[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom gebruik ik de ACR alleen op maps als: Scrapyard, Karachi, Favela, Highrise. En M16 op Derail, Rundown, Afghan.

Famas vind ik fijner dan M16.

2. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Wrom gebruik je dan de M16?

3. impulse_SneaKy

impulse_SneaKy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zie ik jou in clanmatches dan altijd m16 kills maken:confused: (Als je geen donut dropt :thumbs:Nee hoor joke :9:9)

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Meestal ben ik meer iemand die mensen van een dikke afstand neerknalt, maar ik heb nu ook een rush class aangemaakt.

Primary: Mini Uzi(silencer)
    Secondary: M93 Raffica(silencer)
    Perk 1:Marathon Pro
    Perk 2:confused:topping Power Pro
    Perk 3: Ninja Pro/Commando

Ik flank graag mensen en dit gaat een stuk makkelijker met marathon, wapens met een silencer en met ninja niet op die HBS te zien ben.

Eerst zette ik op veel classes die sleight of hand perk alleen ik merk steeds vaker dat ik zonder ammo kom en ben dan ook overgestapt op scavenger voor veel van mijn classes. Ondanks dat air support makkelijk uit de lucht is te schieten doen toch veel mensen het niet tot grote ergenis. Zijn ze te lui ofzo om een class aan te maken met cold blooded en wat stingers/javelin, het lijkt wel of ik altijd degene ben die die dingen uit de lucht moet halen...

5. UltiMat3 Hero

UltiMat3 Hero Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ump45 is helemal niet slecht van ver. als je snel richt en dan tabt is hij gewoon goed.
    En het hangt ook vanaf welke gametype je speelt.
    Als sniper gebruik ik Intervention en verder meestal Ump45
    maar voor dat ik nieuw account had altijd famas en m16.

En als perk standaard ninja en stoppingpower. en meestal marathon.

6. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Dan speel ik anders ;). Dan speel je meer verdedigend dan is M16 wel beter. Maar online komen ze allemaal op je af met Marathon dan is Famas beter.

7. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel vaak snel en rushend met de UMP45, verder speelde ik de met de M4, maar hoor en zie ook veel over de ACR, dus daar ben ik nu eens mee begonnen en ik probeer dan wat behoudener te spelen, heb dus lightweight en marathon pro ingeruild voor stopping power en nu nog slight of hand, maar dat wordt straks bling, wanneer ik meer upgrades heb vrijgespeeld voor mn ACR, wordt dan iets van red dot/holographic en iets dat het wapen sterker maakt en omdat ik met mn nieuwe controller als linkshandige eindelijk kan meleeen heb ik commando als 3e perk gedaan.

Ik mis dan wel nog de perk waarbij je 1 kill minder nodig hebt voor kill streak, want die zijn bij mij echt nooit lang, laatst had ik bij een vriend een keer een kill streak van 5, dat was wel een keer leuk, alleen toen ik mn raket afschoot waar ik niemand mee raakte vanwege dat iedereen binnen zat was ik zelf ook gekilld en kon ik weer opnieuw beginnen, en laatst had ik een harrier, dat was helemaal nieuw voor mij :p Ik sprokkel altijd wel 8 - 15 kills bij elkaar, maar doordat ik loop te rushen met mn UMP45 wordt ik zelf ook te vaak gekilld. Maar ik heb dan ook alleen nog maar Team Deathmatch gespeeld.

8. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik UMP Silenced overal, elke gametype, elke map.
    UMP is koning van dichtbij. Je wint echt 90% (tenzij je misschien tegen een shotgun vecht of iemand met een P90 met rapid fire ofzo)
    UMP is ook prima voor midrange. Weliswaar heeft iemand met een ACR het makkelijker maar je kan ze makkelijk beaten.
    Op longshot's own ik nog steeds genoeg snipers. Ja tuurlijk ze hebben voordeel en winnen regelmatig. Schiet gewoon in bursts.
    Oja, en gebruik GEEN rapid fire op een UMP dat is echt dom om te doen. Net als een scope op een UMP. Iron Sights zijn prima, is alleen verspilling van Perk 1 (je wilt tenslotte wel een silencer erop, en je kan beter SoH nemen dan bvb Red Dot)

Gewoon rushen en flanken met de UMP
    Heb nu al zo'n 4000 UMP kills. :)

9. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Maar bij rushen met de UMP haal ik wel veel Kills, maar weinig killstreaks omdat je zelf ook vaak gekilld wordt, heb jij dat niet? Ik heb ook nog niet al die upgrades en perks waar je het over hebt.

10. impulse_SneaKy

impulse_SneaKy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind juist de UMP met Red Dot wel lekker spelen. Zeker voor de langere afstanden vind ik die Red Dot handiger dan de iron sight. Silencer vind ik voor close range wel goed, maar voor langere afstanden vind ik em echt bagger, maar gelukkig heb ik altijd 2 UMP's erop staan, 1tje met Red Dot en 1tje met FMJ. Oja, ik zou gewoon ipv sleight of hand gewoon Scavenger pro nemen, dan heb je (bijna) nooit geen kogels meer.

11. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, ik word ook regelmatig gekilled. Maarja gewoon een beetje flanken en rushen. Ik haal elke game toch wel een predator zo beetje die me weer een harrier vaak oplevert, en daardoor vaak een chopper gunner.

Probeer gewoon open gebieden zoveel mogelijk te vermijden, probeer het close range te houden.
    Verder heb je SoH al vanaf lvl1, net als stopping power (pro heb je niet nodig) en ninja heb je al op 29 dus. :)

12. UltiMat3 Hero

UltiMat3 Hero Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit bedoel ik ook te zeggen met mijn post. ik zei tappen maar bedoelde ook bursten. En ik ook altijd silenced eigelijk. En voor afstand kan je denk ik beter zonder red doght ofzo killen dan met.

Heroic je hebt denk ik wel ook stoppingpower erop?

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, wat bedoel je met flanken? Ik weet wel dat het vanaf de zijkant komen betekend, maar hoe pas je dat toe ingame?

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een omweg nemen, zorgen dat de vijand je niet ziet en dan van achteren/zijkant ze killen

15. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    En bij Wasteland niet gelijk naar het midden van de map lopen :+

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Is dat die snipermap met die heg en tunnels in het midden? Lekker plekje om een turret neer te zetten ;)

17. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Die ja. En das een heerlijk plekje maar die moet je dan wel focking snel zetten 8)

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Kan je die sentry gun boven op dat huisje zetten op Wasteland? :+
    En je moet een sentry gun boven op dat dak bij dat level met die grote helikopter en die hijskraan zetten. _O_

Laatst bewerkt: 27 dec 2009
  19. UltiMat3 Hero

UltiMat3 Hero Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eerst op het dak zien te komen zonder van dat randje afgeschoten te worden als je er naar toe loopt. en bij wateland maakt dat midden het minder. iedeeen campt achter zon schot of boven die ingangen. Verder wel relax level maar toch derail afgan en invasion de beste levels. soms andere

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Afghan vind ik echt lelijk en kut, Favela presteer ik ook altijd slecht, de rest is prima. Die hele kleine in de woestijn is echt vet :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina