[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien is het voor iedereen handig om te vermelden of ze Core of Hardcore spelen aangezien de wapens in die gamemodes aanzienlijk verschillen.

2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Hebben we het over hetzelfde spel? Dit zegt mij helemaal niks, maar ik speel bijna altijd TDM.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Core is wat jij denk ik altijd speelt. In hardcore heb je geen HUD en meer bullet damage en team damage. Bijna iedere schot is dodelijk. Helaas heb je nog maar 3 gametypes±

SnD
    HQ
    TDM

Bovenste 2 hebben ricochest rules. Dat betekend dat als je op je teammaten schiet de schade naar jou komt. In TDM kun je wel je teammaten dood schieten.

4. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, daar had ik idd wel iets over gelezen bij de gamemodes, maar ik speel de gewone TDM idd.

5. impulse_SneaKy

impulse_SneaKy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore op CoD 4 was echt verschrikkelijk kut imo, op MW 2 hebk't nog niet geprobeerd, zal ook wel niet veel veranderd zijn, behalve dat je jezelf kilt ipv je teammates.

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore is niets meer dan een groot campfest, logisch, maar dat is niet wat ik leuk vind aan een potje knallen.

7. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Stopping Power maakt eigenlijk geen ene donder uit merk ik :+ Ze gaan nog steeds even makkelijk neer.

Krijg je die prestige challenges bij wapens elke keer weer terug, of krijg je bij elke prestige weer een nieuwe challenge + nieuwe titel?

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het maakt ook heel erg uit wat voor wapen je gebruikt. Met een Scar merk je het verschil bijvoorbeeld haast niet omdat je sprayed maar met de M16 is het duidelijk te merken omdat je véél minder mensen hebt met 1 burst.

Alle prestige challenges blijven verder gewoon staan en deze zijn voor elke prestige hetzelfde en er komt verder niets bij.

9. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik gebruik stopping power vrij veel, maar op welke wapens voegt het wel of niet wat toe dan? De wapens die ik vaak gebruik zijn UMP45, af en toe P90 en bij de Assault Rifles M4, Scar-H en Tar, kan nog steeds niet kiezen tussen de Assault Rifles, ik vind de TAR best wel fijn en heb er goede potjes mee gespeeld, maar het gebrek aan accuracy, vooral op de langere afstand vind ik vervelend, maar ik zou niet weten welk wapen dan de beste Assault Rifle is. Voor de Tar heb ik ook al heel veel upgrades, maar acog scope en thermal scope zijn eigenlijk niet handig omdat dat ding zo onnauwkeurig is, voor M4 en Scar heb ik alleen Grenade Launcher en Red Dot volgens mij. Met UMP heb ik de meeste kills, maar daar speel ik de laatste tijd weinig mee. Overigens gebruik ik niet op alle wapens altijd Stopping Power, want Hardline en Leightweight zijn ook fijne perks.

Laatst bewerkt: 31 dec 2009
  10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Beste Assault Rifle's zijn imo ACR, AK47 en M16. Bij een AK47 heb je bijv geen Stopping Power nodig en gebruik ik Cold Blooded.

11. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, die heb ik alle 3 nog niet vrijgespeeld, ik ben level 29, maar misschien moet ik wel meer concentreren op 2 wapens en die helemaal vrijspelen en aanwennen dan met 4-5 verschillende te spelen.

Voor de Tar heb ik ook al heel veel upgrades, maar acog scope en thermal scope zijn eigenlijk niet handig omdat dat ding zo onnauwkeurig is, voor M4 en Scar heb ik alleen Grenade Launcher en Red Dot volgens mij. Met UMP heb ik de meeste kills, maar daar speel ik de laatste tijd weinig mee.

Maar voor welke wapens en waarom heb je juist wel en juist geen stopping power nodig? Ik dacht dat het altijd wat toevoegde, maar onder Perk 2 zitten meerdere goede perks, dus als ik daar een andere perk dan stopping power kan instellen zou dat fijn zijn. Ik heb trouwens bij aardig wat perks al de pro versie ondertussen, maar dat voegt niet altijd heel veel toe.

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Bij (full auto) ARs is het gebruik ervan twijfelachtig. Enkel als je echt duels blijft verliezen zou ik ervoor opteren. Bij burstwapens, vooral bv. de famas die minder dmg heeft dan de M16 is het eigenlijk wel meer aan te raden.
    Voornamelijk bij sub machine guns & light machine guns blijkt de impact ervan het grootst.
    Bij snipers is het eigenlijk al helemaal 'overbodig' in dat opzicht dat de EBR en WA zo snel schieten dat 1 of 2 shots weinig uitmaakt, tenzij je voor longshot-1shot-torso(!) kills wil gaan met de Intervention of Barrett, dan heb je stopping power nodig (en mag je geen silencer gebruiken).

Verder is het eigenlijk ook gewoon een kwestie van wat uitproberen, maar bij ARs dan is de impact ervan twijfelachtig(er) naar mn idee.

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, en laat ik nou net de stopping power bij mn AR's gebruiken en niet bij Subs omdat ik daar vaak lightweight gebruik om snel te zijn, daar ga ik dus nog maar s even naar kijken. Moet ik alleen nog kiezen voor de M4, Tar of Scar en dan gaan voor het vrijspelen van de M16 of ACR en dan kiezen tussen P90 of UMP.

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Een submachine geweer met Rapidfire en Stopping Power is echt heel krachtig. Marathon erbij en dan kun je je lekker snel over de map begeven en dan nog Ninja Pro zodat ze je niet aan horen komen.

Stopping Power heeft op automatische ARs niet zo heel veel effect (nihiel), maar bij FAMAS, M16A4 en FAL zul je zeker een flink verschil merken :).

Lightweight vind ik eerder handig bij een LMG dan bij een SMG omdat je met de SMG toch al wel erg snel bent en met de LMG juist niet, maar ik gebruik Lightweight toch bijna niet (alleen voor het knifen en dan doe ik het stiekem toch met een SMG). Snel lopen is namelijk niet altijd even handig aangezien je dan ineens op een vijand in kan lopen.

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een full ghillysuit wil gebruiken, moet ik dan perse een arctic cammo op mijn gun hebben bij sneeuwlevels, en desert cammo bij desert etc?

16. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik had eens dezelfde vraag en iemand vertelde me dat je in geval je ze nog niet unlockt hebt nog steeds in een full ghillie suit rondloopt, enkel in 'woods camo' style en niet aangepast aan de sneeuw/woestijn omgeving.

17. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Bedankt voor de tips ;) Is de M16 ook niet automatic dan? (heb m nog niet vrijgespeeld).

Dan heb ik meteen nog een technisch vraagje, wat kiezen jullie liever (voor zover vrijgespeeld) op welk wapentype (AR en SMG) , FMJ of Rapid Fire, kan ook allebei natuurlijk met Bling, maar dan heb je geen RDS of HS of andere scope.

Laatst bewerkt: 31 dec 2009
  18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    M16 is burst fire, net zoals de famas. Kan je niet aanpassen.

19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Zelf ben ik nogal van mening dat de RDS en HS redelijk nutteloos zijn.
    Grenade Laucher, Shotgun, Rapid Fire, Akimbo, FMJ en Extended Mags vind ik wel handige attachments, afhankelijk per wapen.
    Voor de meeste SMGs gebruik Rapid Fire, behalve voor de Vector waar ik Extended Mags gebruik. B
    ij de meeste Assualt Rifles gebruik ik de noobtube, tenzij die class cold-blooded ook heeft, dan pak ik de shotgun en bij de Scar-H Extended Mags en soms ook een ACOG scope, afhankelijk van het level.
    Voor de LMG's neem ik Grip en voor Snipers of ACOG of Thermal, ook afhankelijk van het level.

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Sorry dat ik het zeg, maar als er wapens zijn die juist weinig tot niet profiteren van stopping power zijn het wel de Famas, M16a4 en helemaal de Fal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina