastlopers gehad
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    En toch hoor ik wel soms dat gamers een probleem met een game hebben, en de meeste dan bijvoorbeeld niet. Heb zelf veel van die haperende problemen bij Mass effect als je rondloopt op de Citadel, Maar andere games zoals PGR4 en Virtua Fighter 5 draaien dan weer als een tierelier lekker door.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Even afkloppen, maar in 75u DA geen enkele. Ook niet een keer tijdens DivII en ook nit tijdens Borderlands (mijn laatste drie gespeelde games op de 360).

    Maar ik heb ze op de PC eigenlijk ook helemaal niet...
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb op m'n nieuwe 360 slechts een keer een vastloper gehad in een gesprek. Voor de rest geen problemen met de game.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Het is wel erg, maar er zei ook al iemand dat mijn 360 aan het einde van zijn Latijn kon zijn. Anyway laat ik de game nu ook lekker liggen.

    Voor degene die de game al hebben uitgespeeld: Check mijn spoiler op de vorige pagina even aub! ;)
     
  14. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    1x vastloper gehad nu met DA zo ver na 3 complete playthroughs, bij Risen ook 1 maar verder nergens last van gehad.

    Kan je wel gewoon naar die lair van de werewolves? Want als dat zo is dan is er geen enkel probleem. Want je moet met die oak of dief praten om naar die lair te kunnen. En elves aan je kant te krijgen heeft niks te maken met die oak en wizard.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  15. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb na 2 playthroughs en een beetje nog geen enkele vastloper gehad. Nu is mijn console een recente nadat mijn oude kapot ging en ik een elite als vervanging gekocht heb, maar het lijkt me niet een expliciet probleem met DA.

    Wel een geniaal spel, precies zoals het met Baldur's Gate voelde maar erg geschikt voor consoles. Of ik met alle mogelijke achtergronden het spel ga uitspelen is de vraag, maar de introductielevels zijn wel stuk voor stuk boeiend genoeg om in elk geval te proberen. Hoewel, over een maandje is Mass Effect 2 er al, dat wordt even doorspelen!

    @ Yellow13:
    Geen idee of het kan hoor, maar kan je buiten de dialoog om de oak afmaken? Volgens mij heeft ie gewoon in de loot wat je nodig hebt. Weet niet of je een area spell op hem kan casten zodat je kan gaan knokken.

    @ Gakkie:
    Archdemon al gelukt? De archdemon is best zonder of met weinig potions te verslaan hoor. Als je wat melee hulp hebt ter afleiding kan je zelfs met 1 karakter de archdemon verslaan. Zoals bij alle lastige confrontaties in het spel, een goede strategie maakt een enorm verschil.
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Je kan die Oak gewoon uitmoorden, maar dan moet je wel werewolf pelts naar die hermit brengen zodat hij een spel doet zodat je alsnog langs het bos kan naar die temple.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dat is het punt, Hermit is al dood. En ik weet niet hoe ik die Boom dood kan krijgen. Zou inderdaad een spell kunnen afvuren, maar volgens mij kom daarmee nog niet langs die mist. Vet klote, want het lijkt erop dat ik helemaal overnieuw kan. Ik kan niet met die boom praten, de dief hermit is al dood en ik zou nu niet weten hoe ik aan een oplossing voor die mist kan komen. :'-(
     
  18. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft niet de kant van de hermit te kiezen, de oak geeft je een van zijn takken zodat de barriere denkt dat je een boom bent en dan kan je er ook doorheen. En als je de boom afhakt krijg je volgens mij ook de tak (die je kan gebruiken als staf). Net als wanneer je hem de acorn geeft, dan krijg je dat van hem.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2009
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb het eenmaal geprobeerd...:

    Als je hem half dood hebt dan komen er weel allemaal grondtroepen aan. Komen die oneindig? Want na 20 minuten alles tegen te hebben gehouden raakte ik toch echt outta potions.

    Overigens weet ik nu ook dta je nog weer een army kan inschakelen, wist ik ook niet :eek:
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Goed, dan zal ik dat eens proberen. Bidden dat dat spel niet voor de tigste keer vastloopt. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina