[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet! ;) Maar via 'illegale' manieren is hij vast al wel te zien. Ik zelf wacht op het personeels voorstelling van de film :+
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Morgen waarschijnlijk ook naar Avatar 3D! :)
     
  3. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Invictus gezien,

    Clint Eastwood als regisseur, Morgan Freeman als Nelson Mandela. Prachtige film over hoe Nelson Mandela apartheid doorbrak mede door het slim gebruiken van het nationale Rugby team om iedereen samen te brengen. Film is wat lang en begint wat langzaam maar ik had hier totaal geen problemen mee. Beide thema's boeien me dan ook, Rugby (supporter, harhar :+) en Zuid-Afrika (woont halve familie). Film is verder erg netjes uitgevoerd en is niet te erg geromantiseerd.

    8,5/10
     
  4. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was dus naar Avatar 3D gegaan. Leuk man sta je daar een halfuur van te voren, staat er een tering grote rij. byebye gereserveerde kaartjes. Lameee
    Hopelijk meer geluk over 2 weken (kan helaas hele week niet volgende week)
     
  5. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de pathe kan je dan altijd nog naar de zelfkassa? In Amsterdam Arena dan. :p
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Hoelang draait Avatard 3D nog denken jullie? Wil er ook nog heen maar pas na de kerstvakantie.
     
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij draait pas 2 weekjes ofzo. Hij draait echt nog wel 2-3 maanden minstens hoor denk ik. Als het niet veel langer is...
     
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Naked gun 2,5: The smell of fear gezien. Film is meer van hetzelfde van deel 1 en ik vond dit deel leuker als 1.
    7/10
     
  9. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Wtf? Ik snap nog steeds niet dat zoveel mensen deze slecht vinden. Veruit de beste!
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik vond hem ook best goed te doen :). Films van HP voelen alleen altijd meer als een serie episode aan, omdat er niet heel veel gebeurd en die open eindes... hmpz
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    The invention of lying. Alle leuke dingen zitten in de trailer. Laat deze maar zitten.
     
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    haha te vet. "Grandma got run over by a reindeer." Dat is een zin die zo'n pratend opgezet elandhoofd uitspreekt. (bekend van Tell Sell). Ook van een of andere strontnummer btw.

    Verder lijkt het me wel een intense kutfilm.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2009
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zojuist is Alien begonnen op RTL 8. Uit 1979 alweer, maar het blijft een klassieker in het horror genre. De crew is zojuist geland op de onbekende planeet en gaat de geschiedenis in als eerste in de serie een buitenaardse levensvorm op te pikken en mee te nemen naar hun eigen ruimteschip. Jammer voor hun is het vijandig. Ik valt me op hoe goed de special effects nog steeds zijn, simpel en doeltreffend. Een erg spannende film, zeker als je hem nog nooit hebt gezien!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2009
  14. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Net Fight Club gezien. Nooit gekeken omdat ik niet verder keek dan de titel en die me aan Jean Claude van Damme deed denken 8), maar nu dus wel. 't Plot is echt supersterk. Verder kan ik er niet te veel over weggeven denk ik. Nouja, hij heeft niet voor niets een 8,8 op imdb. :)
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Aliens! Love it! Echt een klassieker. Deel 1 en 2 zijn de beste twee, maar ik lust ze allemaal !
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Alien blijft ook een van mn favorieten. De vervolgen vond ik wat minder.

    Net Bruno gekeken. Best grappige film om eens gezien te hebben, met genoeg wtf momenten. 8)
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Up.

    Gewoon tof. :)
     
  18. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Shooter

    Damn wat een film. Genoeg actie, goed acteerwerk en goed verhaal imo.

    8

    Bourne Trilogy

    Goede trilogy, lekker verhaal, lekkere actie. Ga zo maar door.
    7.5

    Eight Under

    Mooie film over honden die waren achtergelaten in Antartica, hadden iets van 200 dagen overleefd. Mooie film

    7
     
  19. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Transformers 2..ik heb de bluray versie gekocht en man wat is dat vet _O_ Verhaal is wat slapjes maar de special effects,actie en megan fox maken dat wel weer goed.

    7.5/10
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Spirited away

    Tsja... volgens vele een meesterwerk.
    Moet zeggen vond het erg mooi gemaakt en had een aparte sfeer,maar zie verder niet wat deze film zo super maakt.

    Snapte ook vrij weinig van het verhaal... maarja zal wel aan mij liggen.
    Mischien nog maar een keer bekijken.

    Cijfer kan ik het ook niet echt geven.
    Want vind het aan de ene kant wel wat hebben,maar aan de andere kant vind ik het ook een hele vage film...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina