[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soul Reaver.... Die game verdient een comeback. Een van de vetste characters ooit in de gamehistorie! En nu ik Uncharted 2 bijna uit heb (wat een game!) heb ik wel meer behoefte aan adventure games. Hopelijk is Darksiders wat. De vergelijking met Zelda vind ik overigens erg ongepast.

2. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Soul Reaver, bedoelen jullie daarmee ook Legacy of Kain? Dat was de voorganger van Soul Reaver en een erg goed spel. :)

Nou, dan zijn wel erg positieve reviews... misschien had ik het mis. Zal ze zeker allemaal doorlezen. Dan wordt januari weer een drukke game maand. In ieder gaval Bayonetta & Mass Effect 2. En een nieuwe baan. :cool:

EDIT: Eff wakker worden hier. Play.com schijnt als games review site een dubieuze reputatie te hebben. Een 9.0 in de PU zegt mij weinig; ik neem dat blad niet echt serieus. Ben benieuwd hoe de rest gaat reageren.

Laatst bewerkt: 26 dec 2009
  4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik bedoelde met Soul Reaver idd Legacy of Kain deel 2.

In deel 1 speel je met Kain, die vampier lord. In deel 2 ben je Raziel die in de Abyss wordt gepleurd en half verteerd is als vampier met zwarte vleugels. Heb daarna nog een ander deel gehad waar je met beide characters kon spelen maar die viel erg tegen.

En Legend: Het spel wordt met Zelda vergeleken vanwege de gameplay (niet setting of characters)

Je gaat namelijk dungeons door Zelda style waarbij je nieuwe abilities krijgt waarmee je op de hoofdmap nieuwe stukken kunt ontdekken en nieuwe dungeons kunt betreden omdat je dan opeens bijvoorbeeld door een warp kunt, of gebruik maken van hookshot achtige gadget/

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Het is een combinatie tussen Zelda en God Of War. Misschien dat ie alleen de God Of War achtige stukken heeft gezien?

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Preview van Engelse Xboxworld is minder positief. Kritiek is vooral dat de combat na een tijdje repetitief wordt(rammen en dan wachten tot je je finishing move kan doen).

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tja dat blijft wel vaker bij zulke games. Ik koop hem wel over een maandje of 2.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Waarom dan? Dan zit je juist in de drukke periode. :+

Ik vind januari het perfecte moment om deze game te kopen, zo vlak voor de rest. En die 34 euro bij gamehubs is ook niet veel.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zie x pagina's terug. Net als Borderlands en Batman zal die hopelijk dan 20 euro zijn.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die review van play is veel belovend. Ik hoop alleen dat hij niet te moeilijk voor mij is voor wat betreft de combos...

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Legacy of Kain was echt zwaar tof, heb die game kapot veel gespeeld vroeger. Ik ben ook erg benieuwd naar dit spel.

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Kennelijk is er recent ook een review verschenen in een Duits blad, navolgende tekst haalde ik ergens van een forum af:

" Just received the recent issue of the german GamePro magazine which contains a review of Darksiders.

The Game scored 92/100 for the PS3 Version (for reference, Uncharted 2 scored 92 aswell) and a 91/100 for the X360 Version. According to them both versions have noticable tearing but it's way more frequent on the X360 (and thus scored lower).

Overall they say that Darksiders is pretty much like Zelda with a more mature setting, demanding puzzle-elements, great Combat-system with plenty of combos for each weapon (which i hope is true), and ofc an entertaining Story. "

Gaat toch echt een super game worden als ik de previews en de eerste reviews mag geloven. Uncharted 2 is toch wel top of de bill en het blad geeft Darksiders een gelijk aantal punten :9

Op hetzelfde forum staan ook nog een scan van een ander blad, deze komen zelfs tot een 9.3

http://www.psu.com/forums/showthread.php?p=4820642

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik bedoel inderdaad ook Soul Reaver 1 en 2, waarin je Raziel speelt. Heerlijke setting en pittige puzzels.

Het is geen DMC4 of Bayonetta dus de combo's zullen zeker niet moeilijk zijn. Denk eerder aan x, x, y combo's ipv links, rechts, y, x, y combo's ;)

Laatst bewerkt: 26 dec 2009
  14. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem in ieder geval gepreorderd.:thumbs:

15. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen dat op de dev forums, de screentearing vooral wordt veroorzaakt op de X360 door het gebruik van green discs (alleen voor reviews)

Deze schijnen langzamer te zijn (streamen etc) dan de retail versies.. vandaar de performance issues.. we wachten af.

Ik ga hem in ieder geval halen.

16. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem ook maar gepreorderd bij zavvi.com. Zelf vind ik het wel prettig als de combat moves niet te ingewikkeld zijn, ik haak bij games als NG2 en DMC4 al af, dan heb ik al vaak het idee dat ik niet meer weet wat ik aan het doen ben en wordt het een soort krampachtig knoppen rammen :)

Die vergelijking met Soul Reaver smaakt naar meer, daar was de combat ook niet echt super ingewikkeld. Ik kijk wel uit naar het upgrade systeem, heb al enkele screens gezien waar de mogelijkheden best diep gaan.

17. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Another review from the UK show "PLAYR".

http://www.youtube.com/watch?v=TXl1yAoWwK0

Lots of footage from the beginning of the game, little spoilerish.

They gave it a 9.5, and they deducated that .5 for a lack of multiplayer.

Snel ff vuurwerk afsteken en dan op naar 8 januari 2010 8)
    De reviews tot nu toe overtreffen al mijn verwachtingen. Mensen kijk eens wat verder dan de PR machines van EA, Ubisoft en Activision. Darksiders wordt een puur gameplay festijn voor de echte liefhebber.

Laatst bewerkt: 28 dec 2009
  18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dan geven ze dus gewoon een 10. Niet elke game kun je multiplayer instoppen en soms is dat juist een pluspunt.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Inderdaad. Wat een rare reden om daar punten voor af te trekken... maar goed, ben benieuwd naar de review. Eff checken.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb precies hetzelfde! :cool: Ik hoop ook dat de combos niet te ingewikkeld zijn. De rest spreekt me nl enorm aan en het zou een bummer zijn als ik het daardoor niet kan spelen ...

Laatst bewerkt: 28 dec 2009

Deel Deze Pagina