[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    leuk filmpje, vooral die bananenbladeren |:- *)
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, ik jat ze, als hun dood gaan dan.
    Ga echt niet een minuut zitten wachten tot de heli ze dropt 8)
    Care Package slaat sowieso nergens op, 4 killstreak, en dan heb je soms ook nog is met wat geluk een CG/AC130/Harrier/SB :emo:
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jawel, dat is baas voor noobs zoals ik. :cool:
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk filmpje idd :)

    Zo zie je maar wat er voor rare dingen inzitten.
     
  5. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    carepackage's jatten van de tegenpartij is gewoon vet, moeten ze maar beter uitkijken wanneer/waar ze hem gebruiken.

    ik zet eigelijk ook alleen mijn emergency airdrop aan als ik met wat vrienden speel zodat ze me coveren.
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Scrambler is zo'n stom ding 8) Als je radar gaat ruisen weet je al gelijk dat er iemand in de buurt is.
     
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je met groepje samen loopt is het niet erg, verwachten ze 1 persoon krijgen ze er meer.
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Boosters in FFA zijn echt irritant. Heb na het eten vier potjes gespeeld en in alle vier zaten boosters. Gelukkig weet ik van de meeste maps ondertussen al wel waar ze zitten en zijn ze dus wel weg te jagen, maar tegen de tijd dat je ze vindt lig je al weer vier kills achter op de eerlijke spelers.
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ff voor de duidelijkheid, care packages jatten van de tegenpartij is niet erg, maar wel van je eigen partij als de eigenaar er ook naast staat, daar had ik het over.

    Anyway, volgens mij kan je beter in bananenbladen investeren dan in kevlarvesten als je dat filmpje bekijkt :D
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat verschrikkelijk ook hé ...

    Emergency Airdrop .. op het MOMENT dat je dat ding gooit mag je blij zijn dat je uberhaupt 1 of 2 van je pakketjes krijgt. Je team duikt er als een stel strontvliegen bovenop.

    Waarom ze de 1887's gepatched hebben is mij een raadsel ...
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dan pak je toch gewoon niet de counter-uav en alleen de goeie dingen..?
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit meen je toch zeker niet8)
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Kom op. Die 1887's zijn leuk man. Mensen die die dingen gebruiken zijn toch makkelijk te counteren? Als ze jou raken met die dingen dan sta je gewoon te dichtbij. Shotguns hebben een GIGANTISCHE spread, nog nooit één gezien zeker? Niets persoonlijks tegen jou maar ik ben dat geklaag over alles nu onderhand wel zat.

    Nee, er zijn 1000 dingen mis met deze game ... gaan ze een fuckin' wapen nerfen. Serieus, waar zijn ze bij IW mee bezig?

    Oh, hij gebruikt een Chopper Gunner. Wat een KUT ding!
    Maar als je hem zelf kan gebruiken is het opeens prima in orde ... :):
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    CG kan je uit de lucht halen, 1887 is geen logisch tegenmiddel voor.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nog nooit andere shooters gespeeld? Het is een kenmerk van shotties dat ze alleen close range zijn. Die 1887 hadden een bereik van een assault rifle met hun 15 meter, als het niet meer is. Aangezien 90% van de maps in MW2 veel steegjes bevat en weinig open vlaktes, waren die 1887 models voor bijna elke map geschikt en vern**kte het hele online gedeelte. Als je er zo over denkt dan heb je de ballen verstand van een juiste balans. Zoals Cryton al aangeeft hebben de killstreaks een zwakte, evenals de andere wapens. De 1887 had dit niet en je was er gewoon continu de lul door.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    ACR - AK47 - M16 - M4 ...

    Nu heb je allemaal van die SPAS-12 abusers :eek:
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Al die wapens die je opnoemt hebben een langere "burst tijd" dan de 1887. De 1887 was één schot en dus waren al deze wapens slechter voor de patch, met de 1887 hoefde je niet eens goed te mikken door die akimbo's. Nu is de zwakte de afstand, en terecht.
     
  18. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom denk je dat ze die emergency airdrop erin hebben zitten? Omdat het iets is om je team mee te helpen lijkt me, pak gewoon de beste eruit en laat de rest voor je team over. Je krijgt er heel veel punten dan voor en helpt ook nogeens je team winnen. Dubbele winst lijkt me.

    Sorry voor de onregelmatigheden in mijn post, zit in de trein.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind je? 2 x 1887 = sterk. Zo simpel is het. Het feit dat je accuracy dan omhoog ging is wel raar, dat hadden ze moeten patchen. Nu schiet je nog maar 25% van de afstand en heb je 50% van de kracht over. Compleet nutteloze shotguns, ook al zijn ze volgens de statistieken vrij sterk. Ik durf trouwens wel te beweren dat de SPAS12 ( zonder equips ) gewoon dezelfde damage en range heeft als de Akimbo. 50/50% kans dat je mensen neerknalt van een grote afstand, vooral met grip erop.

    Geeft niks ;) Ik vind zulke dingen gewoon klote. Als ik hem in het open gooi in Wasteland land 90% toch nog buiten de map. Zelfde geld voor zo'n Care-Package, iets wat voor JEZELF is ... hop, weg Care-Package. Met dank aan een team-maat.
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat vind ik dus ook irritant.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina