[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  2. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zeker weten een aanrader, en aan de reacties hierboven te zien vind de rest dat ook.

    Ik heb hem in m'n eentje gekeken, beviel goed. Zo blijf je toch net even iets beter geconcentreerd. Meerdere mensen heb je om het verhaal te begrijpen niet nodig (ik neem aan dat je dan overlegd over hoe het verhaal nou precies zit?), in je eentje is het duidelijk zat. Gewoon dikke aanrader, als je wat tijd hebt zo snel mogelijk kijken :thumbs:
     
  3. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Felon is ook een goede gevangenisfilm, gaat niet over het ontsnappen maar film speelt zich grotendeels af in de gevangenisfilm.
    Ook zeker een aanrader...
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Wilde vandaag naar Avatar gaan, voor onze neus de laatste kaartjes weg gehaald:x.. Je kon niet reserveren dus was best kut. Toen maar naar It's complicated gegaan. Tsja, ik ben geen vrouw dus was niet echt mijn film:9.
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Net The Hangover gezien. Manmanman wat verschrikkelijk random en epic. :9 Alleen die reviews die het hebben over anderhalf uur over de grond rollen van het lachen snap ik niet helemaal, de film was grappig maar meer ook niet.

    DUDE THERE'S A TIGER IN THE BATHROOM

    8/10
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag 2 Films gekeken.

    Film 1; the Orphanage (el orfanto)
    Mooie film. Sfeer klopt. Lekker creepy mysterieus en nodige schrikmomenten. 8.5

    Had met maten van me een tijd min of meer bezit over een oude meisjesschool (wat ook een bank is geweest en later een dansschool). Echt een enorm pand dat van binnen helemaal verpauperd was al. Toen ik een keer lag te pitten daar na 't uitgaan (gewoon op een matje in een of andere room, met nodige alcohol op anders zou ik daar NOOIT gaan slapen) gingen maten van mij met een zaklamp dat pand verkennen. Dat ding had dus zelfs "verborgen" kelders, waar nog de tafeltjes en stoeltjes netjes stonden en de schoolboeken nog op de bankjes lagen zoals 80 jaar geleden. Daar ben ik niet geweest, maar dat terzijde.

    Anyway, het kwam me een keer op om daar met een laptop met een meid ofzo bijv. deze film te gaan kijken op de zolderverdieping waar al een creepy sfeer hing. Ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb lol. Niet dat de film an sich ZO eng was, maar ik denk dat de combinatie van "potentieel spookhuis" (incl. rare geluiden, piepende deuren en krakende trappen) en deze film een behoorlijk scary gevoel had gegeven.

    [​IMG]

    (weet niet of iemand van jullie ooit Saint Ange heeft gezien, krijgt ook veel slechte reviews maar die had ook een creepy sfeertje kan ik me herinneren)

    Tweede film: Il Divo. Heeft allemaal filmprijzen gehaald maar snapte geen hol van die film dus kan 'm ook niet beoordelen.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2009
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Cool Hand Luke
    The Longest Yard
    The Great Escape
    The Count of Monte Christo
    Escape from Alcatraz
    Felon
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat des de ouder het huis en structuur des de groter/kleiner hij word met temperatuur verschillen? Dus 9 van de 10 keer zijn de geluiden te verklaren omdat het materiaal krimpt/uitzet :+ *zou zelf NOOIT een spookhuis ingaan ook al is het allemaal verklaarbaar* Ga zelf dan wel allemaal dingen verzinnen zodat het eng is :+
     
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Laputa vond ik inderdaad meer magie hebben. Het is meer een sprookje. Ik weet dat Castle of Cagliostro jouw persoonlijke favoriet is, maar die ligt echt op een hele andere lijn dan Spirited Away en Laputa :+ Porco Rosso nog steeds niet gezien jammer genoeg. Mijn favoriet blijft nog steeds Howl's Moving Castle. Ik vind het moeilijk om uit te leggen, maar ik kan em blijven kijken! Calcifer :cool:
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Dan geef je hem toch wel een hoog cijfer als je hem alleen maar grappig vind :+
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Avatar 3D
    Gewoon VET. Klaar.

    8/10
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Avatar 3D

    Verhaal vond ik iig super, 3D was supertof om is mee te maken.

    9/10
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Het is een comedy, en als ik een comidy grappig vind is 'ie voor mij geslaagd :+
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Zoek eigenlijk nog wat films in het rijtje El Orfanto, Saint Ange....

    Lees dat "The others" in die categorie valt. Heb zelf ooit een film gezien die ook in die categorie viel (eentje, volgens mij ook weeshuis (origineel :+) maar dan over de geest van een meisje die niet kon lopen maar in rolstoel zat, iemand die mij kan helpen hoe die film ook alweer heet?)
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net American Pie Presents The Book Of Love gezien.
    Heb niet alle delen gezien, maar voor zover ik me herinner vond ik de eerste delen wel leuk. Dit deel was echter een beetje saai.
     
  16. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Net Requiem for a Dream gekeken. Hij is goed, maar hier en daar een beetje irritant (die soundtrack deed me echt te veel aan Bassie & Adriaan denken). 't Knoop in de maag gevoel vond ik wel heel erg meevallen, dat heb ik wel eens erger gehad.

    Gisteren keek ik Gamer. Tja. :emo:
     
  17. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister American Psycho weer gezien, zag hem laatst bij de Fame voor 5 euro :b:
    http://www.moviemeter.nl/film/20

    blijft natuurlijk een topper :thumbs:
    het einde is alleen wat lastig, je denkt ineens .. huh 8)
    maar dat heeft natuurlijk ook wel weer wat.

    i have to return some videotapes :lol:
     
  18. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Cast Away

    Jezus wat een prachtige film :eek:

    8,5/10
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Theo Maassen - Zonder pardon

    Hij heeft er weer een mooie show van gemaakt imo. Gaat veel over het vaderschap en of het wel verstandig is om een kind deze (Nederlandse) maatschappij in te mikken.

    Ik vind de kijkwijzer stempel van 6 jaar achterop trouwens wel raar, want Theo is hier en daar weer lekker grof.

    8-


    //edit; de show is trouwens binnensoon ook op TV te zien.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoeveel kost een kaartje voor Avatar in 3D in Imax in Pathé Arena? Via online bestellen is het €11.30, maar kan me niet voorstellen dat het zo goedkoop is. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina