[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    In het hoofdmenu naar Opties, dan een keer naar beneden klikken en dan toetsinstellingen

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    afijn, de nieuwe physics engine is behoorlijk wat realistischer dan die in GT prologue.. goed gedaan van PD!
    Nu moet je echt vechten met de auto, tegensturen, rustig gas geven, etc.. veel mensen zullen op deze demo afknappen omdat het wat te hardcore is momenteel.
    Ik kan ook niet harder dan 1:40 met een controller en manual, maar geniet wel van het racen nu.

grafisch gezien is dit hetzelfde als prologue.. replays zijn alleen wel wat mooier en de cockpit view hebben ze wat dynamischer gemaakt.

al met al niet slecht... maar laat ze nu maar wel eens de game uitbrengen.
    Ik vermoed dat we geen regen gaan zien, of dynamische dag/nacht races.. kan me momenteel ook niet zoveel meer schelen.. laat ze de game maar gewoon wereldwijd uitbrengen in maart 2010.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    idd....ongelooflijk het was net een ps3 auto in een ps2 spel.....

showde gisteren even de ps3 aan een kameraad en had zelf ook nog deze demo niet gezien...ongelooflijk wat suf, lelijk en matig......

heb hem direct gedelete maar vandaag weer opnieuw gedownd, moet ongetwijfeld aan meer mensen laten zien wat een let down dit is.....8)

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vraag me serieus af wat jullie dan verwachten :confused: Het is dezelfde kwaliteit als Prologue toch? En dat zag er schitterend uit, en nog steeds.

Ik heb liever dat ze grafisch wat minder grote sprongen maken en er schade, goede A.I., betere handling, voller geluid en dynamische weerseffecten + nachtraces in proppen dan de graphics top notch maken en daardoor de rest laten liggen.

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nja, het spel heeft ondertussen een ontwikkelingstijd waar je u tegen zegt, dus dat de verwachtingen van het eindproduct dan steeds hoger worden snap ik persoonlijk wel. Ze blijven ook maar uitstellen en sleutelen aan de game.

Zal de demo vandaag ook eens downloaden, vond Prologue wel leuk maar de controller van de PS3 zorgt er voor dat ik het racen op de PS3 toch een stuk minder leuk vind dan op de Xbox 360.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    In principe ben ik dat helemaal met je eens maar GT5 is daarin wel een beetje een geval apart. PD loopt letterlijk al jaren te patsen met filmpjes en screens en hoe geweldig de gfx wel niet gaan worden, dan mag het gewoon niet tegen gaan vallen vind ik.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik vond prologue ook lelijk. Ik verwachtte met al hun gepats dat het veruit de mooiste racer ooit zou worden met graphics richting fotorealisme en een totaalpakket om u tegen te zeggen. Echter nu kreeg ik weer deze botsauto nonsens met kartonnen publiek voorgeschotend

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Prologue was destijds echt mooi maar ondertussen vind ik Dirt 2 en NfS:confused:hift er wel beter uit zien

9. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat kan inderdaad niet meer in deze tijd, je vraagt je soms af van hoe krachtig moet een spelcomputer zijn of worden omdat allemaal feiloos aan te kunnen.

Je merkt dat het sim genre wat vasthangt op de console.. althans er word weinig progressie gemaakt en concentreerd men zich meer op randzaken, als ik bijvoorbeeld de PC sims bekijk dan hebben die veel meer sfeer als het aankomt op racen.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Maar we worden al sinds mensenheugenis lekker gemaakt met promomateriaal dat het eindprodukt ver overstijgt. Het is toch onrealistisch om dan nu fotorealisme te eisen? Ik vond Prologue er schitterend uit zien. Misschien dat de omgevingen niet fantastisch waren, en AA zou wonderen doen (da's toch die anti-kartelshizzle?), maar voor de rest zag het er prima uit imo. Alleen wil ik dan wel die eerder genoemde verbeteringen zien, anders krijg ik inderdaad het gevoel gepiepeld te worden. En van een zo'n demo verwacht ik dat nog niet.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    yep dat worden we ook maar ik zie nu stapels racespellen die veel mooier zijn. Ik moet even denken aan dat yt filmpje van grid versus gt. Kan hem zo snel niet vinden maar die vergelijking gaat nog steeds op, ook zoveel later.

Dit ziet er in vergelijking met shift en forza niet uit imo

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Grafisch is er volgens mij niets veranderd t.o.v. Prologue, gaat zo te zien gewoon om dezelfde build. Ik heb net een paar rondjes geprobeerd, en moest toch even flink wennen aan de besturing! Dat heeft natuurlijk te maken met de simulatie instellingen, maar ik heb er in ieder geval veel meer plezier aan dan die games waarbij je vanaf de start tot de finish het gas ingedrukt kan blijven houden. Nu moet je tenminste 'werken' om te presteren. :cool:

Zit nu op 1.42:413 met de getunede Nissan. Reed er een ronde later nog twee seconden van af, maar bleef vervolgens net een tel te lang met m'n rechter achterwiel over de curbs in het gras, waardoor de gereden tijd meteen ongeldig is. 8) Ga er morgen zeker nog even voor zitten. :)

13. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    edit : opgelost

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb me van de week er eens me bezig gehouden en mijn beste was 1.42 ofzo met de getunede 370Z. Moet zeggen dat GT5 in mijn achting is gestegen want ik vond de Prologue echt tegen vallen, maar toch nog vind ik Forza beter. Dat komt omdat ik bij Forza voel en/of hoor dat ik op de grens van de auto zit, maar bij GT heb ik dat pas door wanneer ik al over die grens zit (en ik speel met een DS). Door dat gevoel zal ik waarschijnlijk nooit meer zoveel pret met GT beleven als ik met Forza zal hebben.

Natuurlijk zal ik pas definitief kunnen oordelen als GT5 helemaal uit is.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het kan natuurlijk ook aan de 370Z liggen dat de grens lastig te herkennen is :+

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is mogelijk :+. Maar ik zit met Forza nu met de R3's te rijden en ik rij met een Fairlady Z (350 Z?) wat toch min of meer hetzelfde rijgedrag heeft. Daarop heb ik dus ook mijn vergelijken gebaseerd (en mijn ervaring met GT5:p in de tijd en alle andere Forza ervaringen).

17. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Koop een stuur en de fun factor wordt 10x zo groot! echt meer gevoel

18. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van welke anime is je avatar :+

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Maar heb geen plaats voor een stuur :mad:.

Darker Than Black: Gemini of the Meteor

20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb zo'n speedblack stand die kun je echt overal kwijt ;) paar paginas terug staat wel een foto.

Deel Deze Pagina