FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel nu vaak fifa10 online maar 9 op de 10 keer loopt het beeld niet vloeiend. Hier en daar hapert het beeld soms. het is wel speelbaar maar hebben jullie dat ook?

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080

Ja, maar na 1 minuut quit je dus niet omdat je achterstaat, maar omdat de verbinding het spelen verneukt, en je dus een in het nadeel bent. Na 5 minuten quit je omdat je aan het verliezen bent. Ik heb liever dat een tegenstander meteen quit, voordat er goals zijn gevallen, dan wanneer ik 3-0 voor sta omdat zijn verbinding kut is.

3. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens, maar we hebben het over 1 minuut, aftrap dus eerste pass, je merkt op dat hij niet vloeiend loopt, wil dus leaven om de klote verbinding. Man... dan is die eerste minuut al voorbij...op zeker !!

4. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Katti kom eens online man ipv posten:+

5. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even wat anders, de uittrap van de keeper. Bij fifa09 kon je een speler dichterbij laten komen, nu is het super gevaarlijk om een korte pass met je keeper te geven. Ik vind dit echt klote omdat als je safe wil spelen alleen maar lang kunt spelen met de keeper.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Stront irritant online inderdaad. Ik wil dat nog wel eens vergeten als ik een tijdje niet meer online gespeeld heb. :emo: Tragisch ook hoe veel van die gasten er op loeren. Zullen wel genoeg gasten hier zitten die het ook doen, maar kom op. Zelf een aanval opbouwen en scoren geeft toch veel meer voldoening dan op zo'n manier scoren?

7. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dan die mafkezen die voor je keeper staan/lopen/loeren bij een uittrap :mad:

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Er staan (meestal) 4 mensen waar je een paas naartoe kan geven. Dus ik zie het probleem niet echt? :9

9. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat erom dat je niet een speler dichtbij kan laten komen. en natuurlijk kan je wel naar 4 spelers passen, maar het gaat niet zonder dat je hart overslaat. Ik vind persoonlijk dat wat je met fifa09 had, op dat punt beter en echter was. voor de rest is fifa 10 super.

................op de ingooien na.....

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Net een tegengoal aangenaaid gekregen door de commentator. Tegenstander schoot buitenkant-paal en de bal rolde over de lijn. Was moeilijk te zien of hij helemaal over de achterlijn was, maar het leek me wel. Dit werd nog eens bevestigd door de commentator: "It's a goalkick." Dus ik ga er niet achteraan. Blijkt dat ie toch niet uit was en de tegenstander kan zo scoren. :mad:

Verder is EA wel vreemd bezig, reguliere uitgespeelde wedstrijden staan ineens niet in de player hub en tellen helemaal niet mee. En ik word soms ged/ced nadat ik zelf scoor, deze wedstrijd telt dan niet als Loss maar verdwijnt gewoon compleet.

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond net 2-0 voor met Chelsea tegen Arsenal, ging beetje klooien want hij zou meteen vertrekken als ik de 3-0 zou maken. Hij komt terug tot aan 2-2 (iets teveel klooien), ik maak 3-2, daarna 3-3. In de tweede verlenging (119e minuut!!) scoor ik de 4-3, nog voordat ik m'n goal kan vieren uberhaupt was hij meteen weg.

Kutduitsers ook altijd :p

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja doe ik ook altijd. Altijd zo kut als het dan fout gaat en hij nog terugkomt. Heb zo een keertje een 3-0 voorsprong weggegeven en uiteindelijk 5-3 verloren in de verlenging. Toen ik hem de 3-1 'cadeau' deed, onderging hij een complete metamorfose en had ik niets meer in te brengen. :+

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook weleens meegemaakt ja, maarjah. De vorige keer maakte ik begin tweede helft meteen de 3-0 en weg was die. Ik blijf bijna altijd m'n wedstrijd afmaken, tenzij ik echt van die kutgoals tegenkrijg.

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ach, ik heb wel eens 4 - 0 voorgestaan en toen nog verloren 8)

15. wonkyfurball

wonkyfurball Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagjexD

als je die achievement wilt van die 100x winnen dan telt dat ook mee als je naar only lobby's gaat en daar speelt? als het een ranked match is.

16. Meowth

Meowth Guest

Dat telt ja, maar wanneer iemand quit tijdens de wedstrijden tellen ze niet mee.

17. wonkyfurball

Leuk Bevonden:
    0
    lol nice skills met bayern speel je daar ook altijd mee?
    &
    hoe geef je effect met een bal bij een vrijtrap of met een corner?

18. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met je Left Stick nadat je geschoten hebt.

19. wonkyfurball

Leuk Bevonden:
    0
    moet je die gedrukt houden en dan richting aangeven of alleen de richting aangeven?;p

20. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eerst drukken(schieten) en dan curve meegeven met LS

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina