Ik heb nu ook de review gezien... indrukwekkend materiaal! Deel twee heeft de review van Bayonetta. Die plak ik in de betreffende topic.
Ben in ieder geval blij dat jij nu toch ook iets anders naar dit spel ben gaan kijken Ik ben benieuwt naar de uiteindelijke reviews van wat bekendere sites, zoals IGN en dergelijke...
Lack of Mp zie ik ook als een PLUSpunt. Dan is alle love and care tenminste uitgegaan naar een briljante SP ervaring. Ik zie wel dat er timed events zijn, waar ik niet echt gek op ben en ook quicktime events, al zagen die laatste er redelijk te doen uit. Ik hoop echt dat de game voor een niet DMC/Ninja Gaiden/GoW speler ook te doen is, want de setting, graphics, gameplay, etc spreken me allemaal erg aan. Dit gaat mijn eeerste game in 2010 worden. Ik denk zelfs dat ik hem hier ga halen, zodat ik niet hoef te wachten op een lange levertijd uit het buitenland...
Heb al vaak van deze titel gehoord, maar nooit echt interesse getoont tot dat The Nightbringer zei dat deze game wel iets voor mij zou zijn. En hij kan wel eens gelijk hebben. Als de reviews van de grote ook positief zijn, dan denk ik dat ik me wel ga wagen aan deze game. Wel jammer dat er geen demo van komt .
Het valt me alleen wel op dat er behoorlijk wat screentearing in zit. Gezien ik daar allergisch voor ben, hou ik mn hart vast... Heb best zin in deze game.
Ben ik de enige die niet echt onder de indruk is van de graphics? Het ziet er allemaal maar wat vlak uit vind ik, zeker als je het in de dat filmpje van playr vergelijkt met Dante's Inferno
Nee, je bent niet de enige. Ook van de gameplay ben ik niet erg onder de indruk. Normaal gesproken houd ik niet van typisch Japanse games, maar in dit geval neig ik toch echt veel meer naar Bayonetta. Ik zie gewoon niet in deze game wat anderen wel zien.
Ben ook niet onder de indruk van de graphics en ook niet van de gameplay. Maar de game heeft wel een leuke stijl en ziet er fun uit, meer moet het voor mij niet zijn .
Inderdaad. Het ziet er, om te doen, erg leuk uit! Denk dat ik zowel Darksiders als Bayonetta ga halen... En wellicht Dante's Inferno...
Even een bericht uit een ander forum van iemand die kennelijk in het bezit is van een reviewcode: Onbegrijpelijk dat deze game nog niet opgepakt wordt door de massa.Ik heb er al wat mee mogen stoeien en voor mij is één ding zeker: Dit wordt de absolute topper van de eerste helft van 2010. Het is de beste game die ik in maanden heb gespeeld (en ja, ik heb ook MW2 en Uncharted 2 etc. gespeeld), waarvan zelfs het verhaal boeiend is! (Tegenwoordig ook niet meer vanzelfsprekend). De PS3-versie is inderdaad grafisch iets 'beter'. Dan heb ik het over een iets stabielere framerate (wel zo lekker bij een actiegame) en vollere kleuren. Moet ik wel bij aanmerken dat de PS3-versie die ik heb gezien weliswaar niet de retailversie (die in de winkel ligt) was, maar wel een reviewcode. Xbox 360 was één versie eerder, maar die heb ik niet kunnen vergelijken met de PS3-versie. Stiekem heeft de game me helemaal weggeblazen, waardoor ik niet kan wachten tot ik hem eindelijk ook thuis kan spelen. Bij twijfel zeker aanschaffen, hij kan alleen maar meevallen!
Gameplay kan je toch niet echt over oordelen uit alleen filmpjes? Want kan me niet voorstellen dat je dat uit de reviews hebt afgeleid, die zijn er allemaal lyrisch over. Maar goed, ff afwachten natuurlijk wat de grote sites(Gamespot, IGN) er van vinden.
Mja, wat anders heb ik dan filmpjes om een mening op te baseren? Reviews zijn wel leuk en aardig, maar daar baseer ik maar zelden een aankoop op. De filmpjes zijn alles behalve indrukwekkend. Qua graphics en gameplay. Maar ja... veel mensen die lyisch zijn over deze titel waren dat al voor de reviews. Toen er ook alleen maar wat filmpjes waren, dus mijn techniek om gameplay te beoordelen is niet veel anders.
Het handigst zou een demo zijn ja(zoals Bayonetta en Dante's Inferno ook hebben), maar die is er om een of andere reden weer niet.