Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mhm, gisteren gebeld en ze zei tegen mij dat het geen geld koste.
     
  2. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een nieuwe Elite en een niet gebande xbox hebt, krijg je 'm gratis ;). Misschien moet je betalen als je alleen een 120GB HDD koopt.
     
  3. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Elite nu met HDMI aangesloten, maar kan niet zeggen dat ik veel verschil zie. Eigelijk helemaal niets. Moet ik nog een aantal dingen instellen op mijn xbox/lcd?

    Gr,
    Danny
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    In vergelijking waarmee? Een oude xbox 360 aangesloten via Scart of component/VGA (wat ook een HD beeld geeft)? HDMI t.o.v. component of VGA geeft niet echt zo'n merkbaar verschil normaal, maar zou wel het beste moeten zijn aangezien je de voordelen van zowel component als VGA hebt. (iets scherper, helderder beeld)
     
  5. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    naast de vga kabel zit een aansluitings rondje met de tekst audio input eronder. ik denk dat er inderdaag zo'n audio ding inmoet die je eerder aangaf. waar kan ik die kopen? ik heb €170 euro opgehaalt met kerstwensen van de krant dus zo'n ding kan er nog wel af
     
  6. Vinnie09

    Vinnie09 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het geval bij mij, maar toch waren er kosten aan verbonden :confused:
    Na nieuwjaar nog maar eens proberen, miss dat er dan een redelijker persoon aan de lijn komt.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [​IMG]

    Deze kost 6-10 euro bij een electronica zaak ... uitprinten en laten zien en je krijgt hem mee :)
     
  8. HydruzZ

    HydruzZ Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Ik speel nu al een aantal jaren online met de gewone wireless network adapter voor de xbox (360 wel te verstaan). Ik weet dat er nu al een tijdje een nieuwere versie van deze adapter is verschenen. Deze zal waarschijnlijk sneller zijn vanwege de 2 antennetjes die er aan zitten.

    Nou merk ik al een tijdje de gebreken van de wireless connectie online. Zowel met het downloaden/streamen als met het online spelen. Ik kan niet eens een video streamen op Zune! Ook de laadtijden op het dashboard zijn vervelend lang...

    Mijn vraag: Biedt microsoft mij geen mogelijkheid om mijn oudere versie in te ruilen voor de verbeterde versie, zodat ik niet weer 70 euro hoef te betalen om nu wél (!) op een normale manier van xbox live gebruik te kunnen maken?

    Microsoft kennende doen ze dit vast niet, dus ik ga er maar vanuit dat jullie hier 'nee' op antwoorden, daarom is mijn volgende vraag: Worden de oudere versies nog gemaakt? Want dan zou ik kunnen opbellen en zeggen dat mijn wireless network adapter kapot is, dan moeten ze me toch wel een nieuwere geven?

    Wat is jullie (ervaren?) mening hierover? Of denken jullie dat ik helemaal mis zit?

    Mvg, HydruzZ
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee.. en nee.. als je de nieuwe adapter hebt dan moet je router ook nog een N ondersteunen ... dus bij de meeste gebruikers zal dit ook geen verbetering zijn.




    Bij de ps3 zit er een ingebouwde G adapter in ... ms gaat mij met de toekomst .. dus ...
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nou, ik vind 70 euro vragen voor een adaptertje dat in de winkel vaak zo'n 20 euro kost niet echt van deze tijd hoor 8) Net als die verrekte accu's, kosten 15 euro, en zijn na een jaartje normale belasting onbruikbaar! En dan openmaken en er achter komen dat er een setje prut batterijen in zit van ong 5 euro.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dus? Je hoeft het niet te kopen..

    Mijn xbox verplaats ik niet elke dag en heb ik gewoon aangesloten via utp .. alleen mobiele apparaten moet je daadloos aan sluiten
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  12. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Als je te lui bent om een kabel te trekken dan moet je je portemonnee trekken :D. Ik heb hem helemaal vanaf boven getrokken. heb hem zelfs via een leiding getrokken die niet meer werd gebruikt, zo zag je die kabel niet :p.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Daarnaast is het de beste en veiligste oplossing ..
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tuurlijk dat weet ik ook wel, ik heb hem zelf ook gewoon met een kabel aangesloten, en je hebt wel gelijk.. Maar ik vind het gewoon van de pot gerukt dat zo'n adaptertje voor de pc al voor 20 euro te krijgen is, terwijl je voor de prijs van de adapter voor de xbox een wireless N compatible router kan kopen..
     
  15. AudiRS4NL

    AudiRS4NL AudiRS4NL

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Overzetten data HDD

    Hallo allemaal,

    Ik heb 3 jaar lang met een Xbox 360 Pro met 20 GB harddisk gedaan. Is al twee keer opgestuurd en laatste maanden kreeg ik steeds meer problemen. Disks werden niet herkend bij het opstarten, games liepen vaak vast, de dvd speler vertoonde kuren... ik was het zat. Omdat die harddisk ook al een eind vol zat en ik ook dat beu was, heb ik besloten een nieuwe 360 Elite te kopen.

    Moet zeggen dat het prima bevalt. Sowieso is die Elite stiller, en eindelijk doen games het direct als ik het schijfje in de Xbox stop. Maar... er is een dingetje. Ik wil mijn savegames van mijn oude harddisk wel overzetten naar de nieuwe 120 GB harddisk van de Elite. Er bestaat een migratiesetje waarmee je volgens mij de complete HDD over kan zetten, maar dat hoeft voor mij nou niet per se. Alleen de savegames is voor mij al genoeg. Kan ik dat doen met een memory-unit? Dus mijn saves van mijn oude HDD op de memory unit zetten, en ze vervolgens vanaf die memory-unit op de nieuwe HDD kopieren?

    Alvast bedankt! :)
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Normaal gezien moet dat perfect kunnen dacht ik. Trouwens de Xbox 360 Hard Drive Transfer Kit is/was normaal gratis. Even naar Microsoft bellen, en mochten ze je iets aan willen rekenen ofwel even doorvragen, of eventueel later terugbellen als er iemand anders aan de lijn hangt want naar wat ik hoor is hun beleid op dat vlak nog niet erg consistent; soms krijg je'm nog gratis, soms is ie betalend.
     
  17. HydruzZ

    HydruzZ Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, dan kan ik ook geen geld uitgeven aan films... |:- slimme microsoft;)

    Toch bedankt
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Uhm, ik heb een probleempje. Ben alles nu aan het overzetten op mijn 120 GB maar hij staat al 20 minuten lang op 'Nog 22 minuten' en ik kan mijn controllers ook niet meer aan die 360 connecten. Wat te doen?

    / Opnieuw maar gedaan, nu even elke keer met mijn controller bewegen zodat die niet uitvalt. :+
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  19. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    heej
    ik zat gister lekker mw 2 te spelen en ging een nieuwe game in. toen had ik opeens een soort sneeuw/ruis door het beeld heen. nu is dat bij alle spellen zo terwijl de menu's wel gewoon beeld geven. iemand enig idee wat hier de oorzaak van is of wat ik er tegen kan doen
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Groen achtig beeld? Zoja, dan gaat je 360 binnenkort kapot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina