Ziet er netjes gamaakt uit.. Kzal het zeker voor mijn poule bijhouden, hopelijk houd Martijn het ook netjes bij hé..
Villareal - Bayern Leverkusen 2-5 Goals: Bayern Leverkusen: kiebling 2x Gekas 2x Barnetta Villareal: Nilmar Rossi Geel: Augustino (bayern) Kadlec (bayern)
Villareal (RapidWouter) 2-5 Leverkusen(richardbakker) Doelpunten: 7' Kieβling 0-1 20' Barnetta 0-2 28' Kieβling 0-3 33' Gekas 0-4 36' Nilmar 1-4 83' Gekas 1-5 88' Rossi 2-5 Geen rode kaarten.. Edit: Sorry, had niet gezien dat richard al had geüpload..
was een mooie wedstrijd 2-5 uitslag had meer kunnen zijn voor alle 2. Vaak lat en paal geraakt en volgens mij zaten er ook wat belchinezen op de tribune 2-5 dubieuze uitslag vast veel op gegokt
Bordeaux 0-1 Genoa 82e Juric 0-1 Genoa 4-4 Bordeaux 9e Floccari 1-0 18e Juric 2-0 20e Chamakh 2-1 45e Chamakh 2-2 55e Cavenaghi 2-3 70e Fernando 2-4 76e Juric 3-4 86e Palacio 4-4
RapidWouter kunnen we morgen onze 2e wedstrijd? *ik quitte in ons vriendschappelijke partijtje omdat ik naar me oom moest om wat langs te brengen nu moet ik eten en dan werken Je speelde wel lekker en ik bagger
Tegen welke van de 2 Richard Bakkers moet ik nou in mijn toernooi, hoe weet ik tegen welke ik speel als ik een invite stuur? maar mensen van poule B, ik heb jullie toegevoegd en kan dus vanaf nu de wedstrijden spelen
Als je een potje tegen me wilt in poule A, dan moet je me gewoon party inviten, alleen DAN reageer ik.