[Halo 3] Actief?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RapidWouter, 27 dec 2009.

1. RapidWouter

RapidWouter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me eigenlijk af, of er mensen waren hier op het forum die regelmatig Halo 3 spelen? Ik speel het zelf nog heel veel, en zou graag weten wie het hier nog allemaal speelt, mss kunnen we dan een team vormen ofzo later.. Dus zijn er mensen op dit forum die ook nog regelmatig Halo 3 spelen?

Mvg.

Wouter

2. Lesley0079

Lesley0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf nog veel Halo 3. Ik moet het spel nog uitspelen in Legendary. Wie wil mij daarmee helpen?

3. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Ik speel iedere dag halo. Wat is je MLG skill?

4. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil wel mee doen ben zelf highest skill lvl 45 maar ben er een tijdje uitgeweest :mad: maar speel het nu weer dagelijks :) sinds anderhalve week

Laatst bewerkt: 28 dec 2009
  5. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Was jouw MLG skill Topgear?

6. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    sorry niet zo hoog maar 11 :+ :lol: maar in doubles ben ik 40 en team slayer 35 en lone wolves 45

Laatst bewerkt: 28 dec 2009
  7. RapidWouter

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn MLG trekt echt op NIETS, zijn er ook nog mensen die Halo Wars soms online spelen, en samen willen gevechtjes doen?

8. HydruzZ

HydruzZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je beter op www.halo3forum.nl kunt kijken. Alleen maar nederlanders die halo spelen. Succes gegarandeerd \o/

9. RapidWouter

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, maar daar zit ik al op.. ;) Ik vroeg het hier, omdat die gasten daar allemaal naar zo'n tornooien willen gaan.. Ik zoek mensen die gewoon voor de fun wat spelen.. \o/

10. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    je skill op xbl zegt niet zoveel over de speler zelf ;)

11. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Skill 11 zegt anders voor mij meer dan genoeg...

12. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    kan toch dat ie alleen maar social speelt

en als je 6000 potjes hebt gespeeld in social kan je alsnog beter zijn dan een 50

13. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Nee, dat kan niet.

Waarom denk je dat ze een skill systeem hebben gemaakt? Zodat iedereen een leuk plaatje bij z'n gamertag heeft staan? Nee. Dat ranked spelen zorgt dat je komt tegen mensen van jouw niveau. Als je alleen maar social speelt blijf je tegen lagere rangen, splitscreen-apen en mensen die (vergeleken met ranked) minder hun best doen spelen. Een 50 hoeft daarom niet beter te zijn dan een 40. Maar het verschil tussen 50 en 20 is groot.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    level 50's zijn altijd beter.Dat zijn de beste, de helden van het halo universum. Als je dat niet kan halen, moet je eigenlijk gewoon stoppen.

15. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus waar slaat dat nou weer op, ik ben zelf ook een level 50 op halo in team doubles en speel nooit mlg. Ben daar ook maar level 15 ofzo en het is echt niet zo dat ik in social/custom matches iedereen inmaak die lager is dan ik. Je hebt vaak mensen die nooit ranked spelen OMDAT ZE HET NIET LEUK VINDEN. dan hoef je toch niet meteen slecht te zijn..?

dat ik hier uberhaupt nog op inga:'-(

Laatst bewerkt: 29 dec 2009
  16. RapidWouter

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, zijn er mensen die met mij zouden willen campain op legendary spelen? Zou ik heel leuk vinden..!

Wouter

17. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Je hebt helemaal gelijk. Beter kun je gewoon alle schietspellen kopen die er zijn, en bij iedere gaan lopen janken dat het niet klopt. Gow 2, CoD, Halo, volgens jou lagt het allemaal.:'-(

18. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Sorry, ik wilde je niet aan het huilen maken. Maar misschien moet je iets aan begrijpend lezen doen, want als je me goed begreep, had ik het in mijn verhaaltje niet specifiek over MLG, maar over het hele rank systeem. Ik vroeg gewoon naar de MLG skill, omdat iemand iets zei over een team beginnen. Maar jij speelt waarschijnlijk alleen big team battle met jouw team. :)

19. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    ehh, als je graag het niveau van mensen wil weten, waarom vraag je dan steeds hun MLG rank? Daaruit kan je veronderstellen dat je denkt dat dat het belangrijkst is.

Maar daar gaat het hier helemaal niet om, topic wordt een beetje verziekt..

20. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Als hun MLG skill ongeveer net zo hoog als die van mij zou zijn, konden we wat potjes spelen. Dat is waarom ik het vroeg. Hoef je niet om te huilen hoor.:{

Deel Deze Pagina