Met de stinger air support uit de lucht schieten, en om de 'headshot' title te halen moet je # multikills hebben met de stinger.
Hoeveel helicopters moet je neerhalen? Heb er nu iets van 60.... Enne multikills met de stinger? Heeft iemand deze weleens gemaakt en heb je tips voor me..... Thanks
Ik heb er wel eens een gemaakt, toen hingen er 2 harriers naast elkaar en schoot ik ze allebei in één schot. Probeer het te timen, en meer tips kan ik je eigenlijk niet geven
Er staan inmiddels 500 links in deze thread en in elke post staat er ook wel één, en toch is 1 klik nog te veel Maar die krijg je door, net zoals bij de title, de challenge "wargasm" te halen.
Weet niet waar het staat, maar je moet al je killstreak rewards halen met maximaal 20 seconden tussen dat je de eerste en de laatste hebt.
Ach, jongens. Ga toch eens lekker met z'n tweetjes in een 3rd Person Cage Match zitten. Samen met een vriend ( en ja, easy ... ) kun je bijna alle callsigns halen.
Hij heeft 'm als het goed is gefixed, check maar... Echt handig! http://www.nkings.com/MW2Challenges/
Hij is nog niet helemaal perfect. Ik had gisteren die game winning kill met een throwing knife (Cookie en Synergy zagen het ook), maar heb niet die Unbelievable titel gekregen .