Ik heb vandaag een aantal wedstrijden gespeeld als CAM, maar nu ben ik een beetje verward, aangezien ik niet goed snap wat de rol van de CAM is...XD want ik moet namelijk steeds mee verdedigen en ook gelijk weer voorin staan voor de aanval met als gevolg dat ik de hele tijd als een kip zonder kop loop rond te rennen, doe ik hier dan wat verkeerd of hoe zit dat? want zo is het niet erg efficient
CAM zou in principe gewoon achter de spitsen moeten blijven staan, als aanspeel punt en iemand die van ver af kan schieten. Een spel maker. Geen verdediger.
Ja oke, mar het spel vraagt dus steeds van mij om helemaal mee terug te gaan om mee te verdedigen...en dat is dus een beetje vaag XD
Dat komt omdat we ervoor gekozen hebben om defensief te spelen, maar je hoeft het hele veld niet over te sleuren hoor, probeer je positie te houden. Daz zegt wel achter de spitsen, maar die kent ons systeem niet, dus blijf je achter de rechtsbuiten en spits en ik blijf achter de linksbuiten en spits. We kunnen er ook voor kiezen(misschien minder gezellig) om 2 teams van 3 spelers te maken( binnen cattinaccio) en effectief voor de punten. Dan kunnen we lekker 4-1-2-1-2 Spelen BIJVOORBEELD: Team A: Triple any/RS,LS mk katti CAM Fabian LS Givenchi RS/LS (als hij nog mee doet, anders zoeken we een ander) Team B: Frank any/LS,RS Dyonko RS/LS Robbertje RS/LS Burgerking CAM Dus alleen nog maar met 3 man. Zeg maar, wat vinden jullie ervan ?