[XOne] Internet problemen

Discussie in 'Games' gestart door alexiej, 12 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexiej

alexiej Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met mijn internet, ik heb er zelf weinig verstand van dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Als mijn ouders op hun computer op internet zitten en ik ga dan online op mijn xbox dan word ik er binnen een paar minuten uitgegooid. Ik weet niet hoe dit kan. Hij maakt wel verbinding met internet hij doet het 1 of 2 minuten dan kom ik in een game online en dan valt binnen een minuut de verbinding weg.
    Als mijn ouders niet op hun computer zitten dan valt de verbinding niet weg en doet hij het gewoon goed.
    Hij zou het gewoon moeten doen want we hebben een snelle internet verbinding(bij de caiway). Als me ouders op hun computer zitten kan ik wel gewoon op me laptop op internet en dan valt de verbinding niet weg terwijl ik dezelfde kabel voor me laptop gebruik als voor me xbox.
    Weet iemand hoe dit komt? je zou me enorm helpen alvast bedankt._0/

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Wat zijn de dl/ul snelheden van je abbo bij jouw provider? Is de pc verder nog iets aan het doen zoals downloaden, streamen? Je krijgt verder dus geen xbox connectie test problemen, enkel verlies je de verbinding na een paar minuten?
    Maak je gebruik van een router, of switch, of hub?

Verdere vragen kan je misschien ook beter in het Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? topic stellen, aangezien we daar a.h.v. het starttopic formulier meteen wat meer info hebben.

Laatst bewerkt: 12 dec 2009
  3. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Hier ienmand die weet hoe je kan zorgen dat vista home en de xbox 360 elkaar kunnen vinden om media te streamen ???

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
  5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina