[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik gooi hem zo aan, vanavond ben ik waarschijnlijk ook online :) Tenzij het weer enorm lagt, dan ben ik het altijd vrij snel weer zat.
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben vanaf nu de hele dag op pad, dus vandaag wordt hem niet meer. Was toen straks wat aan het spelen.

    Zag ook wel toen ik in mijn eentje ging spelen dat het gelijk een stuk minder leuk was, veel meer chaos. Ik raak verwend :+
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat blijft het toch ook een lucky spel. Staan we goed voor en verliezen we uiteindelijk met 7200-7500 omdat de tegenstander een AC krijgt uit een care package :emo:
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben nu ook online, dus voeg me maar toe: Alpha NL ;)

    Fucking hell hey, ik speel weer met de Tar, op de grote sneeuwmap, gaat lekker, haal een 5 killstreak, wat voor mij een evenaring van mijn record is, ik krijg een placable turret, die zet ik lekker op een normaal altijd druk en open plek neer, ik krijg een care package met een precision airstrike erin en laat hem over een deel vliegen waar 3 rode stipjes zijn, zowel de turret als de airstrike leveren me geen enkele kill op, en dat terwijl ik er wel een heleboel tijd mee kwijt ben om ze te plaatsen etc en daardoor ook nog een paar gekilld wordt terwijl ik met die dingen bezig ben, alsnog 7 kills en maar 4 deaths, wat voor mij een hele goede verhouding is in deze game, maar dat had dus veel beter gekund als die streak rewards een beetje mee hadden gewerkt :mad:

    /Mod Posts weer samengevoegd, er is ook een edit knop ;) - Cookie
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Altijd Stingers meenemen he ;)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Met 2 stingers krijg je die AC niet neer in je ééntje. En als je geen teammates hebt die ze bij zich dragen dan ben je de lul :)
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In Groundwar is, naar mijn ervaring, de lag alleen nog maar erger. Daarnaast vind ik GW vééls te chaotisch.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ah, oke. Dacht dat je in een team zat met mensen die je kent.

    Vandaag in 1 potje 2 Harriers en 2 Chopper Gunners gehad :+, helaas was de tijd net voorbij voor de 2e chopper gunner :'-(
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Normaal pats ik nooit met mijn scores, maar vandaag 6 potjes achter elkaar 5 nukes :) in TDM. Waren wel noobs, maar toch :+
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2009
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Jammer dat TDM een max score heeft van 7500.
    Zit je eindelijk in een goede streak is het potje afgelopen.
    Daarom speel ik ook liever Groundwar (Domination) aangezien je daar gewoon echt hoge streaks kunt halen + extra exp voor vlag verdedigen/capturen. :)
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Naast komma's zijn er ook nog punten 8).

    Net de challenge Unbelievable gehaald (game winning kill met throwing knife). Deed me een beetje denken aan deze:

    Of niet, Cookie, Syn3rgy?:+
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jij stond 2 meter voor hem in een smal gangetje 8)
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Maar ik had hem wel, in slo-mo zag die er niet half zo cool uit, omdat je dan de geweldige reactietijd niet ziet =(.
     
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Net gebeurde er echt iets ongelooflijks, had binnen 1 minuut mijn chopper in de lucht, en stond na de chopper op 32-2-0. Mijn beste killstreak is 35, dus het was een mooie kans om dat te verbeteren...

    Ben ik klaar met de chopper, loop drie meter, en ik zie de rode wolken nog voor me, maar toch loop ik op de een of andere manier door...en ja hoor, valt er een care package op mijn kop:lol: En hij was ook nog van een maat van me, dus werd nog uitgelachen ook...:9

    Echt een grote fail.
     
  17. Azureux NL

    Azureux NL Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha :lol: Dat is wel erg dom he/
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het is ook mooi als een teammate een care package laat droppen en dat je de jouwe er vlak naast gooit. Gister was er één zijn care package aan het uitpakken en toen kreeg hij de mijne op zijn hasses O-)
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    En toen heb jij die van jezelf en hem gepakt?:emo:
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee, hij had hem nét op tijd gepakt :mad: Als je soms ook ziet hoe weinig het scheelt met die dingen. Soms spawn je naast een teamgenoot als er een pakketje naar beneden komt die je dan net mist.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina