hallo, Ik zit met een probleempje. Ik kijk meestal mijn films via de xbox 360(films die ik op de pc heb staan en dan via video library kijk) Maar als ik dat nu wil doen lukt alles gewoon,alleen nadat ik op PLAY heb gedrukt,komt er een melding dat ik een media update nodig heb. Maar ik kan geen xbox live meer,dus is er misschien een andere mogelijkheid om bijv. via de pc die update uit te voeren? mvg
ik denk dat hij gebanned is. Dan zou je de update via bijvoorbeeld nieuwsgroepen kunnen downloaden, dan via een schijfje ofzo, instaleren op je xbox
Volgens mij ben je dus gebanned. En zoals ik weet word als je gebanned bent zelfs je harde schijf geblokkeerd ( je kan geen arcade games meer spelen) Dus lijkt me ook dat je geen films meer kan streamen. Ben ik blij dat ik een originele 360 heb
Dan pak je toch een stekkerdoos en haal je TV van de muur en schakel je je Xbox toch gewoon aan je modem? Ff gamen in de hal
ik denk dat je beter ff tversity op je pc moet downloaden en alles via dat streamen dat werkt stukken beter.