Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat dacht ik dus ook bij mezelf ...
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog een maandje. Kan echt niet wachten!
    Zal de pc versie trouwens ook de 29ste uitkomen?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zolang ik mijn Sheppie maar kan veranderen in deel 2 maar wel doorga met mijn gegevens van deel 1. Net weer even het einde zitten spelen en mijn Sheppie is echt heul lelijk eigenlijk. Neem gewoon de originele Sheppie denk ik maar in deel 2. :cool:

    LE is te bestellen bij FRS voor €65, die midden Januari maar even bestellen.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2009
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik denk niet dat je het uiterlijk kan veranderen van je al bestaande karakter.
    Als je met een ander karakter wilt gaan spelen qua uiterlijk zal je denk weer van nul moeten beginnen.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dat moet je toch sowiezo wel, wat verwacht je anders? ;)
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Misschien kan het zijn dat je je oude Shepard wel wat kan customizen, aangezien ik weet dat er iets gebeurt waardoor dat misschien zou kunnen. Een nieuwe Shepard aanmaken doe ik sowiezo, want ik ga ervan uit dat natuurlijk de customizing uitgebreider zal worden.
     
  7. Redfield NL

    Redfield NL Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    2
    op de vorige pagina heeft grievous nl een filmpje neergezet van de customizing van je personage en misschien is het net als in saint row 2 dat je je personage alsnog kan veranderen
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik hoop het, maar eigenlijks maak ik alleen maar gebruik van de standaard Shepard zoals die op het doosje en in trailers voorkomt.
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Eigenlijk is het wel geinig, Mass effect heeft hiermee een soort alternate universum met ieder een andere Shepard en verloop net als StarTrek waar je dat ook hebt van de crew en zijn schepen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ja, maar ik blijf liever rondlopen met een kaalgeschoren koppie. Vind de standaard Shepard sowiezo wel goed genoeg. O-):9
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Korte Thane en Grunt vids op de site.

    Thane

    Grunt
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Thane is helemaal mijn mannetje.
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Legion lijkt me toch ook wel bad ass :D
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Vette shit. :thumbs:
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb deel 1 uitgespeeld met een level 34 character, want heb geen side missies gedaan. Het lijkt me dat ik met mijn bestaande character gewoon level 34 blijf als ik aan deel 2 begin. En zelf heb ik het vermoeden dat je niet je character kan customizen voordat je aan deel 2 begint, al hoop ik van wel. Het lijkt me toch wel dat ze het customizen wat uitgebreider hebben gemaakt. Zelf speel ik met een vrouwelijk character, maar daar waren in deel 1 maar twee kapsels die wel ok waren. Vond dat wel een beetje mager, zelfs met Top Spin 3 is het veel uitgebreider.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Een bepaald level blijven als je een save importeert? Dat doen ze echt nooit omdat het dan wel bizar makkelijk zou worden niet? Je begint gewoon weer op level 1, maar met de keuzes die je van 1 tot ??? hebt gemaakt. Het zou wel heel bizar zijn als ik van mijn level 60 shepard gebruik kon maken in deel I, denk dat ze het daar dan wel iets te makkelijk voor zouden hebben gemaakt. Nee, het word echt wel level 1 beginnen en dat lijkt me ook vrij logisch. ;)
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De karakters klinken weer cool en lekker een hoop eigendunk, alleen is het de vraag hoe ze verder van persoonlijkheid zullen zijn want ik hoop dat dat echt beter is uitgewerkt.

    En oja nog iets, geen Feros achtige levels meer Bioware.. Wat haat ik dat zeg.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hmm, het lijkt me dat je veel levels gaat verliezen. Een level 34 karakter is veel te sterk (en saai) om deel 2 te beginnen. Er zijn wel andere bonussen die import karakters krijgen, maar volgens mij worden die levels je echt wel afgenomen.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Insanity anyone? :+
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh, dat wist ik niet. Dan kan ik net zo goed een nieuw character aanmaken. De keuzes van deel 1 krijg je in deel 2 toch weer voorgeschoteld. Ik had echt het idee dat je je eigen level en wapens/armor behield. Ik was dus een beetje naïef. Ben dan in ieder geval blij dat ik van de week deel 1 heb uitgespeeld zodat ik op de hoogte ben van het verhaal. Maar dan maak ik gewoon een nieuw character. Op YouTube zag ik van deel 1 wat filmpjes hoe je je character op een celebrity kan laten lijken zoals Barack Obama, Ewan McGregor en Natalie Portman.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina