[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je kan gewoon weer een missie opstarten als je die uitgespeeld hebt of als je er mee bezig bent, dus je kan daarna ook weer gewoon verder, ja.

    Ook wat mensen geinvite. Nu met z'n drieen. Stuur maar bericht als je ook mee wil doen :D
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Bovenaan de trap moet je gaan zitten campen, als dat apparaatje klaar is moet je niet via de trap naar beneden, maar via de linkerkant (vanaf de trap gezien) naar beneden springen en apparaatje pakken en er dan vandoor.
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Zijn er vanavond om half 8 mensen aan het spelen? Geef je dan nu hier op :D.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    en niet vergeten alle ingangen in de kelder en de oprit vol te zetten met claymores
     
  5. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Bedankt voor die tip om boven aan de trap te zitten :). Het lukt wel, maar net was het apparaatje klaar, dus ik ren en pak 'm word ik neergeknald :mad:
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Gekapslijs, Geklapskei, Gekapsprij, aaah! Gepra, Gepklapb, aah, Gekapskijz, Gezonken :lol:
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2009
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha, dat heb ik nou ook, ik hoor hier alleen maar mensen met killstreaks van 40 en k/d ratio's van 1.2, nou, dat krijg ik er niet uit hoor, daar game ik veel te weinig voor, maareh, je kan me altijd toevoegen, is vast weer goed voor jullie statistieken! :+ :lol:
     
  8. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff de Nuke geunlocked. Nu hopen dat ik ooit een 25 Killstreak krijg. :p

    Zat net ook te spelen met een paar XBW'ers, ik zuigde er best in. xD Was wel fun en daar gaat het voor mij om. :) Nu nog me mic fixen voor betere communicatie...

    Speelde daarvoor nog Search and Destroy en ik ownde er best wel in. :p 'k Ga het maar eens vaker spelen, best wel een vette game mode.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2009
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Daarom moet je niet over de trap naar beneden maar aan de linkerkant van dat bovenstukje afspringen. Dan kun je over terwijl je aan de andere kant van het bureau staat alsnog dat apparaatje oppakken. Is dit gelukt, spring dan maar door het raam naar buiten oid. :+
     
  10. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Shit man, ik mis echt een clan hierzo. Gewoon om samen te spelen, headsets up en teamwork. Begin die 8 jarige kindjes zat te worden.
     
  11. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Net weer 3 potjes met nuke boosters |:-
    Echt triest.. Had die 2 potjes daarna wel zelf een nuke gehaald :)
    Begrijp echt niet waarom je het spel zo hard voor iedereen verpest door te gaan boosten.. zielige mensen.
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik begin ook weer een beetje het clangedoe te missen :+.
     
  13. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Kom met ons spelen nu? Voeg mij ff toe.
     
  14. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Het lukt niet! :mad:. Ben nu in een woestijn gebied, en daarna in een grot. Dan in de control-room en dan begint er een time van 20 sec. en begint price te roepen: override the door controls. Use the keyboard. WTF bedoelt hij? Kan geen keyboard vinden!
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Keyboard staat er vlakbij. Kun je bijna niet missen, daarna snel weg rennen naar buiten.
     
  16. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Multiplayer?
     
  17. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die graag HQ of Sabotage spelen, voeg me toe of geef me je tag door zodat ik jou kan toevoegen ;)

    Ook bij Sabotage is samenwerken belangrijk en dat mis ik bij mijn onbekende medespelers zonder mic of met piepstem ...... :)
     
  18. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Het is al gelukt, en heb hem uitgespeeld. Jammer, had graag meer missies gedaan. Toch een leuke game.
     
  19. TNR38

    TNR38 Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd net 9 x 1e met free for all :D
     
  20. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat je de campaign kon herbeleven in het Multiplayer gedeelte van de game. :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina