Apple / Mac [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik krijg deze week of volgende week de set binnen. Zal ook wel de ervaringen even posten.

    Mijn ps3, tv en digitale decoder (ga ik wellicht vervangen door CI+) zullen erop aangesloten worden en af en toe mijn mbp.

    Ps3 -> hmdi -> Onkyo -> hdmi -> Samsung UE46B6000.
    Decoder zal via de optische uitgang aangesloten gaan worden en ik moet nog even kijken hoe dat met het beeld gaat, rechtstreeks op tv of via de receiver.

    Edit: Volgens mij kan het via de receiver via de geel, witte en rode stekkers. Is ook wel makkelijker gezien de tv allerlei verloop stukjes nodig heeft tbv scart.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2009
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan de MBP niet voorop de Onkyo aangesloten worden en dan het video-signaal via de HDMI-kabel naar de tv laten sturen ?!?!
    Weet alleen niet of dat ook bij jouw Onkyo mogelijk is ??
     
  3. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou kunnen wellicht, maar de kabel kan ik gewoon los erbij laten liggen. Er zitten 2 optische ingangen op de receiver, de hdmi/dvi kabel zal er ook bij blijven liggen.

    Edit: Hier een plaatje van de voorkant.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2009
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruiken jullie Office 2008 of iWork? Zit te overwegen om een Mac aan te schaffen, dit is echter nog een groot twijfelpunt. Office 2008 ziet er uit alsof ik terug richting Windows 95 ga, terwijl iWork er goed mooi uitziet, echter is er bij iWork weer het compatabiliteitsprobleem.

    Er zitten hier vast wel wat studenten tussen, die mij kunnen vertellen welke van de twee het handigst is. Alvast bedankt. :)
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik mist bijvoorbeeld het printen van enveloppen en etiketten.
    Maak daar heel veel gebruik van.
     
  8. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik gebruik zelf office 2008, dit zodat ik nooit problemen heb met bestandsformaten. Office op Mac is wel iets minder overzichtelijk dan op een windows PC, maar wanneer je alles weet te vinden werkt het prima.

    (ben ook student)
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Same here, interface is ruk, maar alles werkt in elk geval onderling :9.
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met exporteren en importeren van Office-documenten in iWorks? Dat heeft namelijk mijn voorkeur, om het er zo stijlvol uitziet. :+
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    alleen afbeeldingen plakken is ruk.
     
  12. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha, maar dan ga je alleen in een programma werken, omdat het er stijlvoller uitziet..... Je kan ook voor iWorks kiezen, maar de stijldingen die daar inzitten zijn weer niet compatible met word.

    Wanneer je veel moet samenwerken met andere mensen die office gebruiken, zou ik als ik jou was ook office gaan gebruiken. Ook met powerpoint wanneer je presentaties moet houden op school en dergelijke is het veel makkelijker.
     
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Iemand anders die problemen heeft met de website www.nu.nl ? In zowel Safari als Chrome doet de site erg traag. Heb mijn MacBook net terug van reparatie, dus wil het even zeker weten. :)
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Op Windows ook problemen mee. Met FireFox in ieder geval. Zal wel komen door die debiele animated achtergrond.
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kweet niet, vandaag lopen heel veel sites te kutten bij mij.

    Hoezo? Je kan ze er toch gewoon inslepen?
     
  16. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ze hebben hem al eraf gegooid. :)
     
  17. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een tip van mij voor jullie :) helemaal gratis!

    Zojuist een presentatie gehouden met behulp van keynote (ofcouse!) en mijn iphone gebruikt als remote door middel van Keynote remote app. Werkte echt super joh!!

    Gewoon een wifi netwerp opzetten op je mac en ff opzoeken op de iphone, vervolgens zie je de slides + presenter notes (of volgende slide) en kan je door middel van een 'swipe' beweging naar de volgende of vorige slide gaan..

    Vooral het feit dat je niet meer gebonden bent aan IR en dus niet hoeft te richten op je macbook. En voor die ene keer dat je de draad kwijt bent en de presenter notes kan zien.

    Echt top maar dat wisten jullie natuurlijk al :)

    [​IMG]
    niet mijn foto
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb de app al sinds hij uitkomt, maar nog nooit gebruikt. Vind het hele idee van met een iPhone voor een menigte staan en daarop kijken niet echt denderend. Wel erg handig, niet erg charmant.
     
  19. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje, ik heb nu een iMac sinds een tijdje en had meteen Connect360 (demo) gedownload omdat ik hier had gelezen dat dat een goed programma was. Het werkte ook meteen en daar was ik hartstikke blij om. Maar als ik nu naar mijn Connect360 Preferences ga staat er bij alles gewoon een vinkje achter behalve bij mijn xbox 360 (die wel gevonden is). Daar staat een rood uitroepteken achter. Moet ik nu het hele programma kopen of zo of is er iets mis met de verbinding?

    Gr, Jordy

    Edit; hmmmz, nu kan hij hem ook helemaal niet vinden.. Wat nu?
    Edit2; laat maar al gelukt.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2009
  20. Remco

    Remco Guest

    Ik ben op zoek naar een downloadprogramma voor de mac. En ik had dus gepobeerd Vuze te installeren, maar nu gebeurt er niks en ik kan het ook niet afsluiten. Kan iemand mij helpen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina