Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. Silverpeet

    Silverpeet Touch a DS ..

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is wel de shizzle waard. Ik heb hem ook, om precies te zijn 2 uur eerder dan Fardo ontvangen van de kerstmannen :9
     
  2. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    oke hij ziet er ook wel relax uit. maar denk toch te duur. is de turtle beach nou veel minder of sharkoon?
     
  3. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Turtle Beach is gelijkwaardig aan de Astro. Zeker de duurdere modellen.
     
  4. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dus ook de X41? die draadloodse?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Turtle beach is niet gelijkwaardig (ik heb beide) ... maar zowel de sharkoon en turtle voldoen.. turtle is iets beter met voice
     
  6. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verkoop ze beide (Astro tijdelijk niet) en de Turtle X4 en X41 zijn zeker van topkwaliteit. De X3 etc inderdaad wat minder daar ben ik het met je eens :)
     
  7. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    ook voor dat 60 € verschil tussen sharkoon en Turtle Beach?
    edit: op reactie van fardo
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb zelf de x41 en ik heb de sharkoon heb ik ook gehad, maar het verschil hoor je wel degelijk. Draadloos heeft zijn voordelen. Het positieve van de x41 en de astro is dat je voice chat afzonderlijk kan regelen. Het geluid van de Astro is zuiverder dab die van de X41, maar de X41 heeft weer als voordeel dat deze draadloos is (geschikt voor de woonkamer).. voor een lan party of een apparte kamer zou ik voor de astro kiezen. Nadeel van de X41 is ook dat deze een fixed kanaal heeft .. dus als er meerde mensen een x41 hebben dan kan je elkaars game geluid horen

    Sharkoon is geschikt voor single player.. maar niet voor multi-player
     
  9. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    oke. en de tritton? want de astro is wel heel duur. en ik zit meestal niet in de woonkamer, maar 50cm-2 m van mijn tv af. Haalt een met draad dat?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    tritton axpro is goed hier kan je zelf de voice regelen

    ik neem aan dat je dat belangrijk vind omdat je clan matches wilt gaan spelen?
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2009
  11. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    wat me van de trition heeft weerhouden is: (=sharkoon)
    volgens mij heeft ie 2 stopcontacten nodig. 1 voor amp en 1 voor de headset. De x1 en a40 hebben power supply via de usb.

    Ook het "oppimpen" van de astro is über-geyl. Geen cheapy stickers maar hoge kwaliteit speakertags1.

    Als je 1 of 2 games minder koopt dit jaar heb je het verschil er al uit....toch?

    Ik heb ook de sharkoon x-tatic en turtle beachx1 gehad.
    Met de trittion heb ik geen ervaring, maar qua looks is die toch fokking ugly, niet dan?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de sharkoon en de mixamp hebben 1 stopcontact (geen 2) nodig
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2009
  13. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    de tritton heeft er idd 2 nodig, maar het geluid is echt geweldig!
    En wat maakt het uiterlijk nou uit van een headset? ik heb liever een goed werkende en wat lelijker uitziende headset dan een slechter werkende maar die er "über-geyl" uit ziet.
    De tritton heb ik nu inmiddels een jaar en hij bevalt erg goed!
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Asro werkt niet slecht hoor ;) dat zijn de twee die goed werken .. (Ik heb het dan wel over de axpro en niet over de eerdere modellen die zijn minder. Je betaald voor kwaliteit. Ik wilde of de Asto A40 of de Tritton Axpro kopen. Ik koos de eerste
     
  15. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    tja, dat is een vraag die voor een ieder anders ligt.

    Persoonlijk vind ik dat echt wel uitmaken. Maar smaak is verschillend en er valt niet over te twisten. Maar het uiterlijk is bij al mijn aankopen belangrijk...en bij ongeveer gelijke kwaliteit ook met momenten doorslaggevend.

    Al met al is >200 euro een smak geld, dus gewoon goed inlezen is het advies.
    En of het nu een x41, axpro of a40 word, het is zowiezo een goede! Dat imo het topsegment in die prijsklasse\o/
     
  16. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    ja voice is belangrijk.
    maar je zegt wel 1 of 2 games minder maar ik koop nu niet veel games meer omdat ik veel mw2 speel en dus me geld ook niet aan games besteed. Is de axtro in nederland te krijgen en hoe duur? of is dat die headset van foregames zegmaar?
     
  17. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    astro's kun je kopen (zie een paar pagina's terug...) op hun www.astrogaming.co.uk sit.
    Foregame verkoopt trittion.

    Een astro heeft ons 210,- euro gekost (normale editie).
     
  18. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    exclusief verzenden? denk toch te duur. bedankt voor de tips. ik kijk nog wat rond
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    210 was inclusief verzenden .. we hadden 10% kortijng omdat we er meer dan 10 bestelde ;)

    De tritton AXPro is 200 euro bij foregames ... de turtlebeach x41 en Astro A40 kan je alleen on-line bestellen en zit ook in die price range
     
  20. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    oke wel duur maar je hebt dan wel iets goed. Dus 210 was toen eenmalig door inkoop?
     

Deel Deze Pagina