FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    AAAAA poep Fifa, ik heb in alle 5 de competities de landstitel + bekers en soms ook de champions league gewonnen, maar ik krijg mijn achievement niet, ik heb alles gecontroleerd maar toch krijg ik hem niet.:mad:

2. Hooligan601

Hooligan601 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie wil online spelen?

3. Aerodynamisch

Aerodynamisch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel gedaan met Manager mode?

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
  5. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag, ik heb die gisteren wel gewoon gehaald.

6. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Aantal nieuwe landenteams shirts DLC! :
    http://www.easportsfootball.co.uk/news/item/file/World-Cup-Kits-DLC-FIFA-10

Duitsland, Frankrijk, Argentinië, Mexico, Spanje. Wel een leuke toevoeging, zal zo eens kijken of het wat is. En of ze ook echt zo straks zitten zoals de spelers ze in het echt dragen. Zal wel niet, maar toch wel leuk om de boel een beetje up to date te houden.

Nu nog een aantal nieuwe schoenen en ik ben helemaal happy :)

7. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zorg je ervoor dat je linksback en rechtsback mee naar voren komen bij een aanval? In het echt zie je bijv. bij Chelsea dat Ivanovic en A. Cole constant mee naar voren komen als vleugelspelers, maar bij mij in Fifa blijven ze altijd rond de middenstip stil staan zo'n beetje. Is daar een instelling voor?

8. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt ze wel 'aanvallender' laten spelen, maar meestal gaan ze niet eens zo heel ver mee inderdaad.

9. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat de backs van Chelsea, het team waar ik het liefste mee speel, altijd mee opkomen doormiddel van de lb-pass, maar verder heb ik geen speciale instellingen. Daarnet een gekke wedstrijd gespeeld zeg trouwens, online. Ik stond binnen een kwartier al met 5-1 voor en Drogba had na 8 minuten al een hattrick gemaakt:D.

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik met fifa10 mn gameface weg zodat ik mn poppetje weer kan bewerken ?

11. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb geen idee, misschien moet je even zoeken op EA.

Katti is burger al online? Weet je misschien wanneer?

12. EnzymeX

EnzymeX Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo, kheb ff een vraagje :)

Die Real Fan achievement, moet je voor deze 50 uur ingelogd zijn op Xbox Live of is dit gewoon zonder in te loggen vriendschappelijke 2 player wedstrijden doen? :)

En Time For A Testimonial kan alleen gedaan worden in Manager mode of Online he?

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    FIFA10

R.I.P
    Oktober 2009 - 21 december 2009

Grandioze kut game ook.
    Sta je verdomme met 5 man te verdedigen komt die klote rode smurf Rooney weer aan, krijgt de bal ( ook al word hij gesandwiched tussen 5 man OF schiet jij de bal "mijlen" ver ) en knalt hem erin vanuit ;

A ) Onmogelijk hoek
    B ) Ook al knal je hem keihard weg, Rooney vangt hem altijd*
    C ) Wil jij hem terugspelen naar de keeper ( kopbal, 2 meter van de keeper af ) dan tikt jou keeper hem graag eventjes weg = tegengoal
    D ) Rare paas systeem. Sta je met 1-0 voor gaat alles heerlijk. Sta je met 1-0 achter gaat alles ineens raar doen
    E ) Fysiek systeem is gewoon KUT. Hoe moet je in godsnaam iemand van de bal afzetten van Real Madrid / Barçelona zonder een vrije trap ( tegengoal ) tegen te krijgen?

*... Zelfde geld voor Torres, Ronaldo, Benzema en noem zo maar op.

Laatst bewerkt: 30 dec 2009
  14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    A) Dat kan, maar als jij hem goed verdedigd is dit niet het geval
    B) Valt toch wel mee? Ram hem dan niet naar voren maar speel hem naar de breedte naar je medespelers.
    C) Kop hem dan niet terug naar je keeper maar neem aan en speel hem naar buiten.
    D) Heb ik geen last van hoor.
    E) Leren verdedigen.

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    [EDIT]
    FF wat beter formuleren :+
    [EDIT]

Nee, dat is altijd het geval. Speel jij bijvoorbeeld NAC Breda - NEC dan zal jij veel minder last hebben van bovenstaande situaties. Online is het jammer genoeg 90% altijd Real Madrid of Barçelona. Als ik dan naar jou puntje B ga kijken en ik de bal aanneem met bijvoorbeeld John Terry ( Chelsea ) dan heeft zijn aanvaller, Messi, de bal allang van mijn borst gevat. Als ik de bal dan terug speel bokst de keeper ( poging tot ) hem uit zijn goal ... resultaat? Tegenstander scored terwijl het toch echt gewoon een normale paas is. Dat naar buiten spelen helpt ook niet, meestal reageren mijn spelers pas op het moment dat ik aan de bal ben, jammer genoeg staat er altijd wel iemand van hem in de weg. De bal blijft ( als het ware ) hangen. Zou het graag een keer laten zien aan je online ... maargoed, gaat lastig zonder disc :+

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    A) Is ook wel kort door de bocht wat ik zei, maar probeer zoveel mogelijk te anticiperen, gebruik de LT knop en blijf kijken naar de bal. (klinkt stom, maar het moet wel zo)
    B) Dat is dus oefenen/beter worden tegenover ster spelers.
    C) Ligt eraan hoe de bal komt, je krijgt toch niet elke bal van hun diep op je borst?
    D) Raar, misschien ligt het gewoon aan je zelf, speel je te offensief, hoet niet persé met offensive mode te betekenen, maar je gaat voor jezelf anders spelen.
    E) :+

En oh, ik speel genoeg online hoor. Althans, ik heb veel ervaring. Heb tot nu toe iets van 25 gewonnen en 6 verloren. Maar ik vind Clubs leuker, of tegen vrienden te spelen.

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mijn average opponent level is 15.1 :+ Verklaard misschien ook al een hoop. Ik ben al bezig met FIFA sinds 07 ( op de 360 ) online. Ik weet wat ik kan en weet wat ik niet kan.

Een verdediger van kaliber John Terry of Rio Ferdinand of Puyol zou toch niet al te veel moeite moeten hebben met een Rooney, Torres of wat dan ook. Alle 3 verdedigers zijn groot, stevig en kunnen tegen een stootje. Die rare situaties ontstaan altijd als je je kansen niet af maakt. Ik "ervaar" dan dat het team niet meer wil of kan.

Die terugspeelbal moet gewoon aankomen. Nee, mijn keeper ( en heb het vaker ) bokst de bal dan weg of duikt de bal weg ... kortom, een redding? Gewoon een glitch. Jammer genoeg nog niks mee gedaan door EA. Tik jij een ster-speler aan krijg je een vrije trap, echt hatelijk. En 90% van de keren gaat de bal dwars door de muur heen :+

Ach, maakt me niet uit. Als je gaat YouTube'n zie je vaak zat van zulke doelpunten.

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Tja, het is nu eenmaal zo dat vrijwel alle klutsballen in de voeten van een sterspeler komen. Je ziet het zó vaak, dat een verdediger hem aanneemt, terwijl een Ronaldo 20 meter van hem af staat, en binnen 2 seconden is Ronaldo al weer bij je. Dat verziekt het gewoon.

9 van de 10 goals die ik tegenkrijg, zijn klutsgoals, en dat is echt niet alleen bij mij het geval.

Ook kun je super snel overspelen, waarin ook nog eens alle ballen precies in de voeten komen, al sta je met de rug naar een medespeler 15 meter verder. Onrealistisch gewoon.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Op mijn eigen account heb ik een beetje een dipje, maar dat komt doordat ik nu weer veel met een vriend op hetzelfde account speel. Die speelstijl is heel anders en dat omschakelen lukt niet echt :+.

Met die vriend gaat het echter fucking goed. We hebben een nieuw account (op de ps3 ) en hebben nu 40-1-3 als stats. Eerst was het nog 35-1-1, maar onze reeks van 16 met Flamengo verloren we ongelukkig (na een reeks van 19 met PSG) en toen ging het al na een reeks van 4 op penalties fout (voor de eerste keer ooit) met HSV. Heel jammer dat tegenstanders zeer zelden aanpassen aan het feit dat wij een 3,5 ster team hadden. 90% van de wedstrijden was tegen Real Madrid, Barcelona, Chelsea, Liverpool etc. maar 1 misschien 2x paste de tegenstander zich aan naar een 3,5-4 ster team.

Nu dilemma met welk team we verder gaan nu de tegenstanders toch "aardig" worden.

Laatst bewerkt: 31 dec 2009
  20. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stop dan te spelen tegen Liverpool, Chelsea, Man utd, Inter, Real en Barca !!

Doe ik al een hele poos

Ikzelf speel altijd met hetzelfde 4 sterren team, zo leer je de spelers beter kennen en kun je dus beter anticiperen tijdens de wedstrijd. En het maakt het spel leuker, want elk team heeft normale spelers en niet van die supervoetballers

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina